Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Wątek: Problem z m60b40 e34 Nierówna Praca na biegu Jałowym

  1. #11
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez R.SŁOMIŃSKI Zobacz posta
    No u mnie w e38 jest to samo motor 5.4 jak odpalam go z rana i jest zimny do buda drży i silnik nie pracuje tak elegancko jak powinien, jak się lekko rozgrzeje zgasze go i odpale jeszcze raz to jest dobrze, aha no i kiedy odpalam rano i drży buda to tez jakby mu troche mocy brakuje, ale jak go zgasze i odpale raz jeszcze jest okej, ale tez wlasnie mam problem z tym ze mocno smierdzi gryząco benzyną. co sądzicie
    Powinineś poszukać trochę na forum. Uszczelki dolotu się kłaniają.
    pozdrawiam Bartek

  2. #12
    Początkujący Użytkownik Awatar R.SŁOMIŃSKI
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    99
    BMW
    bmw e38 750i
    Skąd
    Poznań
    No ale stąd byłby też problem z tym gryzącym zapachem benzyny?

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    317
    BMW
    E36 323i, E38 735i
    Skąd
    Bielsko-Biała
    No musi go przelewać. Stąd benzyna.

  4. #14
    Początkujący Użytkownik Awatar R.SŁOMIŃSKI
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    99
    BMW
    bmw e38 750i
    Skąd
    Poznań
    Dzięki za podpowiedz ;) zajmę sie tym

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    71
    BMW
    e34 540i/e30cabrio
    Skąd
    MD/ KRK
    czyli u mnie też taki objaw? Które te uszczelki dolotu konkretnie na kolektorze czy inne? hmmm i nie mam LPG

  6. #16
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,311
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez cartonik Zobacz posta
    czyli u mnie też taki objaw? Które te uszczelki dolotu konkretnie na kolektorze czy inne? hmmm i nie mam LPG

    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Uszczelki, uszczelki i jeszcze raz uszczelki... Dolot, odma i przepustnica
    Teraz lepiej widać???

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    71
    BMW
    e34 540i/e30cabrio
    Skąd
    MD/ KRK
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Teraz lepiej widać???
    WIdać ale to nie moja wina ze ludzie opisują źle tematy. :) już znalazłem http://7er.pl/showthread.php/16916-Separator-oleju-odma komuś sie moze przydać wiec wrzucam :) Pozdrawiam i dzieki za pomoc

  8. #18
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,311
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cartonik, uszczelki pod dolotem, pod przepustnicą i pod odmą. Przy okazji możesz wymienić też samą odmę jeśli jeszcze tego u siebie nie robiłeś.

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    71
    BMW
    e34 540i/e30cabrio
    Skąd
    MD/ KRK

    Post

    no wiec tak Kolektor cały na nowych uszczelkach

    uszczelnione glowice nowe uszczelki pokryw
    swiece fajki nowe
    Cewki też podmieniane
    nowy seperator
    nowy czujnik polozenia wałka rozrz Ori.
    Sondy Podmieniane sprawdzone są OK.
    przepływka poprawne parametry też podmieniane i jest ok

    Po prostu wszystko co mozliwe to chyba zrobione Macie moze jeszcze jakieś sugestię moze któryś wtrysk Leje? zaznaczam auto niema gazu.

    Przypominam temat

    "Panowie Pytanie mam E34 m60 4,0 odpalam motor i wszystko niby ok ale silnikiem kołysze na wolnych obrotach tak jakby nie dostawał wystarczajacej dawki paliwa albo miał jej za dużo dodam ze drgania sa odczuwalne na biegu jałowym obroty 500 i tak stoi wskazówka cały czas dodam lekko gazu 1200obrotów i czuje mocne wibrację na siedzeniu kierowcu po prostu cała buda drga. Zauważyłem ze z tłumiku wydobywa sie biała para i dużo wody i bardzo śmierdzi gryząca benzyną , silnik nie bierze oleju nie bierze wody takżę uszczelkę glowicy wykluczam totalnie. Poduszki silnika sprawdzone są w bardzo dobrym stanie skrzyni także. Auto było podpinane pod Disa z racji tego ze jest to m60bez ews inpa nie czyta wiec dis pokazał zero błedów! Zaznaczam ze jak dodam gazu mocniej ok 2000 w górę niema problemów totalnie silnik sie bardzo ładnie wkreca i pracuje na wszystkie tłoki tylko jak mówie na biegu jałowym coś mu dolega"

  10. #20
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Jeżeli w DISie zero błędów to w takim razie jakie są odczyty na bieżąco?

    Wtrysk nie może lać, bo by wyszło w DISie, bo sonda dostała by złe odczyty.

    Jeżeli dodajesz gazu i nadal drży, to nie jest to problem nierównych obrotów jałowych. To oznacza, że wypada zapłon na którymś cylindrze cały czas.

    Zmierzyłbym kompresję, bo może góra niedomaga, nie musi być nic groźnego, popychacze hydrauliczne na przykład. Zmierz to, bo inaczej będziesz szukał po omacku, tym bardziej, że DIS jest czysty.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 18-11-2014 o 19:54
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. Nierówna praca m60b40
    Przez cinekpl w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-07-2017, 01:04
  2. [silnik] M60B40 nierówna praca na zimnym silniku
    Przez jackolus w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-02-2015, 03:18
  3. trzęsie buda na biegu jałowym m60b40 e38
    Przez rdboy w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 07-06-2013, 22:58
  4. [silnik] Nierówna praca silnika na biegu jałowym
    Przez daber w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 02-04-2012, 16:22
  5. M60B40 - nierówna praca i ogromne spalanie
    Przez kapitan w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-12-2009, 16:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •