Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 83

Wątek: BMW E32 735is Italian Milf

  1. #11
    Vip Vip Awatar moloko5
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    3,077
    BMW
    E32 730i R6 ' 87
    Skąd
    Nowy Sącz
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez kal!ber Zobacz posta
    ciah buja się jak statek na wzburzonym morzu hehe :)
    Czyli generalnie płynie po naszych polskich dziurach...

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    nawet za bardzo:) hehe
    ale mam jeszcze trochę do zrobienia przy zawieszeniu,wczoraj wymieniłem dwa wachacze z przodu od str pasażera z 88 roku:)

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    258
    BMW
    E34,E60,E92 :)
    Skąd
    RZ/DW
    Luzik, od jeżdżenia na poobniżanych/sportowych zawiasach zaczynam doceniać komfort jazdy.. ;)
    E12 525 79' było....
    E32 735i manual 91' - ***** w crahstescie...
    E39 540i manual 96' było...

    E60 530iA 03'

    ...E34 S38B38 :)
    ...E92 S65B40 :)

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    heh ja też ale przód napewno pójdzie niżej,z tyłem też coś bo nie widzę jazdy w 2 osoby na tylnej kanapie(nadkole trze o opone;/)

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    do dnia 22.08.2014 zrobione:
    -wymiana pływaka
    - kocówki lewa strona para
    -zmieniony kierownik na trójramienny normalny z tamtego okresu
    -silnik dmuchawy na cichy:)
    -najważniejsze pokonanie 1000km bez problemu:):D:D
    Ale są ale:
    -koła do sprawdzenia biją od 90 do 110km/h(lub coś z zawieszenia robi zawirowanie,narazie elementy ori wymieniałem)
    -temp. silnika skacze (pewnie termostat)
    - inst lpg do wywalenia lub zmiany ważniejszych elementów tj. miedz z fi 6 na 8 i parownik oraz zestrojenie tego wszystkiego)
    dodam iż w porównaniu do mojej byłej v8 to r6 jest bardziej zrywne, porównywalne odcinki drogi,lepiej się zbiera i na danych odcinkach ma przeważnie wyższą prędkość o ok 10km/h ale na trasie którą pokonałem 1000km to przez lpg jest sporo słabsza od v8 trudniej mi ja rozpędzić powyżej 200 i utrzymac tą prędkość niż czarną
    napisałem to tak dla siebie informacyjnie pzdr:)

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Co do bicia to zamiast sprawdzać koła proponuję udać się na stację diagnostyczną na szarpaki, obstawiam jakąś tuleję albo sworzeń wahacza .
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    Cytat Zamieszczone przez Martynka Zobacz posta
    Co do bicia to zamiast sprawdzać koła proponuję udać się na stację diagnostyczną na szarpaki, obstawiam jakąś tuleję albo sworzeń wahacza .
    najgorsze jest to że na 3 z nich mi mówili że wsio ok nie licząc tego co sam wychwyciłem(2 podnośniki brecha i lukanie w domu na kanale) i zostało zmienione

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    brecha nigdy nie wylapiesz tego co na szarpakach. mi zaczelo drgac ostatnio wiec podjechalem na preglad chociaz wazny jeszcze pol roku, zaplacilem normalnie za usluge 40 zl ale upewnilem sie ze hamulce mam zyleta, amortyzatory bdb, i cale zawieszenie oprocz jednej tuleji na wahaczu w stanie bdb. wlasnie ide wymontowac wahacz i zmienic tuleje, z jednej i drugiej strony zeby mialy ta sama sztywnosc i powinno byc spokoj.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    martynka jak wróce to chcę tarcze klocki wszystkie zmienić i zobaczymy co tam w zawiasie piszczy
    dzisiaj oglądałem koła przód i wygląda że brakuje odważników może dlatego biją,wyważy się i zobaczy czy to jest to czy nie pzdr:)

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    Panowie takie pytanie które mnie już chwilę nurtuje:
    czemu w vinie nie mam mocy silnika?? tylko pisze 0
    czy mój silnik nie ma wogóle mocy??:x

Podobne wątki

  1. [e32] Pocisk7 Witam moje bmw e32 735 750
    Przez pocisk7 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-10-2010, 21:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •