Foto nie mam, poszukaj na stronie klinika bmw tam maja duzo fotorelacji. Ogolnie metalowy slizg masz powleczony plastikiem i zaczyna od konca sue kruszyc i udaje sie w wedrowke po silniku:-)
Foto nie mam, poszukaj na stronie klinika bmw tam maja duzo fotorelacji. Ogolnie metalowy slizg masz powleczony plastikiem i zaczyna od konca sue kruszyc i udaje sie w wedrowke po silniku:-)
a ma ktoś info ile wytrzymuje rozrząd w M60? :)
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
Było BMW E34 525i manual 1991r.
Ja na liczniku miałem jakieś 300 jak wymieniałem.
Przede wszystkim to w M60 nie ma tego ślizgu/szyny zwrotnej co najszybciej się zużywa w M62.
Moj juz ma nalatane 288000 kilometrów I gdy juz zbliża sie wymiana oleju to slychac telepotanie łańcucha. Gdy olej jest swiezy to tak nie słychać.
1.Moze ktoś podać przyblizony koszt wymiany slizgow?
2. Czy podczas wymiany slizgu należy zrobić rozrząd koniecznie?
3.Pokrywy zaworów mozna wtedy zrobic przy okazji?
4.Uszczelke miski pomiędzy cylindrami również i odme można wtedy zrobic?
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.
Wymieniać same ślizgi to trochę bez sensu. Wymienić należy ślizgi, napinacz i sam łańcuch główny.
A kół zębatych nie wymieniacie ?
Pytam ,bo wymiana samych łańcuchów i zostawianie starych kół zębatych jest bezsensownym zabiegiem. W moim M30 tez mam zamiar wymienić cały rozrząd ,ale łacznie z kołami zębatymi.
Ostatnio edytowane przez ELVIS ; 16-03-2014 o 13:29
No dobra. Wymienię napinacz slizg i łańcuch. Czy te pozostałe rzeczy jak pokrywy i miska doliny przy okazji mozna zrobic? Czy to wszystko i tqk bedzie zdjęte do wymiany rozrządu?
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.
Zrób przy okazji pokrywy bo i tak będą ściągane. Miskę też bym zrobił.