Tutaj bardzo dobrze widać podejście do zakupu na 2 sposoby (o których kiedyś już pisałem)
1 kupić jak najtaniej i chwalić się że się tanio kupiło i "oszukiwać siebie" bo jak policzymy koszty doprowadzenia do używalności, koszty napraw itd itp to wyjdzie sporo więcej niż zakup dobrej sztuki w podobnej konfiguracji no ale kupiliśmy przecież okazyjnie tanio :)
2 zakup auta za cenę wysoka czyli dla ludzi z 1 sposobu "śmieszną" ale wiemy co kupujemy i za co płacimy - niestety i w takich autach zawsze jest coś do zrobienia bo to auta często kilkunastoletnie, co nie zmienia faktu ze nakłady będą inne niż w przypadku szkoły zakupu nr 1
Niestety w PL dominuje szkoła nr 1, a potem słyszy się od czasu do czasu opinie jaki to dany model nie udany,jak się psuje itd - na forum było już kilku takich "taniokupowaczy"i narzekaczy potem na dany model :)
No niestety, ale za cenę dobrych kół do 7er, nie wierze że można kupić dobre auto, można próbować, ale trzeba mieć świadomość co za sobą niesie zakup V12 za taka kwotę.
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
A tu nie ma nic śmiesznegojeżeli jest to doposażony egzemplarz np.individual z przebiegiem 100/150 tyś kupuje taki egzemplarz od ręki są osoby które za 2000r w longu chcą 15/20 tyś nad którymi bez kolejnych 20 kawałków w zanadrzu nie warto się nachylić są również pacjenci którzy w trupa władują 20 dychy zamiast od razu szukać rodzynka jak wyżej opisałem zamknąć uszy i wyłożyć pieniądze
![]()
Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330
... panowie, spokojnie, na pierwszy rzut oka autko wygląda świeżo, czysto i schludnie jeśli zgadza się z vin-em to wart uwagi...
Widzę temat się rozwinął :) Ten model nie był malowany, klapa była wymieniana bo przyrdzewiała, błotnik prawy tył ma purchelek który jest mało widoczny do zrobienia zaprawka. tylny zderzak delikatnie przerysowany. Takie rzeczy to ja sobie sam zrobię we własnym garażu.Silnik działa równo, nic nie syczy przy kolektorach, reszta mechaniki też trzyma się. Jak ktoś chce niech kupuje sobie e38 750 za 21 tys ja przez ten czas przejrzę 15 sztuk i znajdę kogoś kto potrzebuje na gwałt kasy i sprzeda mi za tyle ile sobie zażyczę. Auto na weekendy i będzie zgermanizowane tak jak moja poprzednia siódemka. Jeśli ktoś mnie ubiegnie trudno kupię sobie s klasę w126
Pozdro Radziej
Adaś całkowicie się NIE zgodzę z Twoim postem !!
Zawsze przed zakupem dokładnie sprawdzam stan techniczny samochodu , kupując swoje wcześniejsze E38 oglądałem egzemplarze za 10 i 25 tyś... Oczywiście te za 25 wyglądy pięknie z zewnątrz! Po dokładnym sprawdzeniu z silnika ciekło, ze skrzyni również, poukrywane rdzawki itp. Dodam, że można kupić sprawny i zadbany model nawet i za 15 tyś, ale trzeba do tematu podejść delikatnie i bez napalania, wiadomo że jakieś drobne poprawki się znajdą...
Po co przepłacać jak i tak co się ma s********* to się spierdoli, w aucie za kwotę 15 czy 25 tyś. Tyle w temacie.
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic