Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 105

Wątek: Trwałość rozrządu w M62

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    222
    BMW
    bmw 740
    Skąd
    łódz
    Panowie spokojnie rozrząd w BMW wytrzymuje bardzo dużo, (jeśli są to przebiegi autostradowe to spokojnie 400, a nawet 500tys)
    Nasze auta we większości są sprowadzane z cofniętymi licznikami, więc nam się wydaje, że 250, czy 300 to już wymiana.
    Natomiast ważniejsza kwestia to użytkowanie auta, jak by nie było krótkie odcinki i dość agresywna jazda, do czego zresztą są stworzone silniki M62 ZNACZĄCO SKRACAJĄ ŻYWOTNOŚĆ!!!
    A co do wymiany rozrządu to oczywiście ,że z kołami zębatymi, jak może być inaczej!!!

  2. #42
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    Ok ja pasuję , idę na drina bo na trzeżwo ciężko polemizować z Wami koledzy i analizować porównania rozrządu w M60 z piła łańcuchową ,albo rowerem Taty capoZe32 . Capo zapomniał ,że w rozrządzie ważny jest luz łańcucha na starym kole zębatym /co ma wpływ np na otwarcie zaworów/ ,a w rowerze Taty ten luz nie ma znaczenia .
    Luz jest kasowany napinaczem łańcucha i napinaczami łańcuszków. Poza tym na prawidłowe otwarcie zaworów większy wpływ mają sprawne hydroregulatory niż stara lub nowa zębatka/ki. No ale to trzeba umieć sobie wyobrazić ;)

  3. #43
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Luz jest kasowany napinaczem łańcucha i napinaczami łańcuszków. Poza tym na prawidłowe otwarcie zaworów większy wpływ mają sprawne hydroregulatory niż stara lub nowa zębatka/ki. No ale to trzeba umieć sobie wyobrazić ;)
    Kasowana jest inna długośc łańcucha ,a nie zarys wytartego koła zębatego wzgl ogniwa łańcucha.

    Tuczi , litości .....

    BMW MANIA , dziękuję bo już sie załamałem ,że to tylko ja rozumiem.
    Ostatnio edytowane przez ELVIS ; 16-03-2014 o 16:30

  4. #44
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Andrzejku, ja o litość błagam od samego początku, ale odbijam się od ściany.

    Zapytam inaczej:
    Jakie masz doświadczenie w wymienianiu rozrządu w V8?

    Ja co prawda mam nieduże, ale ciągle 1 to jest więcej niż 0 prawda? ;)

  5. #45
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Andrzejku, ja o litość błagam od samego początku, ale odbijam się od ściany.

    Zapytam inaczej:
    Jakie masz doświadczenie w wymienianiu rozrządu w V8?

    Ja co prawda mam nieduże, ale ciągle 1 to jest więcej niż 0 prawda? ;)
    Żeby rozumiec dlaczego się wymienia koła zębate i łańcuch razem , nie trzeba mieć nawet auta ,więc to pytanie jest idiotyczne jak dla mnie.

    Twój brak doświadczenia i elementarnej wiedzy spowodował ,ze wsadziłes w swoje M60 kupe kasy , wymieniłes rozrząd, szklanaki zaworowe itp ,ale nie do końca prawidłowo i teraz Cie chce h... j strzelić ,że koła zębate zostawiłeś stare. Też bym był zły na Twoim miejscu.


    Własnie tyle warte jest Twoje doświadczenie w wymianach rozrządu kolego.

  6. #46
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Andrzejku, czytanie ze zrozumieniem było już w 2 klasie podstawówki. Jestem przekonany że ten poziom edukacji przebrnąłeś, więc tym większe jest moje zdziwienie tymi Twoimi wydumanymi teoriami.

    Szlag mnie nie musi trafiać, bo jak już pisałem, decyzję o nie wymienianiu zębatek podjąłem świadomie i moje doświadczenie w tej materii mi mówi, że podjąłem słuszną decyzję. I choćby to było doświadczenie w wymianie "tylko" łańcucha, ślizgu i napinacza, a nie całego rozrządu, to i tak jest więcej niż zero, które jest zapisane po Twojej i kierownika działu Tuning z Tesco stronie. I nic tego nie zmieni, a używając Twojej retoryki - pewnie przez to ch.j Cię strzela ;)

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Tuczi wymienił łańcuch i tyle co tu do podniety to żadna kupa forsy kapitalka to jest kupa forsy a nie wymiana łańcucha z napinaczem

    ja robiłem kapitalkę i nie wymieniałem kół i co też mam dlatego silnik do dpy?????????

    panowie nie róbcie się śmieszni skoro w ogóle czegos nie robilyscie wiadomo wiedza teoretyczna jest fajna ale bez przesady

    skoro rozbierasz silnik i nie ma sensu kół wymieniac to po kij grzyb to robić????

    a co do tego, że koło wytrzyma więcej niż łańcuch to normalne koło sie nie wydłuży panowie.......... a łańcuch tak
    Ostatnio edytowane przez Zdzira 850I ; 16-03-2014 o 17:19

  8. #48
    Banned
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    90
    BMW
    BMW E38 740 IL
    Skąd
    Chorzów/Końskie
    Jak dla mnie każdy robi jak uważa jeśli ratovnik i elvis będzie wymieniać rozrząd niech wymieniają wszystko łącznie ze śrubami tylko przy wymianie kół niech pamiętają żeby sobie poznaczyć koła i w takim samym miejscu je przykręcić by zapłonu nie przestawić bo będzie kolejny post po wymianie rozrządu nie chce odpalić:P

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar IMPEX1950
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    665
    BMW
    Rolls Royce Phantom
    Skąd
    RADZIONKÓW
    po co wymieniac całośc i wydawac kupe forsy na coś co defakto nie ma sensu w silnikach v8 , motory sie nie rozpadną z powodu rozrządu, w m60 czy m62 to praktycznie bezawaryjny temat.
    jesli do wymiany jest łańcuch to po jakiego grzyba ludzie wymieniaja komplet ? ( totalny bezsens) , jesli napinacz to po co reszta?
    przy kapitalce silnika jesli istnieje taka potrzeba to mozna wymienic , m60 to nie tdi z grupy vw? nie jestesmy kowalskimi.
    wpakowac 1500zł w rozrząd to lepiej co 2 lata wymieniac siliniki

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jagdtiger
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    211
    BMW
    brak
    Skąd
    Łódź
    Nie wiem ile km by musial miec przejechane silnik zeby zebatka byla zjechana. Lancuch sie nie slizga przeciez na zebatce tylko w zebach przesuwa sie na rolkach, lancuch sie rozciaga do momentu az napinacz nie daje rady i wszystko klekocze wtedy wymiana. Te kola zebate nie sa wykonane z tego materialu co te rowerowe tylko sa tez duzo twardsze, moze z dodatkiem molibdenu w stopie albo naweglane, w kazdym razie nie chodza na sucho tylko z olejem, moze trzeba jeszcze za kazdym rozrzadem nowe panewki i pierscienie ladowac?

Podobne wątki

  1. Potrzebuję blokad rozrządu m62
    Przez pablo_sz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2013, 09:05
  2. [mechanika] Wymiana łańcucha rozrządu m60 i m62
    Przez x-factor w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2011, 12:26
  3. [mechanika] Ustawienie rozrządu M62 Vanos
    Przez michael444 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-05-2008, 00:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •