Ja robie w miarę małe przebiegi ( 10-15max) więc wychodzi co roku olej i filtry i co dwa lata dodatkowo paliwa.
Ja robie w miarę małe przebiegi ( 10-15max) więc wychodzi co roku olej i filtry i co dwa lata dodatkowo paliwa.
Ja filtr paliwa w dieslu zawsze przed zimą zmieniałem. Stówka to żaden majątek .
Ale chodzi o sens ... można i co 5 tys km ale po co.
W filtrze zbiera sie brud i czasem woda. Zima=mróz, czy to BMW czy to Żuk, lepiej wymienić przed zimą raz w roku mieć spokój.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Born to be wild...
Ale zawsze znajdzie sie powód aby zmieniać wczęsniej - dlaczego czemu nie raz na kwartal albo na miesiąc albo po każdym tankowaniu ? Gdzieś musimy sobie zrobić jakieś granice. Wymiana przed każdą zimą dla tych co robią po 60,80 zy 100tyś km rocznie (a są tacy) to też zabójstwo dla silnika.
@Aldik
troszkę musisz wykazać samodzielności w podejmowaniu decyzji i nie mieć na wszystko potwierdzenia na piśmie 3 pieczątek i akceptacji loży z forum, naprawdę nie musisz!!!
Za to musisz być facet i sam zadecydować że jak latasz 10 tys a rok, jak np ja to wymiana raz na rok a jak latasz 50 tys czy 100 rocznie to np co 4 m-ce lub co kwartał.
Tu nie stanie się nic wielkiego jak wymienisz częściej (poza kosztem zakupu filtrów i robocizną mechanika).
Ja np wymieniam tak jak pisał Robert raz a rok lub co 2 wymianę.
Podobnie z filtrami kabinowymi - zwyczajnie otwieram patrzę jaki jest , jak wymiana to wymieniam jak jest ok zrobię to przy kolejnym przeglądzie.
Tak że chłopaku więcej samodzielnych decyzji a będzie OK
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Ma ktoś sprawdzone katalizatory uniwersalne pasujące do m52b28 ?
e38 728, E39 523, E53 3.0i