Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: 3x E38

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    10
    BMW
    planowane E38
    Skąd
    Wrocław

    Post 3x E38

    Witam.

    Dalej szukam dla siebie siódemy marzeń, nie jest letko ;)

    W duzym skrócie interesują mnie E38 z silnikiem M60, M62 BEZ VANOSA, ewentualnie V12, choć tu się boję dostępności ewentualnych części i kosztów. Przeglądając oferty w oko wpadły mi:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4254685498

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4250339978

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4250680517

    + jeszcze jedna V12 http://otomoto.pl/bmw-750-C32991574.html

    Wszelkie uwagi mile widziane. Pozdrawiam, Makariusz

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    760
    BMW
    750Li E66
    Skąd
    G-dz
    Ale rozrzut cenowy. Jeśli poszukuje M62 bez vanosa to sztuka 3 na starcie odpada.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    877
    BMW
    730D
    Skąd
    RADOM
    druga nie zła ma świetne wyposażenie a uszkodzenie do zrobienia .
    730

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Bingo
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    401
    BMW
    E46 320Ci ,A8 D3 4,2
    Skąd
    Harklowa
    Pierwszy z gazem - nie kupiłbym już auta z zamontowanym LPG - jak coś wolę sam sobie zamontować nową instalkę
    Drugi trzeba by sprawdzić osobiście chociaż dla mnie troszkę za drogi :)
    Trzeci to świeżo sprowadzony więc dla mnie odpada (tam są strasznie drogie auta w fajnym stanie)
    Ten ostatni to też LPG więc...
    Z tym LPG to mam już doświadczenie i większość ludzi niestety po założeniu gazu jeździ dopóki jeździ. Efekt jest taki ,że potem trzeba wymienić pół instalacji - do tego ustalić niesprawności a to bywa droższe od nowej instalacji z gwarancją.Już pomijam efekty uboczne jazdy z niesprawnym gazem. Nie mam nic do gazu - miałem kilka BMW i było OK ale dbałem o regulację i diagnostykę a do tego instalacje zakładałem sam.Widziałem kilka V12 z wywalonymi puszkami filtrów i napchane 2 reduktorami z masakryczną ilością pozwijanych przewodów i skalibrowane dziełem przypadku 2 osobne instalacje hehe.
    Tyle ode mnie - ogólnie trzeba każdy egzemplarz oglądnąć bo ze zdjęć to wróżenie z fusów jest.Życzę owocnych poszukiwań - nie jest to łatwe.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BenyMnemonik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    290
    BMW
    E38 750il + 728i/lpg
    Skąd
    Świdwin
    Blog
    5
    Lepiej bez gazu kup i jak koniecznie chcesz załóż instalację, jak założysz to masz gwarancję i ktoś kto zakłada zazwyczaj zakłada jeden rodzaj i ma części i ogarnie Ci bez problemu, ja mam nie swoją instalację i latam na przeglądy i awarie 50kmx2, bo lokalnie nie robią nie swoich gazownicy. V12 tylko i wyłącznie bez gazu, za dużo możliwości awarii na 12 cylindrach i sam silnik bez gazu trudny w diagnostyce, ale wrażenia super.
    Moje obecne BMW E38 750il -> http://7er.pl/showthread.php/37092-N...50il-%28v12%29

    Sztuką jest zrobić stare auto tak, aby wyglądało lepiej niż nowe...


  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    10
    BMW
    planowane E38
    Skąd
    Wrocław
    Dzięki za odpowiedzi. Faktycznie się zamotałem i przegapiłem Vanosa. V12 kusi strasznie, ale chyba sobie jednak odpuszczę. Bedę szukać dalej, choć ten pierwszy kusi, a daleko bardzo nie mam. Może uda mi się kogoś wyciagnąć i oglądnę :)
    Ostatnio edytowane przez Makariusz ; 24-05-2014 o 20:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •