Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Wątek: 94r. swap M60 > M73

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    zapraszam :) 200tys oryginalnego przebiegu i szczelne kolektory.

  2. #22
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    286 tyś oryginalnego przebiegu jak zrzucałem pierwszy raz kolektory u siebie i też były szczelne go końca, auto miało wtedy jakieś 22 lata. Silnik M70.

    Generalnie fajne, proste i trwałe są te V12 BMW, nie ma co narzekać.
    pozdrawiam Bartek

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    nie chodzi o szczelne kolektory tylko żeby autko miało choć z 315KM

    no jasne do Lublina będę jechał to ja zapraszam do siebie do setki robie 6,5s do 200 23s na manualu :) dane 750 to 6,6s i jakies 24s do 200 :)

    tak bardzo fajne prostei tanie przepływka 2k do M70 do M73 dzięki Bogu juz nie

    ja nic do v12 nie mam ale zdrowej sztuki to juz nie widziałem że hoho a jedno M62TUB44 znam w takim stanie że drugiego takego to tu na całym forum nie ma bez urazy

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Piszecie koledze o termostacie na niższą temperature do m62.
    Podajcie proszę namiary na taki termostat, z chęcią wsadzę go do m62tu bo latem ma za gorąco
    e38 m62TUb44 740i

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    oooo właśnie sie odezwało chyba najlepsze M62TUB44 w kraju co by wciągło 750 lewa nerką wg mnie :))

  6. #26
    Banned
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    90
    BMW
    BMW E38 740 IL
    Skąd
    Chorzów/Końskie
    Hej Tomek serwis tu masz nr 11 53 1 742 964 ten co się otwiera przy 85 stopniach albo gdzieś szukaj tylko od E 31 840 do zwykłego m62 pasuje jak ulał do m62 tu coś tam trzeba przerobić ale nie wiem co bo u mnie pasowało bez żadnych problemów.Poszukaj na forum na pewno było ;) a co do m62 ja mam od 5 lat chyba i nie narzekam wiadomo jak się dba to się ma a dodam z własnego doświadczenia że przy wymianie uszczelek pod pokrywa zaworów warto też nowe gumki pod śruby kupić bo jak dla mnie one są jednokrotnego użytku to po części ograniczy wycieki :P Pozdrawiam

  7. #27
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Qurcze tak czytam Twoje wypowiedzi Zdzira, 7er to nie jest auto sportowe. Musisz trochę przyhamować, nie mierz nas wszystkich swoją miarą. Nie samą mocą człowiek żyje.

    Ale młody jesteś, więc można to zrozumieć. Z wiekiem Ci przejdzie :)
    pozdrawiam Bartek

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    321
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    WLKP
    Blog
    19
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    oooo właśnie sie odezwało chyba najlepsze M62TUB44 w kraju co by wciągło 750 lewa nerką wg mnie :))
    O, odezwał się ten co 750 przeżuwa i wypluwa tłumikiem razem z ogniem którym bucha

    Cytat Zamieszczone przez koqut25 Zobacz posta
    Hej Tomek serwis tu masz nr 11 53 1 742 964 ten co się otwiera przy 85 stopniach albo gdzieś szukaj tylko od E 31 840 do zwykłego m62 pasuje jak ulał do m62 tu coś tam trzeba przerobić ale nie wiem co bo u mnie pasowało bez żadnych problemów.Poszukaj na forum na pewno było ;) a co do m62 ja mam od 5 lat chyba i nie narzekam wiadomo jak się dba to się ma a dodam z własnego doświadczenia że przy wymianie uszczelek pod pokrywa zaworów warto też nowe gumki pod śruby kupić bo jak dla mnie one są jednokrotnego użytku to po części ograniczy wycieki :P Pozdrawiam
    W m62 bez Vanosów masz również podgrzewanie termostatu ? W m62 TU niestety jest i pewnie nie podejdzie. Gdzieś widziałem info, że trzeba było zrobić specjalną podkładkę pod ten termostat...Wymiarów i konkretnych informacji brak, A szkoda, bo 107 stopni latem nie jest za fajne, a kilka kółek na torze poznań z nogą w podłodze i temp na silniku 120 stopni

    Edit - znalazłem jednak temat jak to dokładnie zrobić, niestety nie mam tokarki i frezarki, ani też ogarniętego metal mistrza pod ręką...
    http://7er.pl/showthread.php/10560-m...za+temperatura
    Ostatnio edytowane przez tomaszeklolek ; 20-03-2014 o 02:35
    e38 m62TUb44 740i

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chytrusek
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    889
    BMW
    e38 740 M62B44
    Skąd
    Krasnystaw
    Ja mam M62 bez TU, a temperatura silnika 106 stopni. Czy to oznacza, że mam inny termostat, niż był oryginalnie ?

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    a czemu musze przychamować co najwyżej moge nic nie muszę :D

    chodziło mi o fakt, że M73 wcale nie jest jakims tam super zasuwaczem biorac pod uwagę pojemność jaka posiada i tyle w temacie.

    Masz oryginalny 106 to tak mniej więcej ma M62

    ja niczym nie bucham :P

    Tomek pogadaj z kowalem może ma kogoś kto Ci to obrobi :)

Podobne wątki

  1. 4HP24 do M73?
    Przez marcindrift w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-04-2010, 00:54
  2. grzane siedzenia e38 94r
    Przez misiosl w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 04-11-2009, 21:36
  3. [mechanika] m60 z 93r a m60 96r? jakas roznica?
    Przez lipae30 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-09-2009, 11:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •