dobra wszystko zrobione.
2x reduktor AC150
wtryski AC Niebieskie
i poprawa wszystkich przewodów + jakieś pierdółki po drodze
Wyszło bardzo dobrze, jeździ na LPG idealnie, a nawet wydaje mi się, że delikatnie lepiej niż na PB. Jaka może być przyczyna? Chyba tylko wtryskiwacze są używane tylko iw wyłącznie przy jeździe na PB? Cała reszta silnika benzynowego bierze udział przy LPG?
to jedno a jest też problem, bo wczoraj jadąc do pracy zauwazyłem wskazówke lecącą na czerwone pole. Wydaje mi się, że się coś zapowietrzył układ.
Próbowałem sam odpowietrzyć bo przeczytaniu różnych postów na różnych forach, pewnie coś i tak pokręciłem ale zrobiłem tak:
1. Silnik zgaszony, temp 32 nawiew jedna kreska i AUTO. korek i odpowietrznik odkręcone. Dolewałem płynu do zbiornicza aż się przelewał a z odpowietrznika wychodziły bombelki.
2. Następny krok: odpowietrznik zakręcony i zapalam silnik. auto się zagrzało do 50-70 stopni, a płyn się podniósł i wylewał ze zbiorniczka 3razy przegazowałem i zgasiłem zakręciłem wszystko i odpaliłem normlanie.
Rezultat. Temp. nie wychodzi już ponad 110 ale ogrzewanie bardzo słabe, wisko dało się zatrzymać ręką i dolny wąż zimny.
Źle alebo niedokładnie odpowietrzyłem czy termostat?>
I jeszcze pytanko odnośnie wpływu samego LPG na silnik i osprzęt: w pracy często wyjeżdżam kilka kilometrów i od tego punktu robie kilkuset metrowe kursy i gasze, wyskoczy na chwile i znowu jade np ulice dalej itd itd. czy takie krótkie kursy mają wpływ na działanie gazu albo jego wpływ na sam silnik???




Odpowiedz z cytatem