Pawliko gwint BC do e38 na allegro stał za 4189zł
Pawliko gwint BC do e38 na allegro stał za 4189zł
panowie a może ktoś szczelić fotkę gdzie jest regulacja twardości amortyzatora w tym gwincie.
730
Moje obecne BMW E38 750il -> http://7er.pl/showthread.php/37092-N...50il-%28v12%29
Sztuką jest zrobić stare auto tak, aby wyglądało lepiej niż nowe...
Regulacja jest od góry, w tylnych amortyzatorach pokrętła są na stałe. A w przednich wsadzasz pokrętło i ustawiasz... Wygląda to jak na tym zdjęciu :
http://www.bluepower.se/shop/3143/ar...pic-683c0e.jpg
Kolego jeżeli przed montażem ustawisz sobie Gwint na równo, i go zamontujesz to proszę sprawdź jaka jest różnica w poziomie między nadkolem lewym a prawym z tyłu. Mi wyszło około 2cm różnicy. "Siedzi" bardziej strona prawa, prawdopodobnie celowo jest tak skonstruowane Bmw ale chciałbym wiedzieć jak to wyjdzie u Ciebie.
Następnie mam mały problem z szerokością tylnej osi, z lewej strony koło chowa się od nadkola ok 2cm, a strona prawa ok 0,5cm. (przy takiej samej wysokości, wyregulowanej już po obniżeniu strony lewej) dlatego chciałbym wiedzieć jak będzie w Twoim 7er. Być może wina leży w czymś innym...
Pozdrawiam.
Bedy111, a geometrię robiłeś? Ja po zmianie sprężyn na obniżające i zrobieniu tulei pływających itp. z tyłu jeszcze nie robiłem, i mam na jednym kole większy negatyw niz na drugim. Co ciągnie za sobą inne "odstawanie" z błotnika ;-)
Bedy111
to dziwne z tymi poziomami bo przecież ten zestaw nie obsługuje edc i powinno być równo, albo o czymś także nie wiem, ustawię na równo, zainstalujemy i dam znać...
Moje obecne BMW E38 750il -> http://7er.pl/showthread.php/37092-N...50il-%28v12%29
Sztuką jest zrobić stare auto tak, aby wyglądało lepiej niż nowe...
Pawliko Geometrii jeszcze nie...
A co do różnic w wysokości stron się nie przejmuję, bo to seryjny zabieg to bardziej właśnie mnie martwi ten "skoszony" negatyw.
Muszę podjechać na stację żeby to ustawili jak trzeba, różnica co do wysokości aktualnej a seryjnej jest spora więc pewnie wszystko trzeba przestawić...
Pozdrawim
A ja czekam na foto jak to siedzi na najwyższym ustawieniu ;-)
czyli regulacja twardości amora z tyłu to trochę lipa bo po zamontowaniu jest lipa z regulacją bo półka przeszkadza.
730
Witam.
I tak właśnie jest, trzeba albo to ustawić raz, albo pojeździć bez półki jakiś czas żeby wszystko wyczuć i dokonać konkretnego ustawienia. Ogólnie temat regulacji twardości na tylnej osi jest b.dobrą sprawą. Jeżeli w grę ma wchodzić nisko i szeroko postawiona felga to bez niej mogłoby być ciężko z nadkolami.
Pozdrawiam...