Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 77

Wątek: Kuleje(faluje) na zimnym, po nocy.

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    A w jaki sposób zdiagnozowałeś, że są one nieszczelne? Pryskałeś jakimś sprejem?
    Cytat Zamieszczone przez qba Zobacz posta
    Miałem podobny objaw przy nieszczelnych uszczelkach kolektora dolotowego - po wymianie jest OK niezależnie od temperatury.
    Ja jeszcze dodam od siebie co robiłem aby wyeliminować problem:

    - Wymiana świec
    - Wymiana kabli WN
    - Wymiana kopułki
    - Wymiana palca
    - Wymiana odpowietrzenia skrzyni korbowej
    - Czyszczenie, diagnostyka, regulacja przepływki
    - Czyszczenie krokowca
    - Sprawdzenie czujników temperatury
    - Sprawdzenie sondy lambda
    - Regulacja zaworów

    O takich drobiazgach jak wymiana filtrów czy oleju nawet nie piszę, bo serwis robię co 10kkm MAX. Problem nadal istnieje czasami kuleje po odpaleniu, czasami nie. Po rozgrzaniu ma efekt wypadania zapłonu, delikatnie nierówno pracuje silnik, drgania odczuwalne na budzie.
    Ostatnio edytowane przez Marcin-e32 ; 04-03-2014 o 14:09
    --------------
    Pozdrawiam,
    Marcin

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa
    Psikałem, ale tą metodą nie dało się dobrze tego zdiagnozować.

    Po prostu oparłem się o kolektory dość mocno i wtedy silnik prawie gasł.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez qba Zobacz posta
    Psikałem, ale tą metodą nie dało się dobrze tego zdiagnozować.

    Po prostu oparłem się o kolektory dość mocno i wtedy silnik prawie gasł.
    Dzięki, każda metoda dobra jeśli skuteczna. Spróbuję u siebie również :-)
    --------------
    Pozdrawiam,
    Marcin

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    66
    BMW
    e36 325 td
    Skąd
    Międzyrzec Podlaski
    U mnie uszczelki nowe, na razie zamówiłem czujniki i napisze czy to coś zmieniło czy nie.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Nowiq
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    252
    BMW
    e32
    Skąd
    Hajnówka
    Sondę zmieniłem, pojeździłem i rano bez zmian. A za co odpowiada śrubka imbusowa na EML-u? Taka mała. Powinna być chyba zabezpieczona klejem czy czymś takim, a u mnie widać, że ktoś łapki tam wsadzał.

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    66
    BMW
    e36 325 td
    Skąd
    Międzyrzec Podlaski
    Wymieniłem te czujniki temperatury, 3 sztuki, niestety dalej faluje, bo wymieniłem przed praca. Borykam sie na razie z problemem wycieku oleju najpierw z przodu silnika a teraz leci z tylu na kolektor wydexhoqy i strasznie dymi spod maski. Juz nie wiem skąd cieknie jak glowcia byla zdjęta to zostało wszystko uszczelnione. Jeśli są jakieś bledy to wybaczcie pisze z telefonu w pracy.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Nowiq
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    252
    BMW
    e32
    Skąd
    Hajnówka
    Na kolektory to mi leciało z korka wlewu oleju :) Popatrz czy pokrywa zaworów mokra przy nim.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    66
    BMW
    e36 325 td
    Skąd
    Międzyrzec Podlaski
    Korek powiadasz? hm a to ciekawe, jutro popatrze, Bo uszczelka pod deklem nowa założona, a to cieknie z tyłu silnika właśnie.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Nowiq
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    252
    BMW
    e32
    Skąd
    Hajnówka
    Odpaliłem samochód przed chwilą i falował ostro tak jak z rana. Wkręciłem śrubkę na imbus 2,5mm na przpustnicy. Wkręciłem za mocno i EML się zaświecił. Wykręciłem trochę i eml po odpaleniu nie zapalał się. Znowu lekko wkręciłem, że stanęły na 1000 i pracował równiutko. Przejechałem się i na nagrzanym przy hamowaniu silnikiem EML się zapalił. Zatrzymałem się, obroty stały na 1000 na ciepłym. Odkręciłem tak żeby spadły i zostawiłem. Pojeździłem po mieście i poza miastem. Podejrzewam, że będzie z rana dobrze, ale dam znać jeszcze :) Nie mam zielonego pojęcia od czego jest ta śrubka więc kręcicie na własną odpowiedzialność.

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Nie wiem po co tam grzebiesz i czy przyniesie to jakiś pozytywny skutek. Powodzenia.

Podobne wątki

  1. [silnik] m30b30 wysokie wolne obroty, kuleje
    Przez pluskwa9 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 18:44
  2. KULEJE na zimnym silniku m60b44
    Przez Marcin19 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-09-2013, 19:04
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 01-12-2012, 16:14
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-03-2009, 19:18
  5. [mechanika] Odpalanie e32 po calej nocy
    Przez gilu_e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-01-2008, 20:45

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •