Niestety po wpisaniu numeru sterownika wyskoczy³ b³ad "error on determing the ZB number". W szczegó³ach "assembly identyfication number not found in the files determined by xxkfconf.da2
Wys³ane z mojego LG-D855 przy u¿yciu Tapatalka
Niestety po wpisaniu numeru sterownika wyskoczy³ b³ad "error on determing the ZB number". W szczegó³ach "assembly identyfication number not found in the files determined by xxkfconf.da2
Wys³ane z mojego LG-D855 przy u¿yciu Tapatalka
Podaj assembly nr swojej skrzyni odczytany INP±.
7534928
Wys³ane z mojego LG-D855 przy u¿yciu Tapatalka
Pamiêtaj te¿, ¿eby do kodowania poprawnie ustawiæ WinKFP, to znaczy podaæ mu lokalizacje tych wszystkich potrzebnych mu SPdaten itd.
Jak programowa³em fotele komfortowe u siebie te¿ korzysta³em z WinKFP i pomóg³ mi bardzo ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=24HEoSdj6X8
Po ustawieniu tego wszystkiego wed³ug instrukcji programowanie sterowników zadzia³a³o od razu.
Numer sterownika skrzyni odczytasz z INPY, tak jak Zbichu mówi, np. robi±c test wed³ug instrukcji poni¿ej: najpierw w INPIE wchodzisz w "Funcional jobs", pó¼niej F3, czyli "User information field":
Otrzymasz co¶ podobnego:
"ZB No." to numer sterownika który musisz podaæ w WinKFP przy programowaniu. Ciebie interesuje numer widniej±cy przy EGS, czyli Electronic Gearbox System, a wiêc przy sterowniku skrzyni biegów- dla przyk³adu u mnie to 7524742.
EDIT: Widzê, ¿e w trakcie pisania tego posta uzupe³ni³e¶ ten numer. Ustaw wiêc dane w WinKFP wed³ug filmiku i spróbuj ponownie programowania.
Ostatnio edytowane przez lukasz740 ; 23-03-2016 o 23:15
Widzialem ten filmik. Uzupe³nia³em przez BMW Coding tool. U mnie nie ma ¿adnych plików w NFS Backup. Po uzupe³nieniu odpali³em na sucho ale i tak wyskakuje b³ad
Wys³ane z mojego LG-D855 przy u¿yciu Tapatalka
WinKfp zrobilem tak jak opisuj± poprzez BMW coding tool. Po¼niej te¿ próbowa³em recznie. Powtarza³em to ju¿ kilka razy i nie idzie. Mozna to zrobiæ innaczej? Sp daty od ciebie
Wys³ane z mojego LG-D855 przy u¿yciu Tapatalka
Acha z inpy zczyta³em poprzez. Skrzynia po¼niej F2
W pi±tek jadê na programowanie. Uda³o mi znale¼æ siê kogo¶ z okolic £odzi kto zrobi to poprzez ISTê. W moim przypadku przez WinKpf nie udaje siê odnale¼æ oprogramowania.
W ISCIE jestem zielony a poza tym nie posiadam odpowiedniego kabla itp.
Dam znaæ czy programowanie choæ ciut pomog³o w moim przypadku.
Przypomnê:
Bardzo mocne szarpniêcia podczas hamowania i dojazdu do skrzy¿owania z biegu 2 na 1(dos³ownie jakby skrzynia wrzuca³a 1 dopiero na postoju)
czasem podczas "turlania siê" mocne wci¶niêcie w gaz powodowa³o ¿e g³owa uderza³a w zag³ówek.
Napiszê Wam co i jak.
Nastêpnym etapem bêdzie regeneracja p³yty mechatronica.
Tydzieñ czasu po aktualizacji jest ciut no mo¿e nawet trochê lepiej. W pierwszych dniach ró¿nicy prawie nie by³o widaæ. Teraz w ci±gu ostatnich kilku dni siê polepszy³o. Niestety nie jest idealnie.
Zniknê³o wiele "kopniêæ"-g³ównie podczas delikatnego dojazdu do skrzy¿owania.
Nie zniknê³y natomiast "kopniêcia" z hamowania ostrzejszego. Po zatrzymaniu nadal wystêpuje uderzenie lecz na pewno jest du¿o mniejsze.
Wys³ane z mojego LG-D855 przy u¿yciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez laso ; 06-04-2016 o 20:08 Powód: aktualizacja opisu
Laso poradzi³e¶ sobie z tym Winkfp???
Niestety nie. By³em wtedy i kolesia na w graniu soft. Niestety problem pozosta³. Plus pó¼niej w skrzyni zosta³o tylko 2 litry oleju i wyrzuci³a biegi na N. Po serwisie olejowy plus t³oczki by³a poprawa na dwa dni. Pó¼niej to samo i czasem na ¶wiat³ach stoj±c kopiê w plecy jakby ci¶nienie siê zebra³o i wywala b³±d na zegarach. Zawsze i odpale i ju¿ jest git. Usta mówi o zagubienie biegi i tu ró¿nie 2,3,4 plus ¿e jest b³±d z nie mo¿na zaj±æ cluotch
Wys³ane z mojego SM-J510FN przy u¿yciu Tapatalka