Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: [e38] Problem z odpaleniem po wyjęciu wtrysków.

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar SajneK
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    241
    BMW
    E38 740D 2000r
    Skąd
    Warszawa
    Ile paliwa? Ponad pół baku???

  2. #12
    Vip Vip Awatar melas
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    278
    BMW
    CharlestizOB
    Skąd
    WrzeÂśnia
    Masz możliwośc podejżec sygnał PWM na samym elektrozaworze na pompie chodzi o oscyloskop podczas kręcenia. Druga sprawa jakie masz napięcie na środkowym pinie czujnika na listwie powinno byc około 0.8v na włączonym zapłonie. W inpie jakie masz procentowe wysterowanie elektrozaworu ? w parametrach.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    a zawór zwrotny jest na listwie??? bo normalnie masz w innych autach tak że zawór jak ciśnienie się podniesie za wysyoko otwiera się i paliwo wraca do baku żeby cisnienie na listwie utrzymać może on jest otwarty albo się zawiesił i dlatego nie umie zrobić ciśnienia??

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    22
    BMW
    e34 525i , e38 730d
    Skąd
    SBL
    sorki panowie ze nie odpisywałem , ale niestety praca i w ogóle. Samochód nadal stoi. Problem nr 1 był pęknięty korpus wtryskiwacza , zmieniłem na nowy , korekcje wtryskiwaczy nie przekraczają 0.5 czy to w "+" czy w "-" ale co dalej ... samochód potrafi pracować nawet 2h i gaśnie :( podmieniłem pompę CR wraz z regulatorem z jakiegoś tam 3d i samochód odpala ale gaśnie na mojej pompie i na moim regulatorze nie ma szans na odpalenie. i pokazują sie 2 błędy

    4501 rail pressure regulating valve
    fuel pre suply pressure 1,15 b
    suply voltage 14v
    rpc rail pressure 48.19 bar

    open circuit or short circuit to b-


    4496 rail pressure plausabality

    engine speed 4420 1/min
    fuel pre suply pressure 2,42
    einspritzmenge 19,46 mm3
    rpc rail pressure 174,7 bar

    control deviation over engine speed to great

    proszę o jakieś wsparcie :) bo chce w końcu odpalić ten samochód i nim pojeździć trochę ;)

    w Inpie który to jest to wysterowanie zaworu ?

Podobne wątki

  1. problem z odpaleniem
    Przez bunioM3 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-11-2013, 20:43
  2. problem z odpaleniem
    Przez wojnar6 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-10-2011, 16:29
  3. [audio/video] Problem z odpaleniem telefonu e38
    Przez michal-adamowicz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 12:20
  4. Problem z odpaleniem
    Przez Cyga w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-01-2011, 19:15
  5. Problem z odpaleniem BMW735i z 2000r E38
    Przez Galstyan w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-01-2011, 09:29

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •