Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 105

Wątek: Trwałość rozrządu w M62

  1. #51
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Ratovniku, ja od wymiany tego łańcucha, ślizgu i napinacza rzeczywiście zrobiłem już kilkadzesiąt ale tysięcy km. Tak z pamięci strzelę że jakieś 40kkm. I zapewniam Cię, że nic nie wróciło do poprzedniego stanu, nie hałasuje, nie klekocze, pracuje cicho i równo. Albo cud albo mam rację i wiem o czym (w odróżnieniu do Ciebie) mówię. Zdzira robił większy niż ja remont i też napisał wyraźnie co myśli o wymienianiu zębatek. Ale co my wiemy... My się nie znamy ;)

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    Przepraszam że wam wejdę do piaskownicy, ale jeśli zębatki są fabryczne, od nowości, to zastępowanie ich nowymi, ale zamiennikami może wpłynąć na trwałość całego układu. Pierwszy montaż, to pierwszy montaż.
    Wszystko zależy od ich stanu, który ocenić można dopiero po zdemontowaniu łańcucha podczas wymiany, jednak nie uważam, żeby konieczna była ich wymiana przy każdorazowej wymianie łańcucha.

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawel'88
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    589
    BMW
    e38 740iL
    Skąd
    Biała Podlaska / Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Kecaj Zobacz posta
    Przepraszam że wam wejdę do piaskownicy, ale jeśli zębatki są fabryczne, od nowości, to zastępowanie ich nowymi, ale zamiennikami może wpłynąć na trwałość całego układu. Pierwszy montaż, to pierwszy montaż.
    Z tych części chyba nie ma zamienników

  4. #54
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Czy w zestawie naprawczym wystepuje zębatka razem z pozostałymi rzeczami?
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  5. #55
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez ratovnik Zobacz posta
    Tak zerkam na ceny tych zębatek w przypadku M60 i wymieniając wszystkie wychodzi jakieś 1400, więc nie ma co oszczędzać i robić połowicznej roboty i wymieniać tylko łańcuch :)
    Pozwól, że kolejny raz udowodnię Ci jak cholernie daleko mijasz się z prawdą:

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...34&hg=11&fg=25

    2 - http://www.aso-bmw.pl/search/view/?numer=11211702217 - 1 szt. x 332PLN
    4 - http://www.aso-bmw.pl/search/view/?numer=11311736163 - 1 szt. x 402PLN
    5 - http://www.aso-bmw.pl/search/view/?numer=11311736164 - 1 szt. x 402PLN
    7 - http://www.aso-bmw.pl/search/view/?numer=11311736162 - 1 szt. x 482PLN
    SUMA: 1618PLN
    Do tego łańcuch, ślizg i napinacz, no i oczywiście robocizna, bo sam raczej tego nie zrobisz. Na szczęście, te elementy występują w zamienniku i ciekawe dlaczego tylko właśnie te. Ratovnik, masz na to jakieś pomysły??? A może Ty Elvis poratujesz nas jakąś swoją teorią na ten temat?

    DLACZEGO TYLKO TE 3 ELEMENTY WYSTĘPUJĄ NA RYNKU W ZAMIENNIKU?


    ...ale to przecież nie jest cały rozrząd. Żeby był CAŁY trzeba jeszcze wymienić:

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...35&hg=11&fg=25

    1 - http://www.aso-bmw.pl/search/view/?numer=11317598262 - 2 szt. x 250PLN
    2 - http://www.aso-bmw.pl/search/view/?numer=11311731512 - 4 szt. x 338PLN
    5 - http://www.aso-bmw.pl/search/view/?numer=11311725441 - 1 szt. x 548PLN
    5 - http://www.aso-bmw.pl/search/view/?numer=11311725442 - 1 szt. x 548PLN
    SUMA: 2948PLN

    No chyba, że te zębatki, łańcuszki i napinacze możemy pominać i nie będzie to "totalne druciarstwo" :D
    Do tego dolicz jeszcze uszczelki, jakieś śrubki i kilka innych pierdół. Sumka wyjdzie ładna. Na pierwszym rysunku w wyliczeniach nie uwzględniłem trzech szyn prowadzących, chyba dlatego żeby już Cię nie dobijać :)

    Tak więc Ratovnik, liczę że jak będziesz robił to w swoim silniku, nie pójdziesz na wytan lub (jak to nazwał Elvis) "totalne druciarstwo", tylko wymienisz wszystko jak leci na nowe części, bo "przecież tak należy robić" i "tak książka pisze".

  6. #56
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Zavoli, było się zamienić na golfa za E32 to nie pisałbyś bez potrzeby w temacie, gdyż miałbyś inne zmartwienia :)

    tuczi77, pojecie cały rozrząd może oznaczać 'połowę' silnika. Ja mam na myśli części, które ze sobą znacznie 'współpracują' jak w tym przypadku koła zębate i łańcuch :)

  7. #57
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez ratovnik Zobacz posta
    tuczi77, pojecie cały rozrząd może oznaczać 'połowę' silnika. Ja mam na myśli części, które ze sobą znacznie 'współpracują' jak w tym przypadku koła zębate i łańcuch :)
    A to tamte zębatki i łańcuch na wałkach jakoś mniej ze sobą współpracują? Kręcą się wolniej czy jak? Oświecisz nas?

  8. #58
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom

    Post

    Niestety Ireczku jak się ma dumne V8 to takie są koszty.

    Najbardziej mnie śmieszy na forum gdy sie ktoś ,najczęściej nowy, pyta jaki silnik do 7er ,wszyscy specjaliści chórem V8 ,a potem jest płacz bo trzeba np rozrząd wymienic i po temacie ,po aucie. Taka jest rzeczywistość niestety.

    Ireczku jeżeli myślisz,że zacznę pisać na na Twoim poziomie ,mam na myśli jakieś Tesco , burek itp , to sie mylisz., choć na hasło łańcuch ,burek sie objawił w temacie i go niepotrzebnie zaśmieca.

    Mam w d....pie to co tam wymieniłeś ,natomiast wiem ,że wymieniłeś za mało i tyle.

    Twoje auto Twoja kasa i tak pozostanie ,ale tez i świadomość u Ciebie pozostanie ,ze trochę się nie postarałeś do końca.

    Mam nadzieję ,że Cie nie uraziłem i na zlocie wspólnie strzelimy browara. Ja stawiam. Pozdrawiam

  9. #59
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    A to tamte zębatki i łańcuch na wałkach jakoś mniej ze sobą współpracują? Kręcą się wolniej czy jak? Oświecisz nas?
    O oświecenie to poproszę ja. Czy wymieniłeś jeden łańcuch czy te pozostałe też?

  10. #60
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    Niestety Ireczku jak się ma dumne V8 to takie są koszty.

    Najbardziej mnie śmieszy na forum gdy sie ktoś ,najczęściej nowy, pyta jaki silnik do 7er ,wszyscy specjaliści chórem V8 ,a potem jest płacz bo trzeba np rozrząd wymienic i po temacie ,po aucie. Taka jest rzeczywistość niestety.

    Ireczku jeżeli myślisz,że zacznę pisać na na Twoim poziomie ,mam na myśli jakieś Tesco , burek itp , to sie mylisz., choć na hasło łańcuch ,burek sie objawił w temacie i go niepotrzebnie zaśmieca.

    Mam w d....pie to co tam wymieniłeś ,natomiast wiem ,że wymieniłeś za mało i tyle.

    Twoje auto Twoja kasa i tak pozostanie ,ale tez i świadomość u Ciebie pozostanie ,ze trochę się nie postarałeś do końca.

    Mam nadzieję ,że Cie nie uraziłem i na zlocie wspólnie strzelimy browara. Ja stawiam. Pozdrawiam
    Mnie najbardziej śmieszy jak ktoś próbuje być wyrocznią we wszystkim, a najbardziej w sprawach, których nawet nie liznął. I nie wmawiaj mi, że płaczę, że drogo, bo wiem na co się zdecydowałem kupując V8. Chodzi o zachowanie rozsądku a nie wymienianie wszystkiego na nowe jak leci. Przypomnij mi gdzie kupowałeś pakiet Shadow-Line, albo gdzie chciałeś kupić dokładkę Alpina? W ASO? A może opony też kupujesz funkiel nówki a nie używki? Elvis, zapędziłeś sam siebie w czarną d*pę i wstyd się teraz z tego wycofać, tyle jest prawdy?

    Powiem tak, g*wno wiesz i rzeczywiście możesz to wszystko mieć w d*pie, bo miejsce g*wna jest właśnie w dupie. Albo w kiblu ;)

    Oczywiście, że na Zlocie strzelimy browara albo kielicha. Tylko obiecaj, że nie będziemy rozmawiać o rozrządzie w M60/62.

    Co do Tesco to długo próbowałem go ignorować (chyba ze 3 razy nawet), no ale ja nie jestem z kamienia :D

    Co do burka zza płotu, to była przenośnia i odnosiła się do tego, że gadasz choć zupełnie nie wiesz o czym, bo V8 nie miałeś.



    Cytat Zamieszczone przez ratovnik Zobacz posta
    O oświecenie to poproszę ja. Czy wymieniłeś jeden łańcuch czy te pozostałe też?
    Nie wykręcaj się sianem - Ty wymieniasz cały rozrząd czy jednak też jesteś biedak tak jak ja i szukasz oszczędności?

Podobne wątki

  1. Potrzebuję blokad rozrządu m62
    Przez pablo_sz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2013, 09:05
  2. [mechanika] Wymiana łańcucha rozrządu m60 i m62
    Przez x-factor w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2011, 12:26
  3. [mechanika] Ustawienie rozrządu M62 Vanos
    Przez michael444 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-05-2008, 00:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •