Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Problem z kodowaniem pilota bmw e38. Nawet po wymianie wzmacniacza i sterownika.

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    8
    BMW
    bmw e32 i e38
    Skąd
    Kraków
    Prz wzmacniaczu mam 12,2 ale tylko jeżeli kluczyk jest w pozycji 1 lub 2 (pracujący silnik) W pozycji 0 i bez kluczyka 0 :) Czy to jest prawidłowo? Bo jeżeli tak to jaką funkcje pełni ten wzmacniacz przy kodowaniu?. Jezeli kodujemy kluczyk według instrukcji: na pozycji 1 na 5 sek potem wracamy na pozycje 0 (czyli nie ma pradu) przy otwieraniu zamkniętego samochodu tez mamy tam 0.

  2. #12
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Sprawdź puszkę pod tylą kanapą a dokładnie oparciem. Może ona nie ma zasilania. Powinna mieć jedno stałe i jedno po pierwszej pozycji kluczyka.

    http://www.bmw-planet.com/diagrams/r...s/G_277104.png
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    8
    BMW
    bmw e32 i e38
    Skąd
    Kraków
    Więc tak w kazdej pozycji kluczyka jest napięcie x2 tylko ,ze na pozycji 0 nie przekracza 11.40 a na pierwszej i drugiej pozycji dobija do 12. Wiec nie mam pojęcia co dalej ;)

  4. #14
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Nie mierz napięcia tylko prubówką sprawdzaj.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  5. #15
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Panowie, odgrzewam. Jakiś czas temu rozkodował mi się pilot w kluczyku i nijak nie mogę go ponownie sparować z autem. Kiedyś nie było problemu z parowaniem.
    Otwieram z zamka i już przestaje mnie to bawić. Jest jakiś specjalny bezpiecznik, który może za to odpowiadać niż te w skrzynce pod maską i w bagażniku przy aku? Czy pozostaje moduł komfortu?

  6. #16
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Zacznij od sprawdzenia pilota. Ewentualnie spróbuj od kogoś przyuczyć pilota. Moduły komfortu też padały w ten sposób. Jak kluczyk nowego typu to 90% na to że jest uszkodzony. Sporo ich naprawiam.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

Podobne wątki

  1. [audio/video] Zmiana ori wzmacniacza audio na alternatywne, wyciagniecie sygnalu z ASK w BMW e65.
    Przez Sebek w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-06-2016, 07:15
  2. [silnik] błąd sONdy, po wymianie dalej wyskakuje, bmw e38 m60b40
    Przez hektorek106 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 18-05-2015, 09:37
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-02-2012, 15:04
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-04-2011, 12:07
  5. [ wnetrze] Problem po wymianie foteli w E38
    Przez GRABS w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 19:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •