Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Miałem zdarzenie drogowe i...

  1. #11
    Banned
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    298
    BMW
    e4444
    Skąd
    z d
    heh skoro
    Cytat Zamieszczone przez Mięsny730 e38
    moim zdaniem to banalne, jak by kolo zmienic ;D
    więc czemu kolega Krzywy191 twierdzi że nie zrobię tego dobrze skoro to proste i zamiast mi spróbować pomóc to odwodzi od tego, oczywiście kolega Mięsny750 twierdzi że nie ma co mówić o tak prostym zabiegu, sugerując że każdy z forum wie jak to zrobić i sobie da rade. (swoją drogą wypowiedź Mięsnego730 lekko promieniuje ironią w moją stronę... i wypowiedź Krzywego191 zaprzecza wypowiedzi Mięsnego730 co do stopnia trudności tej operacji również z lekką ironią co do mojej osoby więc się zdecydujcie Panowie albo najlepiej sprawdzajcie się dalej w postach typu [O JAKIM ZAPACHU CHOINKĘ SOBIE PRZYWIESIĆ]... bez urazy dla tych co pomagają.

  2. #12
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    banalne aby to odkrecic :D no i przykrecic, ale ustawic, ho ho wiesz jak wyglada montaz nowego blotnika??? przykrecasz, pasujesz, podginasz, szpachlujesz, niekiedy spawasz, poznie idzie lakier itp, mozliwe ze zalozysz i nic a nic niebedzie pasowac, mozliwe ze przy demontazu starego elementu ktos gdzies tam za mozno za szybko i juz ksztaltu nietrzyma

  3. #13
    Banned
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    298
    BMW
    e4444
    Skąd
    z d
    kolego mi zależy bardzo gdyż dostałem wszystko pod kolor, sprawdzając odcień jest idealny i nie biorę malowania pod uwagę i nie myślałem że może oryginał ianczej leżeć po założeniu niż poprzedni, wiadomą sprawą jest to że trzeba to ustawić ale kaszana wychodzi jak się zakłada zamiennik a z oryginałem jest też aż taki problem?? skoro tak to odstawiam to na później, może sie jakiś dobry blacharz zwolni, dla mnie bardziej skomplikowane jest samo dostanie się do błotnika bo nie wiem od czego zacząć, czy zderzak musi bys ściągany - bo co za tym idzie jest to dużo pracy aby nic nie schrzanić, listwy z pdc, wogóle co po kolei odkręcać.

  4. #14
    Z całym szacunkiem, ale jak miałaby taka instrukcja wyglądać? W pewnym sensie sam sobie zaprzeczasz pisząc, że to proste i sam zrobisz po czym domagasz się instrukcji....

    Ogólnie Anatol udzielił Ci odpowiedzi - odkręcaj śrubki i patrz na czym się jeszcze trzyma (to coś też trzeba będzie odkręcić ;D ). Zadaj pytanie o detal, z którym sobie nie radzisz, a na pewno uzyskasz wyczerpującą odpowiedź.

    Dla rozwiania wątpliwości związanych z elementami montażowymi błotnika i drzwi warto skorzystać z ogólnodostępnych serwisów bmwfans.info lub www.realoem.com, na podstawie których powinieneś wiedzieć z jakimi śrubkami i spinkami będziesz się musiał zmierzyć.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    435
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Kargowa/Berlin
    A więc wymieniałem sam błotnik i ściągałem drzwi. Sam to potem zamontowałem. Szpary są ok i drzwi się zamykają również. Za jakąś godzinkę - dwie napiszę mniej więcej z pamięci jak to się robi. W tej chwili nie mam czasu.

    Z drugiej strony jak ktoś nie jest sam waflem i ma jaja, to sam się zabierze za wymianę ;)



    BTW,
    Tu jest krótka instrukcja, którą znalazłem w 5 minut na necie:

    http://rapidshare.com/files/17171461...etzen.pdf.html

  6. #16
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez Gasper


    BTW,
    Tu jest krótka instrukcja, którą znalazłem w 5 minut na necie:

    http://rapidshare.com/files/17171461...etzen.pdf.html

    facet sie denerwuje bo niewie jak google dzialają i wyzywa waflami tego kto niechce mu poszukac

  7. #17
    Banned
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    298
    BMW
    e4444
    Skąd
    z d
    Cytat Zamieszczone przez Gasper
    A więc wymieniałem sam błotnik i ściągałem drzwi. Sam to potem zamontowałem. Szpary są ok i drzwi się zamykają również. Za jakąś godzinkę - dwie napiszę mniej więcej z pamięci jak to się robi. W tej chwili nie mam czasu.

    Z drugiej strony jak ktoś nie jest sam waflem i ma jaja, to sam się zabierze za wymianę ;)



    BTW,
    Tu jest krótka instrukcja, którą znalazłem w 5 minut na necie:

    http://rapidshare.com/files/17171461...etzen.pdf.html
    Dziękuję Gasper to jest to czego szukałem a nie mogłem znaleźć. Chociaż ktoś podszedł do tematu poważnie. temat uważam za zakończony chyba że Krzywy191 coś jeszcze pociśnie...
    BTW a ty Krzywy191 co znalazłeś lub pomogłeś że taki mądry jesteś, nikt tu nikogo nie wyzywa. Wykaż się - czytałem twoja ostatnią wypowiedź z posta KLIK i prosze opisz mi jak zdjąć zderzak ??

    Dodam tylko iż szukałem i znalazłem tylkodemontaż i montaż zderzaka lecz nie bardzo rozumiem 3 - go obrazka i ostatniego od góry. Nie bardzo kojaże miejsce gdzie to jest i co zrobić oraz wydaje mi się że jest to schemat demontażu samego dołu zderzaka???

  8. #18
    Banned
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    298
    BMW
    e4444
    Skąd
    z d
    Temat można definitywnie zamknąć. Jeśli ktoś bedzie miał podobny problem tutaj jest foto reportaż dot. Demontaż zderzaka przedniego + wymiana spryskiwacza lampy.

    Demontaż zderzaka przedniego

    POZDRAWIAM

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •