Już Ci odpowiadam, nareszcie fajne pytanie odnośnie M70:
1. Wąż taki skomplikowany od magistrali tylnej do zbiornika wyrównawczego i do elektrozaworów. sprawdziłeś
2. Węże elektrozaworów wszystkie. sprawdziłeś
3. Same elektrozawory.
4. Oringi magistrali z tyłu silnika, wchodzące do łącznika spinającego głowice, tam gdzie masz wkręcone czujniki. Cięzko je wymienić, trochę jest rozbierania. Będzie "leżał" płyn pomiędzy głowicami na bloku.
5. Uszczelki między głowicami, a tylnim łącznikiem, o którym pisałem wyżej.
6. Zaślepka bloku zaraz nad kołem zamachowym, taka płaska, dość duża, przykręcana kilkunastoma śrubami, z uszczelki pod nią też lubi polecieć.
7. Ale mogło chlapnąć spod korka w zbiorniku wyrównawczym również...
To wszystko i aż wszystko.