Bo mam serducho bez tasm i nie dziala nic ani multi ani klakson ani poducha. I jak widze otowor jest na tasme poliftowa a wtyczki przy kostce stacyjki mam przeliftowe..
Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
Edit:
Błąd 1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuator / air mass to big.
Czyściłem elektrozawór pod kolektorem przy zmianie uszczelek kolektora, po odłączeniu drugiego od turbo wywala w inpie boost pressure actuator, czyli wykluczam go bo błąd zapisany po odłączeniu. Czy faktycznie zostaje wymiana tego pierwszego ?
Edit:
Falujące obroty powróciły, sprawdziłem ciśnienie wstępne i ciśnienie na listwie:
Po odpaleniu falują z około 710-750 czuć i widać na wskaźniku
Listwa: 280
Pompa progowa: 3.6
Rozgrzewa się silnik zmniejsza się falowanie
Listwa 380
Progowa: 3.7
Stałe obroty na ciepłym bez falowania
Lista: 300
Progowa: 3.7
Wszystkie odczyty na jałowym biegu, dodam, że jak przestaje działać progowa na zapłonie to spada ciśnienie do 0.90-0.95 bar - z tego co wiem to to jest prawidłowe. A reszta?
Edit:
Czy Ist-Air mass mg/Hub ma byc w granicach 482.40 gdzie w live data inpa max to 500 ?