Witam wszystkich.
Przepraszam że nie odpisywałem ale obowiązki niepozwoliły mi za dużo pisać a druga sprawa za dużo się niedziało.
Po pierwsze także chciałbym podziękować KleMarine03 za porade, dużo się na niej wzorowałem i dziękuje za taką szybką odpowiedź.
mcdziubek ----> No wiem prawda ale jak byłem u dwóch specialistów od BMW i jeden po diagnostyce nic mi za bardzo niepowiedział dlaczego samochód cieżko odpala i sie pytam możę wtryski patrzy namnie zamyślony i mówi no może a nic innego mu do głowy nie przychodzi, to rece odpadają. A jak powiedziałem o kontrolce silnika to sie przejechał i powiedział że dla niego wszystko wygląda ok i samochodowi niebrakuje mocy. Drugi specialista zabardzo wtrysków niesprawdza bo często nierobił i sprawdzić u specialisty od Dieslów. Bardzo się zawiodłem na mechanikach tutaj. A i mieszkam w North East - Middlesbrough :)
Ale zaktualizuje sytułacje i powiem co jak teraz wygląda.
INPA podczas jazdy pokazywała delikatne odchyły na cylindrze 1 ale jak kontrolka silnika wyskoczyła to cylinder 1 wyglądał w INPI'e jak by był wyłączony wogóle się nie ruszał.
Wczoraj z tatą zrobiliśmy test przelewowy i wykazało że wtrysk 1 i 2 mocno lał 4 i 6 troszke a 3 i 5 wyglądały wporządku.
Tak więc 2 wtryski kupione, czekamy na paczke. Wtryski 4 i 6 damy do regeneracji a 3 i 5 zostawimy.
Klucz do wykręcania wtrysków kupiony i znowu czekamy na weekend by to zrobić.
I tyle na tą chwile przyokazji kupimy wszystkie świece żarowe i wymienimy iż mamy takrze błąd 4212 - Świeca żarowa, na cylindrze 1 cos z ni ą nie tak. Chyba chodzi o aktywacje.
Tak więc dziekuje za wsparcie i jak rpace pójdą do przodu to dam znać znowu i zdjęcia będę musiał wstawić by się autem pochwalić ale chciałem z komputera wrzucić i zaduże były :)
Dzięki jeszcze raz :)