Cytat Zamieszczone przez maras82 Zobacz posta
proponuje najpierw zobaczyć w jakiej kolejności jest składana felga 3 częściowa a potem dopiero pisać pierdoły, czy ktoś wreszcie napisze,że w rotor się nie wkręca gwintu od śruby, tylko ta sruba przez ten rotor przechodzi, i dopiero jest wkręcana w bęben??? Który w tym przypadku jest jak najbardziej markowy. A co do lexani,asanti czy innych bling bling wynalazków, to cena nie jest dyktowana jakąś super hiper zajebistą wytrzymałością, a tym, że jest grupa odbiorców (czyt. murz.. afroamerykanów ;) ) która jest w stanie zapłacić kupe kasy, tylko za to żeby się wyróżniać (wielkie rozmiary, dziwne wzory, chrom,złocenia, kryształki itp...)




zadzwoń do pierwszego lepszego autoryzowanego serwisu bmw i spytaj się jak coś naprawić, na pewno nie uzyskasz odpowiedzi a jedynie zaproszenie na naprawe do nich, normalne podejście biznesowe.



mieli,czytaj wyżej



właśnie dlatego że felga była 2-częściowa, na tym elemencie opiera się glowa śruby, w 3-częściowych jest całkiem inaczej, rotor jest ściśnięty rantem i bębnem.
Kolego akurat w tej feldze jaką wymieniłem rotor jest wciśniety w bęben dosyć ciasno.

Co do interesu podawania informacji o momencie dokręcania ,to nie masz racji bo jak w BBSie o to pytałem to nie prowadzili działalności regeneracji kół.