Witam. Co sądziecie o gwincie BC Racing do e38? http://allegro.pl/bmw-7-e38-zawiesze...290412397.html Nigdzie nie mogę znaleść tematu, wktórym ktoś by miał taki gwint w swojej e38. Rozważam też gwint firmy Lowtec, tylko niewiem który model będzie najlepszy do codziennej jazdy głownie miejskiej.


Odpowiedz z cytatem
auto zmienia się w nie do poznania. Osobiście zmieniłem zamówienie na sprężyny 12kg/mm przód i 9mkg/mm tył. (zwykły zestaw ma 9P/6T) chciałem to wszystko "lekko" utwardzić i powiem szczerze temat spełnia w 100%. Regulacja kąta pochylenia przodu (camber plates) regulacja twardości amortyzatora itp. Myślę że cena 4 tyś zł jest odpowiednia do wykonania, firma reklamuje zawieszenia w drifcie i można znaleźć bardzo dużo takich projektów. Ustawienie regulacji amortyzatora w połowie skali nie pozwala na ugięcie rękoma samochodu. Więc jeżeli komuś zależy na poprawie trakcji ale zachowaniu jakiegoś komfortu to polecam standardowy zestaw sprężyn. Jeżeli chodzi o zakres regulacji wysokości to całą lagę można wkręcić jeszcze w mocowanie, wejdzie około 3cm, następnie mamy jeszcze całą lagę gwintu. Myślę że w tym zestawie na 19" i profilu opony +/- 30, 35 można E38 posadzić na progach (jeszcze nie sprawdzałem)
