Nie nowy a nowa BMW E38 750il (v12)

Wątek: Nie nowy a nowa BMW E38 750il (v12)

  1. Awatar Dzuda

    Dzuda powiedział/a:
    Działasz bezbłędnie. Wisienka na torcie byl by shadow line, zmienia on oblicze samochodu tym bardziej ze będzie futura.

    Jak założysz kolo i shadowa bedzie bezkompromisowy nr 1 na forum...
     
  2. Awatar BenyMnemonik

    BenyMnemonik powiedział/a:
    Nareszcie otrzymałem felgi OZ FUTURA 19" wraz z kompletem nowych opon Nankang. Postanowiłem kupić 'ekonomiczne" czyli tańsze niż nam znane, nowe opony w cenie markowych używek. Jest lekki naciąg. Felgi założone na maksymalnej niemal wysokości zawieszenia gwintowanego, jeszcze bez pierścieni i dekielków "roboczo". W tym tygodniu przerabiam wjazd do garażu bo już teraz potrafi lekko trzeć i w weekend zabieram się za pierwsze obniżanie, bo taki w końcu jest plan ... :) Patrząc na felgi i to jak leżą przy ET dobrym dla BMW e38 widać potrzebę dystansu, niemniej jak przykładam poziomicę do felg to od rantu błotnika do linii felgi jest niewiele odstępu, 1-2 cm i to wliczając zagięcie błotnika wewnątrz nad kołem, które najzwyczajniej przeszkadza i chyba trzeba by było je zagnieść...























    Cytat Zamieszczone przez MCzarny Zobacz posta
    Widzę że projekt idzie pełną parą ;) Jak wrażenia z jazdy na tym gwincie? Straszny beton?
    Co tu dużo mówić, nie jest już to wygodne 7 jak na serii, która jest jak łóżko sypialniane. Bardziej w ręku czuć już auto sportowe, zwłaszcza przy tym motorze 5,4l i dynamice silnika. Skok sprężyn/amortyzatora wg instrukcji 4-5cm. Na pierwszej jeździe autem po wymianie na gwint poczułem ogromną różnicę na minus, czuć każdą dziurkę na drodze, po kilku razach/jazdach już się przyzwyczaiłem. Auto utwardzone, ale bardzo stabilne, można kręcić lewo/prawo kierownicą 100-140km/h i stabilne bardzo jest cały czas, pewne. Dodam, że mam z 30 stopni twardości ustawione 4 amory na 1 czyli najbardziej miękko. Utwardzenie z przodu zostawię sobie jak by było kiedyś mocno nisko i mogło by trzeć, póki co nie jest mi potrzebne bo jest na sofcie twardziej 2-3x niż na serii.


    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Działasz bezbłędnie. Wisienka na torcie byl by shadow line, zmienia on oblicze samochodu tym bardziej ze będzie futura.

    Jak założysz kolo i shadowa bedzie bezkompromisowy nr 1 na forum...
    Dzięki za komentarz :) Widzę parcie na Shadow Line wszędzie, jednak uważam, ze 7 zasługuje na chrom, tym bardziej flagowa wersja v12/long. Ponadto uciekam od Shadow line bo ma go każda e30, co druga e39 i jakoś mi to obniża klasę auta, bez urazy dla wielbicieli. Chcę zachować ten smaczek. Może w przyszłości ...
    Ostatnio edytowane przez BenyMnemonik ; 25-06-2014 o 20:26
    Moje obecne BMW E38 750il -> http://7er.pl/showthread.php/37092-N...50il-%28v12%29

    Sztuką jest zrobić stare auto tak, aby wyglądało lepiej niż nowe...

     
  3. impex powiedział/a:
    Jakos tak dziwnie wygladaja te kola na tym samochodzie, nie wiem moze to kwestia malych opon.Wg mnie nie pasuje to zbytnio.
     
  4. MCzarny powiedział/a:

    Post

    Cytat Zamieszczone przez BenyMnemonik Zobacz posta
    Dzięki za komentarz :) Widzę parcie na Shadow Line wszędzie, jednak uważam, ze 7 zasługuje na chrom, tym bardziej flagowa wersja v12/long. Ponadto uciekam od Shadow line bo ma go każda e30, co druga e39 i jakoś mi to obniża klasę auta, bez urazy dla wielbicieli. Chcę zachować ten smaczek. Może w przyszłości ...
    Też bym zostawił w chromach.
    Ostatnio edytowane przez MCzarny ; 25-06-2014 o 20:32
     
  5. Awatar tequila1909

    tequila1909 powiedział/a:
    Jakie parametry - bęben, rant i ET, jaki rozmiar opon ? Dystans faktycznie by się przydał, albo szersze ranty ;)
    Ostatnio edytowane przez tequila1909 ; 25-06-2014 o 20:36
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion
     
  6. Awatar BenyMnemonik

    BenyMnemonik powiedział/a:
    impex
    może Ci się nie podobać tak jak mi się nie podobają alpiny, dla mnie felga jest bajka, ale opona wygląda póki co na tej wysokości auta, bez dystansu i przy naciągu średnio....

    tequila1909
    felgi OZ Futura 8,5x19 ET13 + 10x19 ET19
    opony Nankang 225x40 R19 + 255x35 R19
    Ostatnio edytowane przez BenyMnemonik ; 25-06-2014 o 21:16
    Moje obecne BMW E38 750il -> http://7er.pl/showthread.php/37092-N...50il-%28v12%29

    Sztuką jest zrobić stare auto tak, aby wyglądało lepiej niż nowe...

     
  7. impex powiedział/a:
    Glownie chodzi mi o te opony, wzor mozna jakos przebolec.
     
  8. Awatar Beny

    Beny powiedział/a:
    Każdy ma swój gust, ale to koło się gubi w tak wielkiej budzie ;)
     
  9. Awatar moloko5

    moloko5 powiedział/a:
    No mi też to koło nie za bardzo podchodzi (pewnie rzecz gustu)...
    Ale wina może leżeć też po stronie niedostatecznego obniżenia jak i braku dekli, które to na pewno psują w jakimś stopniu ogólny wizerunek...
    Generalnie, to zmiany na plus, więc mimo wszystko gratuluję...
     
  10. Awatar Dzuda

    Dzuda powiedział/a:
    Zobaczamy po obniżeniu ale uważam że jednak ciut za niskie te opony i gwint tu nie wiele zmieni.

    Co do samych opon...Wolabym kupić dobre używki markowych firm. Kumpel kiedyś kupił te opony do 535 były tak śliskie że bez problemu obracały kołem na 3 biegu.Efekt był taki że jechał po lekkim łuku (1km od domu,zakrętem tym jechał miliony razy) tył stracił przyczepność i uderzył w barierę energochłonną-auto skasowane. Trzeba się czasem zastanowić dlaczego te opony są tańsze niż pirelli czy michelin

    Czekam na fotki "skręconego" auta z deklami.

    Cytat Zamieszczone przez BenyMnemonik Zobacz posta
    Dzięki za komentarz :) Widzę parcie na Shadow Line wszędzie, jednak uważam, ze 7 zasługuje na chrom, tym bardziej flagowa wersja v12/long. Ponadto uciekam od Shadow line bo ma go każda e30, co druga e39 i jakoś mi to obniża klasę auta, bez urazy dla wielbicieli. Chcę zachować ten smaczek. Może w przyszłości ...
    Jeśli o tym mowa to bardziej pasuje shadow do tej klasy auta niż czarna szyba do połowy :)
    Ostatnio edytowane przez Dzuda ; 26-06-2014 o 11:46