Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Wątek: Słaby xenon? Nic nie widać podczas deszczu? REGENERACJA ODBŁYŚNIKÓW! Czytaj

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Hmm,z firmą z pierwszego linku mam słabe doświadczenie.Dodałem już do koszyka w ASO klosze i wnętrze reflektorów z tymi najczęściej żółtymi szkielkami.Jest konieczność wymiany uszczelek kloszy reflektorów?

  2. #2
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    O konieczności wymiany uszczelek przekonasz się demontując klosz- jeśli uszczelki będą miękkie i całe, nie ma sensu wymieniać, tylko odwrócić na drugą stronę (tą odciśniętą do środka reflektora). Ale może się też zdarzyć, że będą całe sparciałe (tak miałem w kumpla przedliftowym E46, kiedy pomagałem mu z regeneracją lamp). W E38 demontowałem kilka kompletów i z tego co pamiętam, wszystkie miały dobre uszczelki. Najlepiej zdemontuj i zdecyduj, szkoda robić dwa zamówienia.

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Jasne.Zrobię tak jak radzicie,dzisiaj postaram się przejrzeć te uszczelki.Co do kloszy może rzeczywiście warto poszukać zamienników.Boję się tylko,że w tych hurtowniach nie mają rozgraniczenia xenon,a zwykły reflektor.
    Ciężko jest zdemontować odblysniki?

  4. #4
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    W E38 nigdy odbłyśników nie demontowałem, bo zawsze były w bardzo ładnym stanie (przynajmniej te, które wtedy miałem okazję oglądać). Natomiast robiłem to ostatnio w E60 i w tym przypadku konieczne było rozwiercenie fabrycznego nitowania od strony klapki, a przy późniejszym montażu zanitowanie zwykłymi nitami i skręcenie w dwóch miejscach śrubką (bo nitownicą nie dało się już podejść). Możliwe, że również w E38 będziesz musiał tak zrobić.

    Jeśli chodzi o klosze, kiedyś kolega kupił jakieś najtańsze zamienniki no name z Allegro, były wykonane tragicznie, nierówno itd. Później zmienił na Boscha i wyglądał jak oryginał, nie można było nic zarzucić. Myślę, że Magnetti Marelli też będzie okay, bo widzę, że też występują. Nic poza tymi firmami w zamiennikach nie warto kupować.
    Ostatnio edytowane przez lukasz740 ; 17-10-2017 o 09:32

  5. #5
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2016
    Posty
    62
    BMW
    e38 740iA i e39 540 touring manual
    Skąd
    3city

    Post

    Warto też te "plastikowe szkiełka" rozpraszające zregenerować- zestaw do regeneracji plastikowych szyb reflektorów sprawdza się dobrze, z żółtych zrobiły sie leciutko żółtawe, po ok godzinie pracy nad jednym.
    Do swojej e38 z '95 roku kupiłem kompletne reflektory ksenonowe (dokupiłem potem palniki GE 95zł/szt), kosztowały coś około 300zł za dwa. Przed założeniem rozebrałem i wyczyściłem. To była jedna z lepszych inwestycji w ten samochód- dużo lepiej oświetlają droge niż poprzednie soczewki z halogenami (albo z hid'ami, bo takie były założone jak kupiłem). Ale są minimalnie gorsze niż ksenony w e39, ale tam mam palniki Philipsa- może dlatego?
    Przy okazji zapytam (choć chyba już pytałem): Czy te plastikowe rozpraszacze z e38, które mimo czyszczenia są delikatnie żółtawe, dałoby się zastapić szklanymi z e39?
    Niestety nie miałem jednocześnie rozebranych z e38 i z e39. Może ktoś z Was ma na stole i może porównać?


    Jeszcze jedno- w temacie mowa jest o słabej widoczności podczas deszczu. Gdzieś czytałem, ze to zależy od barwy ksenonu- im wyższa temperatura/ bardziej niebieskie, tym będzie gorzej. Dlatego do siebie kupiłem 5400K i nie mam powodu do narzekania.
    Ostatnio edytowane przez jarcion ; 17-10-2017 o 21:35

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    379
    BMW
    f01
    Skąd
    Poznań
    Może się komuś przyda już nie trzeba polerować kloszy w e65 https://allegro.pl/oferta/klosze-ref...e68-7542940406

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    550zł za jedną stronę, czyli ponad 1100zł z przesyłką, to chyba lepiej regenerować.
    Opis z tłumacza, grom go wie czy to szkło czy poliwęglan. Po zdjęciach to na 99% plastik. Jeśli ktoś kto to sprzedaje nie pokusi się o opis po polsku, a nie po "polskiemu" to może na to spojrzeć z przymrużeniem oka.

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2016
    Posty
    654
    BMW
    E66 750Li, E66 760Li, G31 530xD, G05 45E
    Skąd
    Poznań
    Te do E65 to są zwykłe klosze z ryżu psiuknięte klarem.
    Lepiej swoje spolerować i polakierować.

  9. #9
    Początkujący Użytkownik Awatar Mariusz777
    Dołączył
    Jan 2019
    Posty
    11
    BMW
    e38 730d
    Skąd
    Białystok
    Witam. Ja wysyłałem do tej firmy 2 odbłyśniki(moje były niemal czarne)http://www.reflektory.autogamma.pl/i...ja-odblysnikow zapłaciłem 220 zł z wysyłką Panowie zrobili robote jak złoto po założeniu nowych moje światła zaczęły świecić na nowo :)

Podobne wątki

  1. Nowe elektrozawory nic nie pomogly, co moze byc przyczyna??
    Przez motocross125 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-06-2013, 21:42
  2. [audio/video] nie ma obrazu nic nie wyświetla radio tv proszę o pomoc
    Przez Mariuszbmw w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-03-2013, 19:42
  3. Stuki w zawieszeniu, szarpaki nic nie wykryly.
    Przez Wiktor82 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 25-03-2011, 16:45
  4. Xenon gaśnie podczas jazdy
    Przez MastaKleszcz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 05-02-2010, 21:32

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •