-
Początkujący Użytkownik
e 38
Witam wszystkich.
Jestem na etapie poszukiwań nowego BMW. Poprzednio dawało mi zadowolenie e 36. Wbrew opiniom po zakupie zrobiłem tylko wyciek z pod głowicy płynu chłodzącego i na tym awarie się skończyły. Służyła dumnie przez 5 lat. Teraz rozglądam się za e 38 i kieruję pytanie do osób znających temat.
Pomożecie?
1. http://tablica.pl/oferta/bmw-e38-730...tml#3ce22bbbcc
W tym aucie podobno tylko do zrobienia tylne tuleje.
2. http://otomoto.pl/bmw-730-multimedia...C32756321.html
Tu stacyjka nie łapie, zero rudej, stukanie w zawieszeniu z prawej strony przód. Tyle wiem z rozmów.
Ostatnio edytowane przez DOMIELSON ; 09-04-2014 o 18:28
-
Początkujący Użytkownik
Tylu forumowiczów a żaden nie łaskaw pomóc.
-
Zaawansowany Użytkownik
Ta druga mnie jakos nie przekonuje.... no i manual. Pierwsza wydaje sie bardzo w porządku, negocjuj cenę i bierz lub nie, co tu więcej przez fotki wróżyć
-
Zaawansowany Użytkownik
Może to moje osobiste zboczenie, ale nie kupiłbym nieznanego samochodu z instalacją LPG choćby ze względu na czynnik ludzki.
-
Początkujący Użytkownik
Dziękuję za pomoc. Nie spocznę puki nie znajdę. Z tym LPG to po części masz rację. Lepiej kupić benz. i ewentualnie samemu zamontować.
-
Początkujący Użytkownik
A czy jest coś złego w manualu? Ja bardziej boję się automatu ze względu na koszty naprawy. Czy może się mylę.
-
Doświadczony Użytkownik
Moim zdaniem oba egzemplarze to mina. Ta z drugiego linka... nie ma sensu się nawet rozpisywać. Szukaj zadbanej serii i sam później rób modyfikacje, o ile tego chcesz. Co do automatu - jeśli był serwis olejowy regularnie i uczciwie robiony, to nie ma się czego bać, wszystko trzeba zobaczyć na żywo, sprawdzić - jednak zawsze remont automatu będzie znacznie droższy od użytkowania manuala. Generalnie ja żadnej nie brałbym pod uwagę, chyba, że lubisz taczki, to druga będzie jak znalazł.
-
Zaawansowany Użytkownik
Automat jest i zły i dobry, zależy w jakim celu kupujesz 7er. Jak ma być lansik w ciemnej limuzynie z ciemnymi szybami, ringami i umcyk umcyk to mozesz miec i 2.5tds w manualu, jak ma to być komfortowa limuzyna to na pewno nie na takich kołach i na pewno nie w manualu
-
Początkujący Użytkownik
Miałem zamiar kupić gwint i położyć ją trochę, lecz teraz myślę że istotniejszy będzie komfort. Tym bardziej że nie lubię trzeszczącego wnętrza a i koszt remontu zawieszenia do tanich nie należy więc myślę że zmienię kryteria poszukiwań.
-
Zaawansowany Użytkownik
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum