Powracając do tematu oklepanych BBSow itd. to ceny do jakich dochodzą niektóre modele mówią wszystko za siebie.
Klasyczna wieloczęściowa kuta felga BBSa będzie na topie jeszcze za 20 lat gdy te wzory ASANTI zmienia się 20 razy ...
Powracając do tematu oklepanych BBSow itd. to ceny do jakich dochodzą niektóre modele mówią wszystko za siebie.
Klasyczna wieloczęściowa kuta felga BBSa będzie na topie jeszcze za 20 lat gdy te wzory ASANTI zmienia się 20 razy ...
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
I co z tego?
Jeden lubi oklepane BBS a inny nie i tyle w temacie
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Nie widziałem jeszcze "oklepanych BBS-ów" ile by ich nie było to i tak rarytas, niema to jak spolerowany rant na lustro :-). Asanti też niczego sobie ale na pewno nie dla każdego.
Heh...no widzę znów dyskusja się zaczęła...i jak zwykle zmienia nieco kierunek .....to ja też coś naskrobię....
BBS-y owszem może i ładne...ale niestety nie do E65...bo samo w sobie E65 nie jest zbyt udanym stylistycznie modelem, więc tym bardziej klasyczny BBS za jaki się go uważa...pasuje jak nie powiem co do E65...
Niech no ktoś napisze gdzie w E65 widzi klasyka...? Bo ja za ciula pana nie widzę...pewnie ślepy już jestem...
Idąc dalej tym tropem...dla kogo i w jaki rynek było wycelowane E65...?
Nie obrażając nikogo za ten kiczowaty design...kiepskiej jakości materiały...deskę rozdzielczą z brakiem akcentu na kierowcę...do tego dziwaczną i w nietypowym miejscu umiejscowioną wajchę zmiany biegów...itp.
I mógłbym tak wymieniać jeszcze długo...ale skierujmy się już w stronę meritum...czyli auto de facto było robione pod amerykanów...więc takie felgi jak ASANTI idealnie się komponują z całością nadając autu odpowiedni klimat...tylko właściwie jaki...moim zdaniem dość kontrowersyjny...ale mimo wszystko spójny...koniec i kropka.......![]()
Moloko a myślałem że trochę podoba Ci się moje E 65 ;-)
A co do filmików szkoda że eFa w nich jest a nie E 65......
Problem w tym ze niema oryginalnych BBSow np. RC, RS lub Super RS w 22 calach.
Moje felgi chociaż BBSami nie są to lekko do nich nawiązują i moim zdaniem całkiem dobrze się to łączy:
![]()
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
dokładnie BBS tylko w max 21 cali do e65 np takie RXII, te Sebka 22" pasują idealnie
![]()
Dla mnie idealne kopytka przypominające designem BBS-y. Mam na myśli 22 cale Sebka. Co do materiałów itp. to tylko z wajchą zmiany biegów mogę się zgodzić, jak wiadomo projektantem był Amerykanin i chyba przez pomyłkę umieścił biegałkę właśnie tam. E65 nigdy nie było klasycznym autem ponieważ sporo odbiegało "kiczowatym designem" od reszty produkowanych aut na początku swojej produkcji, bądz co bądz rozeszło się w największym nakładzie w historii serii 7, a to o czymś świadczy! Sebek jeśli mogę spytać, jak ci się lata na 22 calach i niskim profilu po PL, czy zakładasz ten zestaw tylko na specjalne okazje?
Dla mnie akurat wajcha jest w idealnym miejscu. Często potrzebuję właśnie (nie napiszę do czego :-) ) dużo miejsca na środku.
Co do stylistyki, to kwestia gustu (mnie się bardzo podoba i wszystkim, którzy jeżdżą E65 pewnie też - inaczej nie kupiliby tego modelu), więc dyskusja na temat urody naszych autek jest bezsensowna.
@Pietrek.
Jezdze na 22 calach cały sezon letni.
Wiadomo ze trzeba uważać itd. ale przyzwyczaiłem się.
Po pierwszym sezonie jedna felga miała minimalne odkształcenie od środkowej strony po spotkaniu z kraterem powulkanicznym w Zgorzelcu - mieście z chyba najgorszymi drogami w Polsce.
@all
Jak dla mnie wajcha biegow jest w idealnym miejscu, operuje się nią nie odrywając rak od kierownicy.
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!