ale ten emulator wpinasz w intalację samochodową a nie w fotel, z samochodu idzie wiązka z przewodami i tam jest wtyk 2 pinowy.
ale ten emulator wpinasz w intalację samochodową a nie w fotel, z samochodu idzie wiązka z przewodami i tam jest wtyk 2 pinowy.
Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(
Acha :-) myslalem ze to w fotel sie wpina do instalacji :-)
takie dość proste a zarazem głupie pytania :
1. Przełącznik skrzyni automat S - E - M jak to działa dokładnie ? kiedy można zmienić tryb skrzyni ( w sensie na postoju , w trakcie jazdy ? ) ?
2. Jakie były rodzaje przełączników , bo mam dwa rodzaje na stanie S - E - M oraz S - _ - A ( a słyszałem że jest jeszcze taki ze śnieżynką zamiast M tylko nie jestem pewny czy taki był w e32 czy tylko w e36 )
S, E, M można zmieniać na postoju albo w czasie jazdy.
S - sport, skrzynia praktycznie na każdym biegu idzie do odcinki, w momencie wciśnięcia S, automat zrzuca bieg na niższy i czujesz, że jest po prostu żywsze w przeciwieństwie do trybu E. W M automat rusza chyba z 3 biegu, nie pamiętam dokładnie, ogólnie tryb zimowy. Podczas jazdy spokojnie możesz operować między E i S.
dzięki wszystkim za pomocmam jeszcze na stanie taki który ma u góry S u dołu M a środek się nie wciska i nie ma żadnego oznaczenia a klawisz nie jest wklęsły , trybu M nie będe używał bo po co a jeśli mogę między E a S dowolnie kombinować to sprawdzę to , mam nadzieję że skrzynia wytrzyma
1. Możesz przełączać kiedy chcesz.
2. Jest taki ze śnieżynką np. u mnie. S - E - *
Budowa wewnątrz jest taka sama, różnią się tylko tym trójkątnym wtykiem od spodu, ale jego można wyłamać.
W E32, ze śnieżynką instalowany był tylko w wersjach z silnikiem M60. Taki sam był jeszcze tylko w E34:
http://www.realoem.com/bmw/pl/part?i...&q=61318350352
W E36 jest inny od spodu:
http://allegro.pl/przelacznik-automa...283651861.html