ja wole jechać na sprawdzenie do serwisu niech oni wszystko sprawdzą a jak będzie coś nie tak to się wkur.....
ja wole jechać na sprawdzenie do serwisu niech oni wszystko sprawdzą a jak będzie coś nie tak to się wkur.....
przyzwoite auto , jak szukasz 3,0D to jechać sprawdzać i brać
jezdzilem wieloma E65 jak i E38. O gustach sie nie dyskutuje, ale no opinia jest niezbyt pochlebna na temat wygladu E65(szczegolnie przed FL). Co wiecej, E65 za 40k kupisz z pierwszych rocznikow czyli z chorobami wieku dzieciecego. Niestety E65 pod wzgledem jakosci wykonania jest duzo gorsze, sporo egzemplarzy jest ze sporym przebiegiem(niekoniecznie na liczniku) sciagniete z EU. E38 jest sporo tansze w esploatacji, kupujac egzemplarz z konca produkcji, mysle ze nie bedziesz musial narzekac na awaryjnosc. Fakt - E38 w dieslu nie wychodzily w longu - ale to chyba nie jest az tak bardzo istotne - jak pozniejsze koszty eksploatacji, a te w przypadku E65 sa bardzo wysokie - jak i awaryjnosc.
Nie posiadam ani E38 ani E65, wiec nie jestem w zaden sposob za ktoryms autem, po prostu pisze to z autopsji, jako pracownik serwisu mialem doczynienia z naprawa tych aut - gdzie odsetek E65, pomimo, ze sa mlodsze, byl znacznie wyzszy.
Wypowiem się co do E 65. Jak kupisz samochód zadbany i doinwestowany co za tym idzie nie tani to nie musisz się martwić o to że będzie się psuł, ja jestem tego najlepszym przykładem :-). Wiem że ludzie mówią że E 65 się psuje ale tak to jest jak się kupi ulepa a później się narzeka.
Co do linku który wrzuciłeś to powiem Ci że znalazłeś naprawdę "rarytas" w tym przypadku slogan full wypas jest jak najbardziej prawdziwy. Na zdjęciach wygląda bardzo ładnie i jeżeli na żywo jest tak samo to nie ma się co zastanawiać tylko targować się, sprawdzać i kupować.
A ha jedyny minus tej perełki to to że przedlift.....
Moja 7er zdobywczyni I miejsca w kategorii E65 na zlocie Ślesin 2014.
podstawa to dokladnie sprawdzic lakier i jej stan pzry zakupie. Tak jak napisal MC1, to czy kupisz E38 czy E65 ktore bedzie mialo juz swoje najlepsze czasy za soba, to obydwa zjedza Cie finansowo.
Tutaj na pierwszy rzut oka widze, ze chyba lewe lusterko fotochrom ma padniety, ale to jeszcze o niczym nie swiadczy - to chyba bolaczka ogolnie fotochromu, ze po jakims czasie potrafi pasc. Dzwon, ogladaj i dawaj znac!
A może byłbyś zainteresowany moim 3.0d ? Ta sama cena. Nie mam nigdzie wystawionej i co prawda nie mam komfortów z tyłu, ale w aucie wszystko działa. Do wymiany mam tylko termostaty i jestem po przeglądzie w ASO. Z elektroniką problemów nigdy nie miałem. Mam grono papierów, faktur co było robione i co ważne od kupna auta w Polskim Salonie w Warszawie, jestem dopiero drugim właścicielem :) Jak chcesz więcej info zapraszam na PW :-)
Adasio bez ciebie to temat jest bardzo smutny i nudny. Lubie czytac twoje posty.
A jesli o autko to faktycznie ten z ogłoszenia jest zacny. Kolega znalazl tu w uk 745i 2003 i wyglada ze ja go nabęde. Juz wystawilem e38 na sprzedaz i o dziwo auto juz ma 700 funa po kilku godzinach aukcji. Wyglada na to ze za tydzien bede mial swoje e65.
E38 jest spoko ale ja już chce do nowszej epoki więc wybór e65 jest naturalny. Gdybym stal przed wyborem 2 lata temu czy brać e38 czy e65 to bym wybrał e65. E38 jest to super auto ale juz bym chciał troszke nowsze. Niechce czekac 10 lat by z zyskiem sprzedać jako klasyka.
Kupuj e65 a będziesz pan zadowolony.
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
A wiedziałem, że ADASIO się odezwie. Nie wytrzymał!
Dziki i jak byłeś sprawdzć to autko???