Podzielam zdania Adasia. Tył po, a przód przed to nie najlepszy pomysł...
Znaczek tylko 760iL![]()
Podzielam zdania Adasia. Tył po, a przód przed to nie najlepszy pomysł...
Znaczek tylko 760iL![]()
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 19-07-2016 o 13:55
Każdy ma swój gust i baje na wygląd swojej 7 ale...moim skromnym zdaniem przód przed tył po....to lipa straszna coś na zasadzie ...z tyłu liceum z przodu muzeum. ...a odnośnie ceramiki czekam i bardzo chętnie zobaczę efekt końcowy
pewnie przód tez wpadnie jak cena bedzie dobra kwestia czasu bo na razie to przesada
jak wkłada się do e32 szeroki ryj tylko a do e38 same kryształki to jest ok a jak cały tył jest ładniejszy bo chyba nikt nie powie że przedlift jest ładny to już be ? lub jak ktos nakłada same nakładki na progi do e38 >???? ja po prostu na ten tył nie mogłem patrzeć a jak mijałem polifty to mi sie bardzo podobały a auta nie zminie na nowszy bo bardzo się zaprzyjaźniłem z moim wielorybem :-D
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 20-07-2016 o 19:29 Powód: Edytuj swoje posty zamiast pisać jednego pod drugim!
Koledzy w sumie Ci dobrze podpowiadają no ale oczywiście nie musisz się z nimi zgadzać. Masz teraz ładny tył ale myślę, że bez zmiany przodu albo powrotu do poprzedniego tyłu się nie obejdzie przy ewentualnej odsprzedaży auta. Tak jak teraz to myślę, że tego auta nie sprzedasz. Co do znaczka to albo 745 albo jeździć z klejem albo do lakiernika z klapą. Sam w swojej mam 760 z tyłu i v12 po bokach w spadku po poprzednim właścicielu i strasznie mnie to kuje w oczy ale niebawem Bunia idzie do prawie całkowitego malowania więc dlatego jeszcze tego nie zerwałem.
P.S
Jak po oderwaniu przez lakiernika 760 LI i V12 będą się do czegoś nadawały to mogę Ci dać w prezencie.
Ostatnio edytowane przez ARIE(L) ; 20-07-2016 o 19:04
napis nakleje bo malowac mi sie nie chce bo klapa ładna i oryginał lakier nakleje 750 bo polift 745 to dopiero dziwnie by wygladalo ;-D nie zalezy i na napisie ani przodzie poliftowym bo 2001 poliftu i tak nie było to tylko dla mojego oka ...... nie robilem tego aby na wiosce udawać że mam nowszy model
Nie wiem jak autor tematu (pewnie nie widzi w tym nic złego) ale gdzie tu sens i logika kupować PL i robić go na FL?
To nie lepiej było od razu kupić FL i nie kombinować?
Jak by policzyć czas, części, robociznę i całą ideologię potem bo jakoś to trzeba będzie wytłumaczyć kolejnemu następcy to wg mnie i ch... gra nie warta świeczki, ale na tym forum już takie rzeczy widziałem że to to tylko mały ułamek tego co tu niektórzy wyprawiają :)
PS
zmiana nerek czy lamp z tyłu w e38 czy e32 a zmiana połowy auta to lekka różnica nie sądzisz?
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Kolego Strema81 nie ma co sie łamać auto robisz pod siebie ,widzi Ci się?Kazdy ma jakies swoje loty mnie na tyle osób ktore oglądały moje e38 i mowiło o k...a jaka kosa zdarzyły się też takie które twierdziły ło Panie ile to pieniędzy,po co to oryginał najlepszy itd.