-
Zaawansowany Użytkownik
Widzę, że kolega ma podobne dylematy do moich. Moim zdaniem 2.8 daje sobie rade w e39 ale w e38 już niekoniecznie. Lepiej kupić v8. Jeździłem dłuższy czas 3.5 v8 i trochę krócej 4.4 i powiem szczerze, że najważniejszy jest stan. w 3,5 oprócz odmy i uszczelek pod deklami nie robiłem nic. 4.4 szybko sprzedałem, trochę bałem się problemów ze ślizgami, vanosami itd (może niepotrzebnie). w 3.5 jak i 4.4 miałem podobne spalanie około 16 litrów benzyny po mieście, a w trasie raczej nie dało się zejść poniżej 10 litrów (mam ciężką nogę i jeździłem na kołach 19 cali). Jak masz zdolnego mechanika to bez problemu sobie poradzi z bmw. Może koszty utrzymania są większe, ale nie zabijają. myśle że koszty utrzymania są na podobnym poziomie do legenda, a i zamienników jest dużo więcej.
Co do wygody... moim zdaniem będziesz bardzo pozytywnie zaskoczony.
Skrzynie biegów to dla mnie porażka... ale za to winę ponosi bmw i naiwni użytkownicy. Wierzą w gadanie serwisów bmw i nie zmieniają w nich olejów. Swoją drogą dla mnie to maksymalny wał ze strony tak poważnej firmy. Drugi ból w e38 to gnijące zbiorniki paliwa... kto tego nie miał, będzie miał, kto miał wie jaki ból jest ze znalezieniem innego.....
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum