jeździłeś 740 w automacie a do manuala to mu daleko
nie trzeba szaleństw na zakrętach ale po prostu manual daje więcej frajdy kontroli nad autem i sprawia że 740 jedzie jak 750 a po małych odach i lepiej
jeździłeś 740 w automacie a do manuala to mu daleko
nie trzeba szaleństw na zakrętach ale po prostu manual daje więcej frajdy kontroli nad autem i sprawia że 740 jedzie jak 750 a po małych odach i lepiej
Kontroli nad autem... kiedy niby ? Przy jeździe sportowej owszem, ma to znaczenie :) Ale nie przy normalnej. E38 ma być szybkim, komfortowym wozidłem na trasy, i w takiej roli doskonale się sprawdza, można walić trasy po 1500 km bez fizycznego zmęczenia. A automat tylko sprzyja komfortowi. Osiągi 728i spokojnie wystarczają do dynamicznej jazdy, nie ma problemu z szybkim wyprzedzeniem czegokolwiek, a co dopiero 740i :) Lepsze osiągi niż 740i potrzebne są już tylko do jazdy sportowej, do której 7-er się zupełnie nie nadaje bo cisnąć 250 km/h po prostej nie ma nic wspólnego ze sportem i frajdą :) Frajdę daje ciśnięcie po zakrętach, a do tego stworzona jest seria 3 a nie 7. Tyle ode mnie w temacie :]
Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151
słuchaj powiem tak miałem automat w e38 miałem automat w e32 mam manual w tym samym e32 i nie mów mi, że automat zapewnia kontrolę zima jak będzie półtony śniegu manualem jeździ sie duzo pewniej nie musisz mysledc co zrobi skrzynia i dostosowywać się do tego tylko ty robisz co chcesz po drugie nie dla każdego zapieprzanie po zakrętach to frajda po trzecie nic tak nie cieszy jak samodzielna redukcja w v8 z 5 na 2 przy 60km/h i tyle ty szukasz kanapowozu a ja kanapowozu z zacięciem do frajdy bo nie chcę 3er bo mi się po prostu nie podoba i do takiego zacięcia z frajda manual jest po prostu lepszy i każdy kumaty kierownik o tym wie a nie na siłę uskutecznia co innego
automat ma tylko jedną zaletę nie trzeba machać ręką innych nie widze osiągi spalanie awaryjność to już zaleta manuala
i nie bierz tego personalnie nic nie mam do twojego poglądu ale ciut się mylisz wychodząc z założenia że tylko 3er daje frajdę z jazdy bo już nie jedno 3er uświadomiłem i w zakręcie i na prostej
No to dupa a nie kierowca facet który da się w trójce pogonić siódemce, na zakręcie siódemką nie nawojujesz, za miękkie zawieszenie - buja, za ciężka jest, siła bezwładności robi swoje ;) Co do kontroli auta to i w automacie spokojnie można sobie zimą poradzić - biegi zmieniasz gazem ;) Ale nie ma sensu ciągnąć tej dyskusji - mamy po prostu skrajnie odmienne zdanie.
Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151
niegi mozna zmieniac gazem a jak nie chcesz zmienic biegu a chcesz dodac gazu co w tej sytuacji??? a na reakcję masz sekunde i nie możesz zblokowac biegu?????? miałem automat wiem o co kaman :)
Miałem kiedyś E39 540 w manualu i było do bani ,sprzedałem go szybciej niż kupiłem :) Jakoś nie bardzo mi leży 7er z taką skrzynią. Siódemka jest do jazdy wygodnej i automat tu moim zdaniem to podstawa.Swoją drogą mieszkam w terenie gdzie śniegu bywa całkiem sporo do tego dużo jeżdżę i jeszcze mi się nie zdarzyło ,żeby automat był problemem. Automatem trzeba umieć jeździć i wtedy daje przyjemność .
Ja również - w 525 tds E34 :) Więc wiem. Jeździłem nim zimą, do tego bez ASC, i nie miałem jakichkolwiek problemów, bo i w ogóle robimy niepotrzebny offtop. Temat dotyczy przekładki skrzyni w 740i ;) Więc żeby wrócić, powtórzę : Nic nie robić z 740, za cenę porządnej przekładki kupić 328i E36/E46 i mieć dwa bezkompromisowe auta do różnych zastosowań.
Ostatnio edytowane przez BsijZabsij ; 24-05-2014 o 17:48
Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151