BOSS już Ci napisał, że wychodziły też do X5 i X6 i tamto ET znacząco różni się od tych dedykowanych do E65
http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=1280
BOSS już Ci napisał, że wychodziły też do X5 i X6 i tamto ET znacząco różni się od tych dedykowanych do E65
http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=1280
Ja napisałem o dwóch wersjach do e65.
Rozstaw tylnej osi w przedliftowej i poliftowej e65 jest inny.
X5 i X6 to inna bajka.
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
No ok Tuczi tylko przecież mówimy o E 65 a nie o X5 czy X6 i ja te koła mam założone więc domniemam że powinno być ET 24.....więc jeżeli tak to wracamy do "sedna" wątku
jakie proponujecie dystanse......
Seba takie pytanie.....czemu w tym katalogu nic nie mówią o dwóch różnych typach tych kół.....?
Moja 7er zdobywczyni I miejsca w kategorii E65 na zlocie Ślesin 2014.
Ma być tak:
7er E65 ff.
9x21 vorne 245/35R21 ET 24
10x21 hinten 285/30R21 ET 24
Co do samych dystansów to wg mnie przód 15 mm tył 20 mm i nie więcej
A co do jakości i ceny oraz tego czy markowe czy nie - moje zdanie jest takie - to auto waży 2 tony i zap,,, czasem 200km/h i więcej ja na felgach,oponach,hamulcach ,klockach i dystansach bym nie oszczędzał i kupował markowe, bo wybaczcie ale wytoczone przez Henia z warsztatu pewnie będą super OK i tamie i w ogóle ale wybaczcie w razie "W" każdy - czytaj ubezpieczyciel,policja,rzeczoznawca i td winę zrzuci na nie bo są no name, a poza tym nie masz na to homologacji i td
Ale oczywiście każdy do takich tematów podchodzi indywidualnie i każdy ma prawo montować w swoim aucie co tylko mu się zamarzy i jakiejkolwiek produkcji
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Dystansów masz 2 rodzaje: przelotowe i przykręcane bezpośrednio do piasty a do nich dopiero koło. Czytałem o dystansach przelotowych które potrafiły pęknąć, stąd moja uwaga. Jak odnajdę artykuł to wkleję.
Bezi dobrze napisał, u tokarza najlepiej zrobić, ale... tak jak pisze Adasio w razie W mamy "home made" i minus dla nas.
EDIT
Wracając do cen, nikt nie mówi żeby od razu kupować H&R, patrząc TYLKO na alledrogo widać, że np Eibach czy Sparco mają niższe ceny a jakościowo też będzie dobrze. Poświęcić trochę czasu "w sieci" i coś w dobrym stosunku cena/jakość się na pewno znajdzie.
Ostatnio edytowane przez tequila1909 ; 26-04-2014 o 22:15
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion
w e38 oraz e65 jezdzilem na dystansach firmy dystom. Przykrecane do piasty i nastepnie felga przykrecana do dystansu. Jakosc wykonania dystansu bardzo dobra, staranna az milo w reke wziasc. Wykonane z jakiegos specjalnego mocnego aluminium PA6, firma z tego co widze z doswiadczeniem w temacie, widywalem ja na roznych targach motoryzacyjnych, maja oferte na allegro.
Zaloz kola bez dystansu i widzisz na oko ile chcesz wysunac felge. Wazne zeby kolo nie wystawalo poza obrys, przeciez kazdy ma rozne szerokosci felgi w zaleznosci co mu pasuje. Nie rozumiem co tu przeliczac. Jeden chce miec kola rozstawione rowno z obrysem auta a inny jezdzi na fabrycznych waskich osiemnastkach i ma koleczka schowane gleboko w nadkola. Co tu przeliczac? Przeciez zmiana rozstawu osi na szerszy za pomoca dystansu niczego tu nie popsuje. Nawet w poliftowych wersjach zrobiono szerszy rozstaw, a auto przeciez to samo
Bmw popatrzyłem właśnie na tą firmę Dystom na alle i może skuszę się na ich produkt. Zadzwonię sobie jeszcze do nich i pogadam i wtedy podejmę decyzję.
Pytanie teraz jakiej szerokości zapodać dystanse żeby było ładnie i nic nie obcierało....
Moja 7er zdobywczyni I miejsca w kategorii E65 na zlocie Ślesin 2014.
Ok Bosie pogadam jeszcze z tą firmą i wtedy podejmę decyzję. Dzięki.
A jeszcze tak zapytam...wyliczyłeś to jakoś czy tak luźno rzuciłeś rozmiar ;-)
Moja 7er zdobywczyni I miejsca w kategorii E65 na zlocie Ślesin 2014.
Dla e65 przed liftem, dla felg 9" ET 24 i 10" ET 24 :
dystans przod max 10 mm - brzeg felgi prawie zrowna sie z brzegiem blotnika. Wiekszy dystans bedzie za duzy.
Tył max 30 mm - wtedy gorna czesc felgi prawie zrowna sie z brzegiem blotnika. Wiekszy dystans bedzie za duzy.
Jesli opona ma oslone felgi, ktora wystaje poza felge nalezaloby z tylu zalozyc dystans max 25 mm bo na wybojach gdy zakolysze karoseria to moze dotrzec brzeg blotnika o brzeg opony.
TAK, JEST POLICZONE.