Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 77

Wątek: Kuleje(faluje) na zimnym, po nocy.

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Nowiq
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    252
    BMW
    e32
    Skąd
    Hajnówka
    Grzebałem tam, bo to ostatnie miejsce, którego nie ruszałem jeszcze, żeby znaleźć przyczynę kulejących obrotów, a i tak ktoś przede mną kręcił tą śrubką.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań

    Post

    A pomogło? Jak rano zachowywało się auto?
    --------------
    Pozdrawiam,
    Marcin

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Nowiq
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    252
    BMW
    e32
    Skąd
    Hajnówka
    Nic to nie pomogło. Zaraz wyjmę przepustnicę, rozbiorę i wyczyszczę. Jak przestanie na gaz reagować to zdam na złom najwyżej.

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Przemo e32
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    320
    BMW
    E38 728i '98 Orientblau
    Skąd
    WGM
    Blog
    7

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Nowiq Zobacz posta
    Nic to nie pomogło. Zaraz wyjmę przepustnicę, rozbiorę i wyczyszczę. Jak przestanie na gaz reagować to zdam na złom najwyżej.
    To akurat robiłem u siebie i nie pomogło :/

    Edit:
    Czy u Was też jest tak, że im chłodniej na zewnątrz tym problem jest bardziej uciążliwy i występuje przez dłuższą chwilę ?
    Przy takich temperaturach jak teraz tj ok +5 nad ranem, chodzi nierówno przez około 10 sekund i się stabilizuje, ale nadal czuć, że niedopala na którymś z cylindrów.
    U mnie trochę pomaga wciśnięcie hamulca przy odpalaniu stąd, być może niesłusznie, ale wnioskuję że bierze lewe powietrze w okolicach kolektora ssącego...
    Ostatnio edytowane przez Przemo e32 ; 07-03-2014 o 10:38

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Cytat Zamieszczone przez Przemo e32 Zobacz posta
    To akurat robiłem u siebie i nie pomogło :/

    Edit:
    Czy u Was też jest tak, że im chłodniej na zewnątrz tym problem jest bardziej uciążliwy i występuje przez dłuższą chwilę ?
    Przy takich temperaturach jak teraz tj ok +5 nad ranem, chodzi nierówno przez około 10 sekund i się stabilizuje, ale nadal czuć, że niedopala na którymś z cylindrów.
    U mnie trochę pomaga wciśnięcie hamulca przy odpalaniu stąd, być może niesłusznie, ale wnioskuję że bierze lewe powietrze w okolicach kolektora ssącego...
    Ty masz EML? Jak tak to sprawdź silniczek od przepustnicy, może coś tam "przymarza" i zamula zanim się nie rozgrzeje...

    Z tym niedopalaniem cylindrów to wymieniałeś coś? Kable, świece, cewki, kopułkę etc??? Czy nic?

    I co ma wciśnięcie pedału hamulca do kolektora ssącego? Chyba, że źle przeczytałem albo ty niezrozumiale napisałeś ;)

    Pozdrawiam.

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Przemo e32
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    320
    BMW
    E38 728i '98 Orientblau
    Skąd
    WGM
    Blog
    7
    Mam EML. Oryginał wyczyściłem - nie pomogło. Wymieniłem przepustnicę - dalej to samo.
    Kable, świece, kopułkę i palec.
    Co do hamulca to miałem na myśli servo :)

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Nowiq
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    252
    BMW
    e32
    Skąd
    Hajnówka
    Przeczyściłem EML'a. Na komutatorze od wirnika był syf i szczotki przez brud stały w miejscu praktycznie. U mnie też tak jest, że im zimniej tym gorzej. Kolega dzisiaj E38 3.0V8 przyjeżdżał i też tak ma identycznie, ale u niego krokowy nie działa akurat. A u nas nie ma krokowca.

  8. #28
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    66
    BMW
    e36 325 td
    Skąd
    Międzyrzec Podlaski
    No to widze, że nie jestem sam z tym problemem. U mnie też jest tak że im zimniej tym dłużej faluje, dzisiaj rano odpaliłem i zaczęła po chwili falować wciskam gaz żeby weszła na obroty tak do 5 tys, to normalnie się dusiła, jakby ją zalewało albo nie dostawała paliwa, dopiero jak złapała troche temp. to już normalnie było.

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Nowiq
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    252
    BMW
    e32
    Skąd
    Hajnówka
    No ja na zimnym nie kręcę do 5 tys :P Na internecie jak szukałem tego problemu to nic kompletnie nie ma. Jak jakiś był temat to umierał.

  10. #30
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    66
    BMW
    e36 325 td
    Skąd
    Międzyrzec Podlaski
    Ja ogólnie też nie, ale już się wkurzyłem i chciałem sprawdzić czy się będzie dusić, po za tym chyba udało mi się zlikwidować wyciek oleju, zlokalizowany był z tyłu silnika przy ścianie grodziowej, jest taka klapka przy głowicy, i tak nie było uszczelki, uszczelniłem specjalnym silikonem, i na razie będę obserwował czy dalej cieknie. Po za tym pojawił się nowy wyciek tym razem płynu chłodniczego. I chyba moja przygoda z bmw 7 się powoli kończy, jutro wystawiam ogłoszenie o sprzedaży. To już ponad moje siły.
    Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc.

Podobne wątki

  1. [silnik] m30b30 wysokie wolne obroty, kuleje
    Przez pluskwa9 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 17:44
  2. KULEJE na zimnym silniku m60b44
    Przez Marcin19 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-09-2013, 18:04
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 01-12-2012, 15:14
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-03-2009, 18:18
  5. [mechanika] Odpalanie e32 po calej nocy
    Przez gilu_e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-01-2008, 19:45

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •