Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: Wymiana tylnych klocków hamulcowych.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1

    Post Wymiana tylnych klocków hamulcowych.

    Otóż Witam wszystkich serdecznie piszę z problemem wymiany klocków hamulcowych na tylnej osi
    Sprawa wygląda w nastepujący sposób
    1. Zdjęcie zacisku oraz ruchomej części tzw. "jarzmo"


    2. Wyjęcie starych klocków i tutaj zaczynają się moje problemy otóż wcisnięcie tłoczka Wcisnąłem go tyle dalej nie chciał już iść.

    3.Bez ruchomej części zacisku klocku plus zacik pasują elegancko na nową tarczę.

    4. Natomiast jak składam wszystko do kupy Czyli nowe klocku plus ruchoma część zacisku pojawia się kłopot z małą ilością miejsca na klocki....


    Jak do tego podejść ,co zrobić żeby to się tam wszystko ładnie zmieściło ? Pozdrawiam Kamil

  2. #2
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Zaciski do regeneracji ,tłoczek nie wchodzi bo jest skorodowany
    przykładowa oferta
    http://allegro.pl/zacisk-tloczek-zes...045809738.html
    Ostatnio edytowane przez siudema ; 07-04-2014 o 18:16
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  3. #3
    I am sentenced to E32 Vip Awatar Dawid86
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    255
    BMW
    BMW 730i E32 M30B30 10.93r.
    Skąd
    Katowice

    Post

    Cytat Zamieszczone przez siudema Zobacz posta
    Zaciski do regeneracji ,tłoczek nie wchodzi bo jest skorodowany
    Dokładnie jak kolega Siudema pisze, najlepiej wypiaskować zaciski wymienić tłoczki wraz z uszczelnieniami wraz z elementami prowadnic i będzie dobrze. Ponad to należy zwrócić uwagę na osłonę przeciw kurzową (harmonijka gumowa :) ) ponieważ należy szukać aby była jak ori ponieważ mocowanie za pomącą pierścienia sprawia duże problemy podczas montażu.
    Ostatnio edytowane przez Dawid86 ; 07-04-2014 o 18:53
    BMW 7 FOREVER
    Cars are my drugs.

  4. #4
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Tak jak koledzy piszą, najprawdopodobniej mści się brak regularnej wymiany płynu hamulcowego, który ciągnąc wodę powoduje korozję układu hamulcowego od wewnątrz.
    pozdrawiam Bartek

  5. #5
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    724
    BMW
    E32 730 I m30b30
    Skąd
    Lublin
    Blog
    1
    Jest to moja pierwsza wymiana klocków w tym aucie. Podejrzewam ,że poprzedni właściciel tego wcale nie robił.

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    54
    BMW
    e32 750 88r,e38 4,4
    Skąd
    gizycko
    Zdejmij gumke i obejrzyj końcówke tłoczka czy nie ma korozji.Jezeli nie ma to poluznij odpowietrznik i wtedy spróbuj go powolutku wcisnąć.Dobry narzędziem okazuje się scisk stolarski .Jeżeli będzie korozja to odkręć przewód zasilający .Potem zaciśnij ten przewód tzw morsem.Płyn juz nie będzie wyciekał .Zacisk na stół.Jezeli tłoczek nie będzie chciał wyjść ,to tam gdzie był podłoączony przewód zasil. możesz dmuchnąć ciśnieniem z kompresora.Tłoczek wyskoczy.Jak nie ma głębokich wżerów to polerujemy .Jak są to nowy.
    Przy składaniu zacisku wymień wszystkie gumki(zestaw naprawczy).Szczególnie dobrze wyczyść rowek wew. oringu.Tłoczek lekko smarujesz smarem i wciskasz.Zakładasz osłonę kurzową i jest oki.Przy jarzmie zwróć uwagę na prowadnicę muszą leciutko chodzić .Często zdarzaja się zapiekać.Pomocny będzie wd 40 lub inne smarowidełko.
    Jak złozysz juz cały zacisk i podłaczysz go do przewodu zasil. odkręć odpowietrznik i niech płyn sobie troszeczkę ucieknie.Potem dokonujesz odpowietrzenia i masz super hebel.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik Awatar bumapiła
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    48
    BMW
    730iL
    Skąd
    Piła wlkp

    Post

    Cytat Zamieszczone przez robert1108 Zobacz posta
    Zdejmij gumke i obejrzyj końcówke tłoczka czy nie ma korozji.Jezeli nie ma to poluznij odpowietrznik i wtedy spróbuj go powolutku wcisnąć.Dobry narzędziem okazuje się scisk stolarski .Jeżeli będzie korozja to odkręć przewód zasilający .Potem zaciśnij ten przewód tzw morsem.Płyn juz nie będzie wyciekał .Zacisk na stół.Jezeli tłoczek nie będzie chciał wyjść ,to tam gdzie był podłoączony przewód zasil. możesz dmuchnąć ciśnieniem z kompresora.Tłoczek wyskoczy.Jak nie ma głębokich wżerów to polerujemy .Jak są to nowy.
    Przy składaniu zacisku wymień wszystkie gumki(zestaw naprawczy).Szczególnie dobrze wyczyść rowek wew. oringu.Tłoczek lekko smarujesz smarem i wciskasz.Zakładasz osłonę kurzową i jest oki.Przy jarzmie zwróć uwagę na prowadnicę muszą leciutko chodzić .Często zdarzaja się zapiekać.Pomocny będzie wd 40 lub inne smarowidełko.
    Jak złozysz juz cały zacisk i podłaczysz go do przewodu zasil. odkręć odpowietrznik i niech płyn sobie troszeczkę ucieknie.Potem dokonujesz odpowietrzenia i masz super hebel.
    Wszystko kolego napisałeś ok poza smarowaniem tłoczka smarem-to napewno skończy się awarią tego zacisku w niedalekiej przyszłości

  8. #8
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez bumapiła Zobacz posta
    Wszystko kolego napisałeś ok poza smarowaniem tłoczka smarem-to napewno skończy się awarią tego zacisku w niedalekiej przyszłości
    Nawet ATE Bremszylinder Paste? ;)

  9. #9
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez bumapiła Zobacz posta
    Wszystko kolego napisałeś ok poza smarowaniem tłoczka smarem-to napewno skończy się awarią tego zacisku w niedalekiej przyszłości

    Tak jak napisał tuczi, przeciez jest specjalny smar do cylinderków ,który toleruje płyn hamulcowy.

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    301
    BMW
    e32, 730, m30b30
    Skąd
    Siemianowice Śląskie
    Mialem podobny problem, kupilem nowe tarcze, nowe klocki i zacisko regenrowalem - zaczynma skald w calosc o tu mi brakuje ok 2mm zeby klocki wsadzic - wzialem delikatnie papierem sciernym je potraktowalem zeby troszke je zetrzec - i teraz dziala i jest ok.
    Gilu_e32

Podobne wątki

  1. [hamulce] e32 wymiana przewodów hamulcowych
    Przez kal!ber w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-06-2019, 11:30
  2. Wymiana tarcz hamulcowych, w e38 po lifcie.
    Przez skyluke w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 13:58
  3. Kasowanie błędu po wymianie klocków hamulcowych.
    Przez Jarek971 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 05-06-2010, 22:34
  4. [mechanika] Wymiana klocków hamulcowych tył
    Przez rodzinabmw w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-02-2010, 07:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •