![Cytat](images/BP-Black/misc/quote_icon.png)
Zamieszczone przez
robert1108
Zdejmij gumke i obejrzyj końcówke tłoczka czy nie ma korozji.Jezeli nie ma to poluznij odpowietrznik i wtedy spróbuj go powolutku wcisnąć.Dobry narzędziem okazuje się scisk stolarski .Jeżeli będzie korozja to odkręć przewód zasilający .Potem zaciśnij ten przewód tzw morsem.Płyn juz nie będzie wyciekał .Zacisk na stół.Jezeli tłoczek nie będzie chciał wyjść ,to tam gdzie był podłoączony przewód zasil. możesz dmuchnąć ciśnieniem z kompresora.Tłoczek wyskoczy.Jak nie ma głębokich wżerów to polerujemy .Jak są to nowy.
Przy składaniu zacisku wymień wszystkie gumki(zestaw naprawczy).Szczególnie dobrze wyczyść rowek wew. oringu.Tłoczek lekko smarujesz smarem i wciskasz.Zakładasz osłonę kurzową i jest oki.Przy jarzmie zwróć uwagę na prowadnicę muszą leciutko chodzić .Często zdarzaja się zapiekać.Pomocny będzie wd 40 lub inne smarowidełko.
Jak złozysz juz cały zacisk i podłaczysz go do przewodu zasil. odkręć odpowietrznik i niech płyn sobie troszeczkę ucieknie.Potem dokonujesz odpowietrzenia i masz super hebel.