Witam was ponownie. Zakupione przeze mnie niedawno autko miało zerwane cięgno zmiany biegów. Stało cały czas na załączonym biegu D także po odpaleniu można było się przemieszczać ale na zegarach wyskakiwał komunikat getriebeprogram (polożenie lewarka zmiany biegów nie zgadzało się z załączonym biegiem) i cały czas działała na 1. biegu. Pobiegłem więc do serwisu i kupiłem nową linke. Po zamontowaniu i podczas zmiany biegów po krótkiej przejażdżce nastąpiło zerwanie nowego cięgna. Stwierdziłem, że powodem mogł być nieprawidłowy montaż więc zakupiłem ponownie nowe i zamontowałem. Okazało się, że kiedy skrzynia się rozgrzeje nie można zmienić biegu ( w ogóle ruszyć wybierakiem) np. z D na P. Nie chce już się mocować bo znowu zerwę linkę i będzie po zawodach. Kiedy skrzynia wystygnie biegi dają się zmieniać lecz nie czuć czystego/wyrażnego przeskoku wybieraka tylko lekkie zgrzyty i blokowanie. Auto kupiłem za cenę bardzo okazyjną, sprzedawca twierdził, że skrzynia uległa uszkodzeniu i została wymieniona na nową więc widocznie kłamał. Stan oleju sprawdzałem - jest ok. Pomóżcie co to może być. Mam się szykować na wymianę całej skrzyni? P.S na zimnym załączają się wszystkie tryby: wsteczny przód. Na rozgrzanej pracuje tylko na wybranym bo nie da się już go zmienić. Ładnie zmienia biegi ale zdaje mi się, że pomimo to troszkę muli.




 
			
			 
					
				 5hp18 problem ze skrzynia
 5hp18 problem ze skrzynia
				 
					
					
					
						 Odpowiedz z cytatem
  Odpowiedz z cytatem 
			