Cytat Zamieszczone przez Kyniu94 Zobacz posta
Kolego ja tylko wyraziłem swoją opinie.. Dla mnie silniki 4.0 i 4.4 są super. Ale słyszałem o wadliwych pierścieniach(kilka rodzai), czy korbowodach. I jednak nie bez powodu spotyka się takie problemy w internecie... Zobacz po ile stoi M60b30 goły słupek 1000zł.. A M60b40 2500-4000zł. Czemu ? Ponieważ są bardziej awaryjne i jest na nie większy popyt.. Nie chcę tutaj żadnej kłótni. Jeżdżę M62B35TU, ale z chęcią przesiadł bym się na M62B44TU w takiej samej kondycji :)
Popyt na m60b40 jest związany z ich popularnością do swapów - a z popytem idzie cena w góre :)

Dzięki Panowie za odpowiedzi .Myślę ,że zamiast tak gdybać ,najlepiej chyba będzie jak po prostu przejadę się paroma egzemplarzami .Jest tu jakiś temat na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie?