Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: 3 x 7 = ? Czyli trzy sztuki do porównania

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna

    Post

    Silnik 3.6 to ta sama konstrukcja jak każda v8- spokojnie daje rade, pali kilka litrów mniej jak 4.4. Z tych co wkleiłeś zainteresował bym się właśnie tą pierwszą. Dokupić fajną felgę ewentualnie obniżyć przód + 4x dystans i autko będzie miodzio. Na seryjnym zawieszeniu bez dystansów każde e65/66 dla mnie wygląda nie tak jak powinno ale po tych zabiegach jest już spoko ;)
    Ostatnio edytowane przez Jakub ; 01-04-2014 o 21:48

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #2
    Początkujący Użytkownik Awatar andzik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    24
    BMW
    735iL
    Skąd
    zachodniopomorskie
    Dzięki za pierwsze odpowiedzi, właśnie o takie komentarze mi chodziło, niewymagam, żeby ktoś podjął za mnie decyzję, a tylko podpowiedział.

    Cytat Zamieszczone przez Jakub Zobacz posta
    . Na seryjnym zawieszeniu bez dystansów każde e65/66 dla mnie wygląda nie tak jak powinno ale po tych zabiegach jest już spoko ;)
    Dla mnie też, kilka kompletów felg mam już w zanadrzu, brakuje tylko auta, a zostając w temacie- czy NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące- jest problematyczne?
    I co właściwie oznacza? Że tylne zawieszenie jest pneumatyczne? Można to regulować dowolnie czy samo ustala wysokość?

  3. #3
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Cytat Zamieszczone przez andzik Zobacz posta
    Zawieszenie samopoziomujące- jest problematyczne?
    I co właściwie oznacza? Że tylne zawieszenie jest pneumatyczne? Można to regulować dowolnie czy samo ustala wysokość?
    Nivo reguluje tylko wysokość auta po obciążeniu tyłu. Co do regulacji mozna ją swobodnie regulować INPĄ tylko trzeba umieć wpisać wartości i je zapamiętać ( ja próbowałem zrobić to w złym miejscu i po każdej korekcie auto wracało do poziomu wyjściowego i zostawiłem tak jak było;) ). Co do awaryjności - jak trafisz, na 100% mniej awaryjne i tańsze w naprawie jak samo EDC.

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

Podobne wątki

  1. Trzy płonące Lambo
    Przez capoZe32 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2013, 09:49
  2. Trzy limuzyny
    Przez anjinsan w dziale Seria e23
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-04-2013, 20:41
  3. e38 shadow czy chrom? dwa zdjecia do porównania
    Przez kamiltar w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 15:44
  4. Spontanik w Nowym Targu na trzy czarne & :D
    Przez tiron w dziale Archiwum spotkań 7er
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 17-11-2008, 13:44
  5. jak zerwac z dziewczyna w trzy sekundy
    Przez hrabia81 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-03-2008, 21:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •