Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: Gwint BC Racing do e38

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    54
    BMW
    e38
    Skąd
    Lbn
    Blog
    2
    Pawliko gwint BC do e38 na allegro stał za 4189zł

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    877
    BMW
    730D
    Skąd
    RADOM
    panowie a może ktoś szczelić fotkę gdzie jest regulacja twardości amortyzatora w tym gwincie.
    730

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BenyMnemonik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    290
    BMW
    E38 750il + 728i/lpg
    Skąd
    Świdwin
    Blog
    5
    Cytat Zamieszczone przez BEDY111 Zobacz posta
    Regulacja wysokości przy podniesionym aucie, np żabą a dlatego że felga wchodzi w nadkole i nie ma możliwości dojścia wygodnie do nakrętek.

    ...Pamiętaj tylko żeby już po zamontowaniu zawieszenia lekko poluzować wahacze, i zmienić im miejsce pracy bo są ustawione na zawieszenie seryjne więc na gumach mogą powstać przeciążenia i mogą się uszkodzić.

    Pozdrawiam.
    ok dziękuję na info!


    Cytat Zamieszczone przez turek Zobacz posta
    panowie a może ktoś szczelić fotkę gdzie jest regulacja twardości amortyzatora w tym gwincie.
    Bodajże od góry jest regulacja
    Moje obecne BMW E38 750il -> http://7er.pl/showthread.php/37092-N...50il-%28v12%29

    Sztuką jest zrobić stare auto tak, aby wyglądało lepiej niż nowe...


  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BEDY111
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    147
    BMW
    E38
    Skąd
    PL

    Post

    Regulacja jest od góry, w tylnych amortyzatorach pokrętła są na stałe. A w przednich wsadzasz pokrętło i ustawiasz... Wygląda to jak na tym zdjęciu :
    http://www.bluepower.se/shop/3143/ar...pic-683c0e.jpg

    Kolego jeżeli przed montażem ustawisz sobie Gwint na równo, i go zamontujesz to proszę sprawdź jaka jest różnica w poziomie między nadkolem lewym a prawym z tyłu. Mi wyszło około 2cm różnicy. "Siedzi" bardziej strona prawa, prawdopodobnie celowo jest tak skonstruowane Bmw ale chciałbym wiedzieć jak to wyjdzie u Ciebie.

    Następnie mam mały problem z szerokością tylnej osi, z lewej strony koło chowa się od nadkola ok 2cm, a strona prawa ok 0,5cm. (przy takiej samej wysokości, wyregulowanej już po obniżeniu strony lewej) dlatego chciałbym wiedzieć jak będzie w Twoim 7er. Być może wina leży w czymś innym...

    Pozdrawiam.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4

    Post

    Bedy111, a geometrię robiłeś? Ja po zmianie sprężyn na obniżające i zrobieniu tulei pływających itp. z tyłu jeszcze nie robiłem, i mam na jednym kole większy negatyw niz na drugim. Co ciągnie za sobą inne "odstawanie" z błotnika ;-)

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BenyMnemonik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    290
    BMW
    E38 750il + 728i/lpg
    Skąd
    Świdwin
    Blog
    5
    Bedy111
    to dziwne z tymi poziomami bo przecież ten zestaw nie obsługuje edc i powinno być równo, albo o czymś także nie wiem, ustawię na równo, zainstalujemy i dam znać...
    Moje obecne BMW E38 750il -> http://7er.pl/showthread.php/37092-N...50il-%28v12%29

    Sztuką jest zrobić stare auto tak, aby wyglądało lepiej niż nowe...


  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BEDY111
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    147
    BMW
    E38
    Skąd
    PL
    Pawliko Geometrii jeszcze nie...

    A co do różnic w wysokości stron się nie przejmuję, bo to seryjny zabieg to bardziej właśnie mnie martwi ten "skoszony" negatyw.
    Muszę podjechać na stację żeby to ustawili jak trzeba, różnica co do wysokości aktualnej a seryjnej jest spora więc pewnie wszystko trzeba przestawić...

    Pozdrawim

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    A ja czekam na foto jak to siedzi na najwyższym ustawieniu ;-)

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    877
    BMW
    730D
    Skąd
    RADOM
    czyli regulacja twardości amora z tyłu to trochę lipa bo po zamontowaniu jest lipa z regulacją bo półka przeszkadza.
    730

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BEDY111
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    147
    BMW
    E38
    Skąd
    PL
    Witam.


    I tak właśnie jest, trzeba albo to ustawić raz, albo pojeździć bez półki jakiś czas żeby wszystko wyczuć i dokonać konkretnego ustawienia. Ogólnie temat regulacji twardości na tylnej osi jest b.dobrą sprawą. Jeżeli w grę ma wchodzić nisko i szeroko postawiona felga to bez niej mogłoby być ciężko z nadkolami.

    Pozdrawiam...

Podobne wątki

  1. gwint e38 dobija
    Przez Coyot009 w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 23-11-2013, 13:48
  2. gwint e38
    Przez turek w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-07-2012, 10:48
  3. Gwint Z e38 do e39
    Przez Mejo w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-04-2012, 17:26
  4. gwint do e38
    Przez turek w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-11-2011, 14:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •