[ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Wątek: [ZBIORCZY] Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

  1. Awatar hacyy

    hacyy powiedział/a:
    Pytanie1:
    Którego czujnika dotyczy błąd w poziomowaniu świateł E38 730d 09/98r Lift xenon? Temperature na zewnątrz pokazuje dobrze.


    Pytanie2:
    Jak działa servotronic? 0-60km/h lekko chodzi kierownica, 60km/h+ -> ciężko - jasna sprawa.
    Zwalniam do 0 i dalej ciężko działa, manewruje na parkingu ciężko chodzi.
    Stanę, zgaszę, odpalam - lekko chodzi - czy to jest prawidłowe działanie servotronic?

    Pytanie3: Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć którą taśmę kierownicy mam zakupić, otóż mam serduszko z multi, ale nie mam taśmy do połączenia tego z wtyczkami przy kostce stacyjki i nic nie działa, nawet klakson...
    Ostatnio edytowane przez hacyy ; 12-05-2018 o 10:27
     
  2. Awatar Osama

    Osama powiedział/a:
    Wie ktos co może byc z łamaniem oparcia fotela że nie łamie sie do końca? Prostuje sie bez problemu ale w druga stronę łamie sie tylko do połowy i nie podpiera pleców jak należy, zdjąłem tylna osłonę i podczas regulacji wszystko dziala jak nalezy ale wyglada to tak jakby silnikowi brakowało mocy do złamania oparcia do końca, miał ktos doczynienia z czymś takim?
     
  3. Awatar hacyy

    hacyy powiedział/a:
    Czy to możliwe, że w aucie po lifcie e38 jest taśma kierownicy przedliftowa?
     
  4. Awatar tuczi77

    tuczi77 powiedział/a:
    Nie wiem jak w E38, ale w poliftowych E32 z początku okresu poliftowego można spotkać elementy wyposażenia przedliftowego. Być może ma to przełożenie również na E38.
     
  5. Awatar hacyy

    hacyy powiedział/a:
    Bo mam serducho bez tasm i nie dziala nic ani multi ani klakson ani poducha. I jak widze otowor jest na tasme poliftowa a wtyczki przy kostce stacyjki mam przeliftowe..

    Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka

    Edit:

    Błąd 1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuator / air mass to big.

    Czyściłem elektrozawór pod kolektorem przy zmianie uszczelek kolektora, po odłączeniu drugiego od turbo wywala w inpie boost pressure actuator, czyli wykluczam go bo błąd zapisany po odłączeniu. Czy faktycznie zostaje wymiana tego pierwszego ?

    Edit:

    Falujące obroty powróciły, sprawdziłem ciśnienie wstępne i ciśnienie na listwie:
    Po odpaleniu falują z około 710-750 czuć i widać na wskaźniku
    Listwa: 280
    Pompa progowa: 3.6

    Rozgrzewa się silnik zmniejsza się falowanie
    Listwa 380
    Progowa: 3.7

    Stałe obroty na ciepłym bez falowania
    Lista: 300
    Progowa: 3.7

    Wszystkie odczyty na jałowym biegu, dodam, że jak przestaje działać progowa na zapłonie to spada ciśnienie do 0.90-0.95 bar - z tego co wiem to to jest prawidłowe. A reszta?

    Edit:
    Czy Ist-Air mass mg/Hub ma byc w granicach 482.40 gdzie w live data inpa max to 500 ?
    Ostatnio edytowane przez hacyy ; 18-05-2018 o 18:40
     
  6. czerwony16 powiedział/a:
    Panowie mam "huczenie/buczenie" przy hamowaniu w zakresie 120 do 0. Wydaje mi się że hamulce są słabsze, tarcze przód mikoda wentylowanie/nawiercane + klocek ferodo, tył bosch + bosch.
     
  7. Awatar ArtiWPR

    ArtiWPR powiedział/a:
    Witam
    Znajdę gdzieś jak nakleić oznaczenie modelu na tylna klape? Chodzi mi o miejsce(odleglosci).Żeby to nie wygladalo jak pomylka lakiernika.Lub prośba do kogoś kto oryginalnie klejone 750 i gdyby mogl zmierzyc co i jak.
    Born to be wild...
     
  8. Damian43 powiedział/a:
    Witam, przy malowaniu proszkowo pokryw głowic od v8 trzeba na coś uwazać? np rowki od uszczelek??
     
  9. Awatar bombel89

    bombel89 powiedział/a:
    Przede wszystkim na piaskowanie. Żeby piach nie został w zakamarkach bo może zatrzeć silnik.
     
  10. Awatar tuczi77

    tuczi77 powiedział/a:
    Podstawowa zasada to uważaj na piaskowanie i maluj tylko z góry. Cały dół łącznie z rowkami najlepiej zakleić. Pozabezpieczaj też otwory na śruby i same wystające śruby (np. te od cewek).