Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Witamy Wszystkich

  1. #11
    Początkujący Użytkownik Awatar TomiGra
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    32
    BMW
    7' E32 Limousine 735i ASB 1989-11-13 SZPERA 25%
    Skąd
    3CITY/Wejherowo/Piła

    Post

    Cytat Zamieszczone przez vramzes Zobacz posta
    dużo pracy zrobiłeś , teraz to chyba nie ma zmiłuj żeby silnik miał jakieś fochy :) kolego ile kosztowo wyniosła cie głowica , bo u mnie zawór chyba na 3 cylindrze juz tak daje że słuchać nie mogę i zastanawiam się czy zwalać głowicę ( tak będzi eporządnie ) czy zrobić tylko koniki i nowy wałek
    ..miałem o tyle szczęścia że głowica jest w idealnym stanie. Zawory zostały dotarte i głowica splanowana.

    Jak już coś klepie to raczej wytarta dźwigienką o wałek (oj było głośno).

    W takim przypadku mógłbyś się pokusić ewentualnie o wymianę samego wałka i dźwigienek bez ściągania głowicy bo słyszałem że niby tak można.

    - dźwigienki 12x od 30-50 PLN
    - wałek regeneracja ok 250 PLN(możesz go ewentualnie inaczej ukształtować - zaostrzyć) http://www.swiatek.com.pl/strona-glowna
    - nowy wałek ok 500 PLN
    - wałek z ryku wtórnego ciężko osiągalny w dobrym stanie ale można wyhaczyć
    Ostatnio edytowane przez TomiGra ; 09-07-2015 o 17:36
    7' E32 Limousine 735i ASB 1989-11-13 +STAG 300 ISA2 Barracuda Injectors
    Ford SCORPIO 2.3 16v MT75 95r +STAG 300 KEIHIN Injectors

  2. #12
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN

    Post

    no właśnie mechanior powiedział że można tak zrobić ale z drugiej strony mówił też że mogę pozbyć się szybko uszczelki głowicy po takim zabiegu...
    Ostatnio edytowane przez vramzes ; 09-07-2015 o 18:33

  3. #13
    Początkujący Użytkownik Awatar TomiGra
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    32
    BMW
    7' E32 Limousine 735i ASB 1989-11-13 SZPERA 25%
    Skąd
    3CITY/Wejherowo/Piła
    Cytat Zamieszczone przez vramzes Zobacz posta
    no właśnie mechanior powiedział że można tak zrobić ale z drugiej strony mówił też że mogę pozbyć się szybko uszczelki głowicy po takim zabiegu...
    ..sprawa jest prosta masz 50% szans - albo się uda albo wymiana - robocizna 200-300 PLN + uszczelka ERLING ok 160 PLN + planowanie ok 70 PLN + uszczelniacze zaworów 12x 2 PLN + dotarcie zaworu ok 12x 5 PLN.

    Tu masz przykładowy cennik usług przy głowicy http://www.kozieranski.com.pl/cennik.php
    7' E32 Limousine 735i ASB 1989-11-13 +STAG 300 ISA2 Barracuda Injectors
    Ford SCORPIO 2.3 16v MT75 95r +STAG 300 KEIHIN Injectors

  4. #14
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN
    Cytat Zamieszczone przez TomiGra Zobacz posta
    ..sprawa jest prosta masz 50% szans - albo się uda albo wymiana - robocizna 200-300 PLN + uszczelka ERLING ok 160 PLN + planowanie ok 70 PLN + uszczelniacze zaworów 12x 2 PLN + dotarcie zaworu ok 12x 5 PLN.

    Tu masz przykładowy cennik usług przy głowicy http://www.kozieranski.com.pl/cennik.php
    no właśnie 50/50 ale już nie mogę tego klepania znieść ....

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Nie ma możliwości wymiany wałka i koników w M30 bez ściągania głowicy.

    Ktokolwiek twierdzi inaczej albo tego nie robił albo jest partaczem, dla którego bez uszczelki też się da, bo się da i tak robi.
    Czarne e32 w benzynie!


  6. #16
    Początkujący Użytkownik Awatar TomiGra
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    32
    BMW
    7' E32 Limousine 735i ASB 1989-11-13 SZPERA 25%
    Skąd
    3CITY/Wejherowo/Piła

    Post

    ..zrobione ok 1 tyś km po tym małym remoncie. Pod maska błoga cisza i harmonia

    Żeby nie było za kolorowo to przednie tarcze do wymiany. Były tak krzywe że już w trakcie jazdy odczuwalne było bicie na kierownicy.

    Zaopatrzony w przyrząd do sprawdzania bicia piasty/tarczy zacząłem dziś dzień serwisowy. Piasta wylizana do oryginału a następnie sprawdzona.

    Poszedł kpl. 324mm TRW tarcze + klocki. Teraz ok 200 km delikatnego hamowania\docierania tarcz.

    Dzień zakończony sukcesem. Nic nie bije w zakresie 90-100 km/h
    7' E32 Limousine 735i ASB 1989-11-13 +STAG 300 ISA2 Barracuda Injectors
    Ford SCORPIO 2.3 16v MT75 95r +STAG 300 KEIHIN Injectors

Podobne wątki

  1. Witamy
    Przez Maba34 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-04-2011, 20:07
  2. [E38] Witamy
    Przez puchacz w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-01-2011, 11:02
  3. Witamy wszystkich :)
    Przez erykII w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 17:58
  4. [e38] witamy wszystkich
    Przez Kropa w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 19-03-2008, 17:45
  5. [e32] Witamy wszystkich ja i moja 18l Miećka
    Przez orzechopcja w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 21-08-2007, 22:08

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •