Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 105

Wątek: Trwałość rozrządu w M62

  1. #61
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Juz raz wywalilem 14postow glupot a w ciagu 3h pojawilo sie jeszcze raz tyle OT!!

    Panowie do chaja- albo sie uspokoicie albo poleca nagrody!!!
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #62
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Mnie najbardziej śmieszy jak ktoś próbuje być wyrocznią we wszystkim, a najbardziej w sprawach, których nawet nie liznął. I nie wmawiaj mi, że płaczę, że drogo, bo wiem na co się zdecydowałem kupując V8. Chodzi o zachowanie rozsądku a nie wymienianie wszystkiego na nowe jak leci. Przypomnij mi gdzie kupowałeś pakiet Shadow-Line, albo gdzie chciałeś kupić dokładkę Alpina? W ASO? A może opony też kupujesz funkiel nówki a nie używki? Elvis, zapędziłeś sam siebie w czarną d*pę i wstyd się teraz z tego wycofać, tyle jest prawdy?

    Powiem tak, g*wno wiesz i rzeczywiście możesz to wszystko mieć w d*pie, bo miejsce g*wna jest właśnie w dupie. Albo w kiblu ;)

    Oczywiście, że na Zlocie strzelimy browara albo kielicha. Tylko obiecaj, że nie będziemy rozmawiać o rozrządzie w M60/62.

    Co do Tesco to długo próbowałem go ignorować (chyba ze 3 razy nawet), no ale ja nie jestem z kamienia :D

    Co do burka zza płotu, to była przenośnia i odnosiła się do tego, że gadasz choć zupełnie nie wiesz o czym, bo V8 nie miałeś

    Najdroższy ja sie z niczego nie wycofuje,nie mam zamiaru.

    Uzmysłowiłem Ci tylko ,że nie zrobiłes w swoim M60 tego co potrzeba i tyle.

    Pakiet ALPINA to cos zupełnie innego bo to nie ma wpływu na eksploatacje ,nie traci wymiarów itp. tak samo jest z SHADOW.

    Są elementy jakie sie wkłada nowe i tyle ,tak jak papier w kiblu ,no musi być nowy prawda ?

    Powiedz po co mi V8 jak sie miało/ma V12 ? To taj jakbym teraz sprzedał R6 i kupił r4 lub r3 ,zastanów sie .

    Tego że nie będziemy rozmawiać na zlocie o M60 nie obiecuje bo dalej jestem zawiedziony tą Twoja wymianą.

    Tematu lokalizacji ówna nie będę komentował bo mam zatwardzenie dzisiaj ,haha

  3. #63
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    Uzmysłowiłem Ci tylko ,że nie zrobiłes w swoim M60 tego co potrzeba i tyle.
    Już Ci pisałem (i nie tylko ja), że ta Twoja teoria w zderzeniu z moim (i nie tylko moim) doświadczeniem jest o kant d*py zbić. Zębatek nie trzeba wymieniać jeśli nie ma takiej konieczności - koniec i kropka.




    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    tak jak papier w kiblu ,no musi być nowy prawda ?
    Porównanie niestety tyleż zabawne co chybione. Papier jest z założenia jednorazowego użytku, a te zębatki nie.

    I przypomnę jeszcze raz pytanie do którego zupełnie się nie odniosłeś:

    DLACZEGO TYLKO TE 3 ELEMENTY WYSTĘPUJĄ NA RYNKU W ZAMIENNIKU?

  4. #64
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    21
    BMW
    730i R6 manual
    Skąd
    kluczbork
    Czytając cały temat chciałem zaznaczyć to co powiedział jagdtiger czyli pamiętajmy ,że rozrząd nie chodzi na sucho tak jak napęd w motocyklu. Smarowanie to główny czynnik wpływający na żywotność każdego mechanizmu. Nawet w motocyklu kiedy często smarujemy łańcuch ,wytrzymuje on dużo więcej. Więc rozrządu ze stałym smarowaniem nie porównywałbym do motocyklowego napedu ze smarowaniem co 500km. O czynnikach atmosferycznych nie wspomnę bo pod obudową rozrządu raczej ulew niema :)

  5. #65
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Już Ci pisałem (i nie tylko ja), że ta Twoja teoria w zderzeniu z moim (i nie tylko moim) doświadczeniem jest o kant d*py zbić. Zębatek nie trzeba wymieniać jeśli nie ma takiej konieczności - koniec i kropka.






    Porównanie niestety tyleż zabawne co chybione. Papier jest z założenia jednorazowego użytku, a te zębatki nie.

    I przypomnę jeszcze raz pytanie do którego zupełnie się nie odniosłeś:

    DLACZEGO TYLKO TE 3 ELEMENTY WYSTĘPUJĄ NA RYNKU W ZAMIENNIKU?
    A porównałeś koła zębate w Twoim aucie z nowymi ,mam na myśli wymiary ? Powiedz szczerze .Może była koniecznośc wymiany ?

    Co do pytanie to powodów wystepowania/ nie występowania danej cześci może być wiele ,więc nie ma sensu filozofować.

  6. #66
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    A porównałeś koła zębate w Twoim aucie z nowymi ,mam na myśli wymiary ? Powiedz szczerze .Może była koniecznośc wymiany ?
    Oczywiście, że nie porównywałem. Zawierzyłem opinii człowieka, który takich silników rozebrał kilkanaście i stwierdził że moja zębatka jest OK. Może to dla Ciebie nowość, ale osobiście ufam ludziom, którzy mają w jakieś kwestii większe doświadczenie niż moje. Po prostu polegam na ich zdaniu w takich sprawach.


    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    Co do pytanie to powodów wystepowania/ nie występowania danej cześci może być wiele ,więc nie ma sensu filozofować.
    Wiem wiem. Teoria która każdemu myślącemu aż ciśnie się na usta jest dla Ciebie zwyczajnie niewygodna ;)

    Andrzejku, 0 (słownie: zero) argumentów po Twojej stronie.

  7. #67
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Oczywiście, że nie porównywałem. Zawierzyłem opinii człowieka, który takich silników rozebrał kilkanaście i stwierdził że moja zębatka jest OK. Może to dla Ciebie nowość, ale osobiście ufam ludziom, którzy mają w jakieś kwestii większe doświadczenie niż moje. Po prostu polegam na ich zdaniu w takich sprawach.



    Wiem wiem. Teoria która każdemu myślącemu aż ciśnie się na usta jest dla Ciebie zwyczajnie niewygodna ;)

    Andrzejku, 0 (słownie: zero) argumentów po Twojej stronie.

    Jak na razie nie podałeś żadnego sensownego argumentu oprócz domysłów i opinii pana Zdziska co naprawia samochody.

    Domysły ,filozofia naprawdę szkoda na to czasu ,widziałes ,ze jest róznica pomiędzy łańcuchami ,ale , że pomiędzy kołami zębatymi nie ,bo po prostu nie miałeś z czym porównać ,a twierdzisz ,ze te stare są dobre.



    Taka z Tobą gadka Ireczku.

  8. #68
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jagdtiger
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    211
    BMW
    brak
    Skąd
    Łódź

  9. #69
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory

    Post

    Cytat Zamieszczone przez jagdtiger Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    ...Nowy łańcuch będzie się szybciej zużywał, bo będzie miał luz na tych zużytych zębatkach...
    tuczi77, to jak to w końcu jest?

  10. #70
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Ja zadzwoniłem do mojego mechanika kilka godzin temu z zapytaniem czy zębatki się wymienia czy nie?

    on powiedział że to zależy od tego co jest w zestawie naprawczym który można zakupić, ja mu powiedziałem że są 3 rzeczy, a co z kołami zębatymi? - Zapytałem, powiedział że jeżeli nie ma kół zębatych w zestawie to on podczas wymiany rozrządu (zapewne on będzie robił mi rozrząd) wizualnie stwierdzi czy będzie potrzeba wymiany kół zębatych czy też nie - tak powiedział mój mechanik. potem dopiero mu powiedziałem o tej dyskusji tutaj w klubie. O tyle dobrze ze on daje 2 letnią gwarancją po montazu części zakupionych przez niego, jeslimcos sie zdupcy np. Kolo zębate które on powiedział ze jest ok a potem cos sie dzieje to on to bierze na siebie.

    Ja za prowadzę auto do niego i on ma wymienić. Uczule go na temat kół zebatych żeby sprawdził i będziemy działać. Chyba ze wcześniej wymienię na e66.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

Podobne wątki

  1. Potrzebuję blokad rozrządu m62
    Przez pablo_sz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2013, 09:05
  2. [mechanika] Wymiana łańcucha rozrządu m60 i m62
    Przez x-factor w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2011, 12:26
  3. [mechanika] Ustawienie rozrządu M62 Vanos
    Przez michael444 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-05-2008, 00:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •