1.Witaj stawiam na konwerter cena nowego około 2000 zł. 2. biały wydobywający się dym któryś z wtrysków. 3.cytuję:,,.....dac dużo gazu to problem wyskoczy z żółtym silniczkiem.,, może to być przepływomierz powietrza.
błąd 4560 i 4570 - seban123 napisał: ,,Obydwa czujniki mogą powodować takie błędy.
Czujnik nr3 jest to element który mierzy ciśnienie w układzie.
Element nr 2 to zawór upustowy. Jego zadanie to upuszczanie ciśnienia paliwa przy hamowaniu silnikiem. To jest podyktowane konstrukcją pompy która ma zmienny wydatek.
Jak jest ten zawór uszkodzony to puszcza paliwo w przelew. Silnik nie odpadli z powodu braku ciśnienia paliwa.
Te błędy co masz często pojawiają się z powodu filtra paliwa czy pompą wstępną.
Jest na pompie jeszcze jeden bardzo ważny zawór. On reguluje dopływ paliwa do pompy. Często się psuje. Albo od śmieci w paliwie albo od normalnego zużycia.
Nie ma możliwości sprawdzenia tego zaworu. Tylko wymiana na drogi. Zalecana wymiana filtra paliwa przed zmianą zaworu. ,,
wątek: http://7er.pl/showthread.php/29525-c...highlight=4560
46oo,4610 -wtryski lub czujnik ciśnienia.
P.S Zwróć uwagę że problemem błędu 4560 i ,,objawy,, w tym przypadku była pompa paliwa za pasażerem. Pozdrawiam