Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Wątek: Wymiana tylnych klocków hamulcowych.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Odpowietrzniki mam objechane równo.... przy obydwu zaciskach. Z nimi też będzie zabawa :/

  2. #2
    I am sentenced to E32 Vip Awatar Dawid86
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    255
    BMW
    BMW 730i E32 M30B30 10.93r.
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez kyky7er Zobacz posta
    Odpowietrzniki mam objechane równo.... przy obydwu zaciskach. Z nimi też będzie zabawa :/
    Ja używałem morsa jak objechał mi się odpowiecznik. Spróbuj je najpierw czymś ala WD spryskać. I uważaj ponieważ lubią się ukręcać. Później odpowietrznik do wymiany.
    Ostatnio edytowane przez Dawid86 ; 07-04-2014 o 21:01
    BMW 7 FOREVER
    Cars are my drugs.

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    54
    BMW
    e32 750 88r,e38 4,4
    Skąd
    gizycko
    Tak jak kolega wyżej napisał spryskaj odczekaj i dodatkowo stuknij go parę razy z góry młotkiem.Pózniej zaciśnij morsa i jedziesz.Jak to nie poskutkuje to idz do spawacza ,na odpowietrznik załóż nakrętkę 8 i niech cyknie ci spawa łącząc te dwa elementy.Po takim zabiegu to nie ma bata,musi puścić :)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kubcikus
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    496
    BMW
    e32 740iA / e38 740iA
    Skąd
    Opole
    Lekko i w około obstukaj młotkiem ten ujechany odpowietrznik, a powinien póścic

  5. #5
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Też myślałem nad tą opcją żeby delikatnie klocki zetrzeć. Tylko zastanawiam się czy nie będzie potem problemów z biciem podczas hamowania.

  6. #6
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez kyky7er Zobacz posta
    Też myślałem nad tą opcją żeby delikatnie klocki zetrzeć. Tylko zastanawiam się czy nie będzie potem problemów z biciem podczas hamowania.
    Bić nie będzie ,ale ,mała niedokładność ,,szlifu'' i zapomnij o szczelności układu , a mokre tłoczki ,to osyfione fele ,i co najgorsze możliwość zachlapania tarcz ,także nie drutuj (:) wydasz raz ,ale ciśniesz hamulce na pewniaka
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  7. #7
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Nie uważasz, że lepszym rozwiązaniem jest naprawa zestawu tłoczka, albo regeneracja, raptem 100 PLN od zacisku i pomalowane proszkowo z nowym tłoczkiem i uszczelkami. Rozwiązanie ze szlifowaniem klocka jest megadruciarstwem, a niech tłoczek nadal rdzewieje.
    pozdrawiam Bartek

  8. #8
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Dobra sprawa wygląda w ten sposób. Wymiana tarcz klocków i szczęk hamulca ręcznego miała wyeliminować bicie przy hamowaniu. Jednak bicie nadal wystepuje. I zachodzę w głowę co to może byc.
    -Koła wyważone , opony wykluczone
    -tarcze klocki szczęki hamluca na tylnej osi wymienione.
    Zachodzę w głowe co może powodwać bicie przy hamowaniu i to jest tak mocne bicie ,że buja się całe auto przy hamowaniu... A ślesin coraz bliżej....
    Prosił bym o pomoc w rozwiązaniu tego kłopotu :/

  9. #9
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Ale jesteś pewny, że to tył bije. Zazwyczaj wali z przodu.

    Chyba, że wymieniłeś komplet tył i przód.
    pozdrawiam Bartek

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawel'88
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    589
    BMW
    e38 740iL
    Skąd
    Biała Podlaska / Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Ale jesteś pewny, że to tył bije. Zazwyczaj wali z przodu.

    Chyba, że wymieniłeś komplet tył i przód.
    Przeciez napisal że na tylnej osi.

    kyky7er to od przodu powinieneś zacząć. Najlepiej podnieś przód auta do góry i zakręć sobie przednimi kołami. Jak będziesz słyszał że miejscami klocki ocierają o tarcze tzn. że tarcze do wymiany (krzywe) - ewentualnie na przetoczenie jeśli są odpowiedniej grubości.

Podobne wątki

  1. [hamulce] e32 wymiana przewodów hamulcowych
    Przez kal!ber w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-06-2019, 11:30
  2. Wymiana tarcz hamulcowych, w e38 po lifcie.
    Przez skyluke w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 13:58
  3. Kasowanie błędu po wymianie klocków hamulcowych.
    Przez Jarek971 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-06-2010, 22:34
  4. [mechanika] Wymiana klocków hamulcowych tył
    Przez rodzinabmw w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 07:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •