Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 105

Wątek: Trwałość rozrządu w M62

  1. #91
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez mcdziubek Zobacz posta
    No tak odma musi byc nowa. Dzieki.
    Mam na mysli separator ten ktory jest zaraz obok lancucha a nie odme przykrecana do kolektora ssacego.
    Koszt czesci w okolicach 2500zl
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #92
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    No to ok. To nie jest źle. Damy rade.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  3. #93
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    i nie klej nic na silikon tylko kupuj uszczelki silikon nie jest do 7er

  4. #94
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Ale miska doliny w m62 jest bez uszczelki. Trzeba dac albo na silikon tak jak na filmiku albo nowa miske zakupić. Przy okazji dobrze zrobic odme oraz wymienić wezyki i magistrale.

    Aj coś czuje ze taniej by bylo kupić silnik z małym przebiegiem i zamienić.L ale nie ma wtedy ppewności czy cieknie olej czy cieknie borygo chyba ze z 740i na chodzie gdzie można wszystko obadac.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  5. #95
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez mcdziubek Zobacz posta
    Aj coś czuje ze taniej by bylo kupić silnik z małym przebiegiem i zamienić.
    A jeszcze taniej wyjdzie sprzedać 7 i kupić Golfa. Nawet pieniędzy na inne przyjemności trochę zostanie ;)

  6. #96
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    ta opcja odpada.

    Ale doprowadzenie rozrzadu do porzadku plus pokrywy plus miska to koszt wyjdzie taki ze dołożył bym trochę juz E66 bym zakupił to co w Nothingam jest na sprzedaż za 4000
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  7. #97
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    i pomyśl sobie ile serwis e66 kosztuje i czy stać Cie na niego skoro ten w e38 sprawia ci problem

  8. #98
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    Serwis to nie problem. Kazdy tnie koszty gdzie można. Tylko zastanawiam sie czy warto nadal pakować kase w ten. Noszę sie z zamiarem zmiany na e65 e66 juz od jakiegoś czasu więc chyba zrobie pokrywy i skasuje wyciek miski a rozrząd zostawie bo az tak nie słychać. Ja po przeczytaniu tego tematu zacząłem sie wsłuchiwać w silnik. Musze podjechac do mechanika bo moze ulagam autosugestii.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

  9. #99
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    no nie każdy posiadacz 7er tnie koszty gdzie się da od takiego podejścia to jest jednak golf tdi 7er to auto luksusowe i zasługuje na solidny serwis a nie zostawianie problemów następnemu właścicielowi wg mnie

  10. #100
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mcdziubek
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    648
    BMW
    Ex E38 740i 4.4 - F10 528i 3.0
    Skąd
    Windsor and Slough
    Blog
    1
    No z pewnością.
    Ale wyciek borygo I oleju dopiero wyszedł po kilku tysiacach mil więc to świadczy o poprzednim właścicielu. Klekotanie łańcucha to nie jest jakas nagła sprawa, coś tam słychać ale dam to do sprawdzenia mechanikowi. Poza tym już i tak wsadziłem w niego 3 razy tyle co zapłaciłem za niego. Także poglądy ze za malo zrobilem w tym aucie sa nie na miejscu. I prosze nie mówić ze nie tniecie kosztów - kazdy w mniejszym lub wiekszym stopniu jest tu w w klubie by właśnie uniknąć wysokich kosztów napraw i serwisu.

    Poza tym nie napisałem że "gdzie sie da" tylko "gdzie można" czyli w miarę rozsądku i możliwości.
    Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
    E38 740i V8 ma nowego Pana.

Podobne wątki

  1. Potrzebuję blokad rozrządu m62
    Przez pablo_sz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-04-2013, 09:05
  2. [mechanika] Wymiana łańcucha rozrządu m60 i m62
    Przez x-factor w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2011, 12:26
  3. [mechanika] Ustawienie rozrządu M62 Vanos
    Przez michael444 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-05-2008, 00:04

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •