Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 40

Wątek: BMW E32 - napoleon777 - spełniające się marzenie

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez warzo Zobacz posta
    Zgadzam się, ale pamiętam też,że oczekujesz zmian zewnętrznych. To też paradoks,kiedy mechanika jest najważniejsza.
    Powodzenia koledze w naprawach, efekt daje mega satysfakcję.
    Ja oczekuję zmian zewnętrznych...? Czegoś tutaj nie rozumiem.

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    364
    BMW
    740 1997
    Skąd
    Słupsk/Kołobrzeg
    Ot przypomniał mi się stary temat.
    "chłopaki znad morza to jest gruba loża"
    Taekwon-do tradycyjne na Pomorzu!

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Nie prawda blacharka jest najważniejsza, mechanike zrobisz zawsze a blachy już nie. Dlatego mając rupiecia który ma być ładny trzeba zacząć od blachy. Wtedy wiesz na czym stoisz.

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez ManiacDrifting Zobacz posta
    Nie prawda blacharka jest najważniejsza, mechanike zrobisz zawsze a blachy już nie. Dlatego mając rupiecia który ma być ładny trzeba zacząć od blachy. Wtedy wiesz na czym stoisz.
    I tutaj masz rację. Warzo, zarzuć tym starym temat, skoro tak Ci się przypomniał :)

  5. #35
    Początkujący Użytkownik Awatar MaTT.
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    66
    BMW
    e38 740 iL
    Skąd
    69181 leimen (DE)
    Blog
    2
    kurde czytam... to forum i zastanawiam się nad tym co niektórzy z was piszą... najlepiej kupić igle i nic nie robić... Gdzie tu jest pasja??? na szrocie... nikt mu nie karze zrobić auta w miesiąc dwa czy trzy.... niech robi nawet i 3 lata ma swoja skodę ma czym jeździć... ale jak zrobi to auto to będzie miał się czym pochwalić, wspominać a możne i niektórym z was na jego widok szczena opadnie... Naprawdę was nie rozumiem....

    PS. Moja rada taka rób powoli solidnie nic na silę!nie masz kasy?niech poczeka na leprze czasy a i leprze będą graty....

  6. #36
    Początkujący Użytkownik Awatar napoleon777
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    6
    BMW
    E32
    Skąd
    Czernin

    Post

    Hej, długo nie pisałem ale chyba lepiej mi będzie robić mniej wpisów ale bardziej obszernych.

    Z autem miałem dużo przygód, po zapłaceniu przeze mnie ubezpieczenia (613 zł) kiedy to było już pewne że nie mogę się wycofać BMW totalnie umarło, podejrzewam że to ze smutku względem poprzedniego właściciela, ale postaram się żeby u mnie miało równie dobrze, a może i jeszcze lepiej.

    No więc jednego dnia w poprzednim tygodniu zapłaciłem ubezpieczenie i dostałem w końcu te oryginalne kolanko. Zostały sprawdzone wszystkie płyny, odebrałem wszystkie dokumenty od poprzedniego właściciela, przekazał mi oficjalnie zapasowe kluczyki, otwieramy maskę, montujemy kolanko i jeszcze na chama obudowę filtra powietrza na wkręty (inaczej już się nie da), wsiadam uradowany do auta, przekręcam kluczyk w obecności kolegi od którego kupiłem BMW i ....nic. Szybka diagnoza, aku, trochę śmiechu było, aku podładowane na następny dzień, dzielnie kręci ....ale nic poza tym (miałem włączoną benzynę), przełączam na gaz, no i w końcu zadziałał, szybko przełączyłem na benzynę, i niespodzianka, jakby nieco przerywał na jałowym, podczas jazdy moc jest, nie szarpie, ale na jałowym nie ciekawie to brzmi.

    Potestowałem auto 3 dni na benzynie, prędzej spuszczając 95 i zalałem z BP przywiezione wcześniej w kanistrze 98 Ultimate, oraz sprawdzając je przed wykonaniem jak w firmie, stwierdziłem następujące rzeczy:

    - są przepalone żarówki w podsufitce
    - w trakcie przepaliła się żarówka kierunkowskazu
    - auto szybko się nagrzewa, a nawet przegrzewa mimo rocznego płynu w odpowiedniej ilości
    - nie odpala na benzynie po dłuższym postoju niż 5 minut, prawie prawidłowo tylko na ciepłym silniku
    - na gazie odpala z trudem tylko po dodaniu pedału przyspieszenia
    - drugi bieg nie włącza się najlepiej
    - nie ma katalizatorów
    - ma zdrową podłogę,
    - ma wyżartą dziurę za tylną tablicą rejestracyjną (nikt o tym nie wiedział)
    - po wykasowaniu błędów przejściowych nie wrócił żaden
    - prawie wszystkie rury gumowe w silniku są do wymiany
    - (idąc za real oem) brak większości opasek na przewodach gumowych w komorze silnika
    - cały czas nawet po wyłączeniu zapłonu świecą (a może i bardzo słabo jarzą) przyciski od elektrycznych szyb (podobno tak ma być ???)
    - po pierwszym dniu prób drzwi kierowcy zakleszczyły się na amen, wsiadam od strony pasażera i nie mam pomysłu co zrobić z tym fantem
    - auto ma delikatnie walniętą zbieżność, kąty nie wymagały najmniejszych poprawek
    - fotele grzeją bez zarzutu
    - potrzebuje kupić w następnym miesiącu książeczkę (instrukcję) oryginalną, najlepiej po Polsku (potrzebuje podstawowych sprawdzonych danych chociażby)
    - menu komputera jest po niemiecku, i trzeba to jak najszybciej zmienić bo nie rozumiem komunikatów które się wyświetlają
    -klima świeżo sprawdzona pod kątem szczelności, nabita i odgrzybiona działa bezproblemowo

    Po przeczytaniu różnych lektur (między innymi tu na forum) wstępnie stwierdziłem że mam uszkodzony czujnik położenia wału, bezpiecznik 80A kabla plus na akumulatorze lub coś w układzie zapłonowym (ale najpierw muszę sobie przeczytać budowę, zasadę działania i objawy uszkodzeń w przypadku układu na kable, bo nie jest to takie chop siup jak w przypadku Felci że śmiesznie łatwo jest stwierdzić że listwa zapłonowa padła) i dopiero potem mogę z kimkolwiek o tym gadać, bo na teraz bez żadnej wiedzy to nie ma sensu.
    Ostatnio edytowane przez napoleon777 ; 14-06-2014 o 08:20

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Masz sporo zabawy. Ja bym się poddał.

    Co do instrukcji, nie ma wersji polskiej.

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mario80
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    441
    BMW
    e32 750
    Skąd
    Wawa
    Sporo do zrobienia!
    Przyciski od szyb po wyłączeniu zapłonu są podświetlone przez kilka minut i później powinny zgasnąć.

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    A kumunikaty pojawiające się na komputerze, masz przetłumaczone gdzieś na forum, lub poszukaj w google ;)

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    albo zmień sobie język na angielski, francuski, włoski lub hiszpański, całość zajmuje 3 sekundy a od razu lepiej się czyta ( choć u mnie wyskakuje co najwyżej " light on ? " lub " release parking brake " )
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 16-02-2014, 17:25
  2. [E38] BMW E38 - Marzenie spełnione czas na przygodę
    Przez piotrwawabmw w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 09-06-2013, 11:56
  3. [E65/66] Spełniło się me marzenie- Witam wszystkich
    Przez Konserwa9 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-11-2012, 20:59
  4. marzenie się spełniło e38 jest :)
    Przez gibi1984 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 17-07-2009, 20:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •