Boję się że już przechodząc obok górnego koła łańcuchowego kamera się zablokuje albo utytła, miejsca nie ma za wiele.
Ale spróbować można.
Ogólnie z tego co widziałem wymieniając swój rozrząd:
- napinacz OK - mógłby zostać, w razie czego można wymianę zrobić od zewnątrz
- ślizgi boczne OK - praktycznie żadnych wizualnych śladów jakiegokolwiek zużycia czy uszkodzeń
- łańcuch główny - obowiązkowo do wymiany, wydłużony
- ślizg nawrotny - obowiązkowo do wymiany, wyłamane elementy
- łańcuchy górne - obowiązkowo do wymiany, wydłużone
- łańcuch pompy oleju - obowiązkowo do wymiany, wydłużony, duży luz boczny
- koła zębate - OK
U siebie wymieniłem wszystko z powyższej listy poza kołami łańcuchowymi, aby mieć święty spokój, ale na upartego można by wymienić tylko, te rzeczy które wymieniłem, z tym że nie ma żadnej gwarancji, że po 10 000 km nie padnie któryś ze ślizgów bocznych i cała robota od nowa, a jest co rozbierać.
Czyli reasumując trwałość rozrządu w M62 wynosi około 300 000 km.