Trzon stanowią ludzie nadęci. Dystans bywa przydatny, no ale marka zobowiązuje. Powodzenia w modyfikacjach.
Trzon stanowią ludzie nadęci. Dystans bywa przydatny, no ale marka zobowiązuje. Powodzenia w modyfikacjach.
Nie, nie. Ty masz tylko stare opony :D
Charakterystyka zdjeta. Rezultalt przerosl znacznie moje oczekiwania - ponad 208PS (powtarzalne). Hamownia obciazeniowa MAHA.
Pozwole się podłączyć pod temat, obserwując go od jakieogś czasu. Bazyl, skąd udało Ci się kupić / zamierzasz kolektor wydechowy alpiny?
Wyczytałem, iż do m30 b30/b35 barany z e34 m5 pasują plug&play, ktoś ma z tym może jakieś doświadczenie? Mocowanie na sondę jest za kolektorem (na dwururce), więc tu by nie było problemu.
Jeden stoi na allegro, choć cena nie zachęca: http://allegro.pl/kolektory-barany-b...277131329.html
Nie jest to podlaczenie p&p - tak jak pisal Szalony wczesniej - te od M5 sa mocowane na 4 szpilki (a w m30b35 na 2).
Caly pomysl modyfikacji silnika zaczal sie od kolektorow i zrodzil dokladnie w monecie, gdy przypadkiem znalazlem osobe ktora miala barany Alpina do m30 e32 i zgodzila sie je sprzedac. Umowilismy sie juz na transakcje, ale w pewnym momencie facet przestal sie odzywac. Albo to byl jakis walek, albo sprzdal komus innemu. Dostepu do kolektorow wiec aktualnie nie mam, ale licze ze jakies sie trafia predzej czy pozniej.
Mysle o zmianie kolektorow wlasnie. Przy czym, nie chce wydawać 700 zł na kolektory, ktore bede musial dać komuś do przespawania mocowań - poczekam może aż wypłynie tańsze m5, ew, aż pojawią się dedykowane do m30 hartge/alpina :)
Dzięki za informacje