Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 105

Wątek: Trwałość rozrządu w M62

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom

    Post

    Niestety Ireczku jak się ma dumne V8 to takie są koszty.

    Najbardziej mnie śmieszy na forum gdy sie ktoś ,najczęściej nowy, pyta jaki silnik do 7er ,wszyscy specjaliści chórem V8 ,a potem jest płacz bo trzeba np rozrząd wymienic i po temacie ,po aucie. Taka jest rzeczywistość niestety.

    Ireczku jeżeli myślisz,że zacznę pisać na na Twoim poziomie ,mam na myśli jakieś Tesco , burek itp , to sie mylisz., choć na hasło łańcuch ,burek sie objawił w temacie i go niepotrzebnie zaśmieca.

    Mam w d....pie to co tam wymieniłeś ,natomiast wiem ,że wymieniłeś za mało i tyle.

    Twoje auto Twoja kasa i tak pozostanie ,ale tez i świadomość u Ciebie pozostanie ,ze trochę się nie postarałeś do końca.

    Mam nadzieję ,że Cie nie uraziłem i na zlocie wspólnie strzelimy browara. Ja stawiam. Pozdrawiam

  2. #2
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Juz raz wywalilem 14postow glupot a w ciagu 3h pojawilo sie jeszcze raz tyle OT!!

    Panowie do chaja- albo sie uspokoicie albo poleca nagrody!!!
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    21
    BMW
    730i R6 manual
    Skąd
    kluczbork
    Czytając cały temat chciałem zaznaczyć to co powiedział jagdtiger czyli pamiętajmy ,że rozrząd nie chodzi na sucho tak jak napęd w motocyklu. Smarowanie to główny czynnik wpływający na żywotność każdego mechanizmu. Nawet w motocyklu kiedy często smarujemy łańcuch ,wytrzymuje on dużo więcej. Więc rozrządu ze stałym smarowaniem nie porównywałbym do motocyklowego napedu ze smarowaniem co 500km. O czynnikach atmosferycznych nie wspomnę bo pod obudową rozrządu raczej ulew niema :)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jagdtiger
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    211
    BMW
    brak
    Skąd
    Łódź

  5. #5
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory

    Post

    Cytat Zamieszczone przez jagdtiger Zobacz posta
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    ...Nowy łańcuch będzie się szybciej zużywał, bo będzie miał luz na tych zużytych zębatkach...
    tuczi77, to jak to w końcu jest?

  6. #6
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez ratovnik Zobacz posta
    tuczi77, to jak to w końcu jest?
    Tylko krowa nie zmienia zdania. Ten odgrzebany kotlet pochodzi z czasów sprzed wymiany części w moim silniku, kiedy to teoretyzowałem tak samo jak Ty z Elvisem. Potem przeszedłem do praktyki, i po konsultacji z fachowcem (lub jak go Elvis nazwał - Panem Zdziśkiem), zmieniłem zdanie w tej kwestii. Wcale się tego nie wstydzę.

    A tutaj kolejny przykład, że mój fachowiec/Pan Zdzisiek głupi nie jest:
    Cytat Zamieszczone przez xsilver Zobacz posta
    Teoretycznie tak. Ale tu dobrze jest ocenić zużycie, środki finansowe, zakładany przebieg i wybrać najlepsze rozwiązanie. Te koła są tak twarde ( i jeszcze dwurzędowe), że mało się zużywają (no może poza tym na wale). Te na wałkach są duże ( obciążenie rozkłada się na dużą powierzchnię, wolno się kręcą i są dobrze smarowane). Oglądałem dokładnie koła po przebiegu 300tyś i nie wykazywały oznak zużycia (nawet to na wale).

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Ja zadzwoniłem do mojego mechanika kilka godzin temu z zapytaniem czy zębatki się wymienia czy nie?

    on powiedział że to zależy od tego co jest w zestawie naprawczym który można zakupić, ja mu powiedziałem że są 3 rzeczy, a co z kołami zębatymi? - Zapytałem, powiedział że jeżeli nie ma kół zębatych w zestawie to on podczas wymiany rozrządu (zapewne on będzie robił mi rozrząd) wizualnie stwierdzi czy będzie potrzeba wymiany kół zębatych czy też nie - tak powiedział mój mechanik. potem dopiero mu powiedziałem o tej dyskusji tutaj w klubie. O tyle dobrze ze on daje 2 letnią gwarancją po montazu części zakupionych przez niego, jeslimcos sie zdupcy np. Kolo zębate które on powiedział ze jest ok a potem cos sie dzieje to on to bierze na siebie.

    Ja za prowadzę auto do niego i on ma wymienić. Uczule go na temat kół zebatych żeby sprawdził i będziemy działać. Chyba ze wcześniej wymienię na e66.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    ludziska dajcei spokój bo nie robiliście a wiecie lepiej a do do biedaków skoro jesteście tacy bogaci czemu nie tykacie swoich M60 do remontu??? No pewnie sądzicie, że Wasze silniki sa idealne po 20 latach hehehehe

    ja miałem idealna kompresję i co trzeba zrobiłem kapitalkę za bagatela 10 tysięcy mimo że nie musiałem ( ilu mamy takich na forum co to robili???? ) bo chciałem miec silnik z paramterami jak nówka i mam teraz a całego rozrządu ( kół ) nie ruszałm dalem nowe łkańcuchy napinacze i koniec po grzyba miałem ładne koło zebate ruszac skoro mechanik stwierdził że jest w idealnym stanie?????? to nie skoda fabia 1,2 gdzie rozrzad najlepiej cały co 100kkm wymieniać m60 ma cholernie trway rozrzad ogółem jak ma dobry olej wytrzyma i bańke jak trzeba

    natomiast m62 jest zdecydowanie słabsze pojedyńczy łańcuch niestety jest mniej trwały

  9. #9
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Zdzira850I, jak już wydawać 10 tysięcy na kapitalkę to moim zdaniem te kółeczka wypada też wymienić, bo to zaledwie 10% ceny całości :)

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    ja pindole ale po kij???? skoro miałem stan wg mechanika fabryka????? a skoro tak sądzisz kiedy zrobisz kapitalkę za 11k i zmienisz kółeczka u siebie??????? bo ja miałem sprawny motor a zrobiłem dla fantazji czekam na ciebie :))) a co do 10% aby ceny ja ten tysiąc wolałem wydac na ciekawsze rzeczy do auta jak na niepotrzebne kółka za ta kaska mam dla przyk ładu zaciski 4 tłoczkowe z 750i które poprawiaja bezpieczestwo bo lepiej hamuja i sie nie grzeją

Podobne wątki

  1. Potrzebuję blokad rozrządu m62
    Przez pablo_sz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2013, 09:05
  2. [mechanika] Wymiana łańcucha rozrządu m60 i m62
    Przez x-factor w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2011, 12:26
  3. [mechanika] Ustawienie rozrządu M62 Vanos
    Przez michael444 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-05-2008, 00:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •