Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Wątek: Problem z m60b40 e34 Nierówna Praca na biegu Jałowym

  1. #31
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    71
    BMW
    e34 540i/e30cabrio
    Skąd
    MD/ KRK
    Cytat Zamieszczone przez jagdtiger Zobacz posta
    U mnie też silnik trochę nierówno chodzi. Sprawdzałem w aso i przy przebiegu 186000 auto miało zmieniany łancuch i napinacze w serwisie BMW w niemczech. Teraz przy przebiegu 196000, wymieniając uszczelki pod pokrywami zaworów, zauwazylem ze na kole zębatym widać ślady po poprzednim ustawieniu rozrządu. Czemu jest taka roznica? I czy ja też mogę mieć źle ustawiony rozrząd? Jestem pewien ze wszystkie uszczelki, sondy, odma, przeplywka i cewki są sprawne. Zdjęcie strony od kierowcy, od strony pasażera nie było widać takich śladów.
    Po moich analizach vka to nie r6 nie da się bez blokad równie dobrze ktoś mógł nie napiac wstępnie łańcucha i już.u Ciebie widać zębatek wydechowego która można manewrowanie jak i każda nie musi to oznaczać ze jest złe ale nikt ci nie powie że może być dobrze lepiej sprawdzić.powodzenia
    Ostatnio edytowane przez cartonik ; 28-11-2014 o 06:41

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    71
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    witam,
    podłącze się pod temat mam problem z m60b40 tzn opiszę od początku silnik z lpg kuleje na benzynie i gazie jak jest zimny to jest lepiej a jak się rozgrzeje to jest gorzej. odma wymieniona, prawa strona (od pasażera) podobno słaba kompresja natomiast lewa super. po wymianie odmy i przepłukaniu silnika preparatem czyszczącym nic się nie poprawiło tzn ciągle zasysa korek oleju że cięzko go zdjąć. prawa strona świece w oleju i niestety dzisiaj dokulałem się do pracy z działającą tylko prawą stroną (dramat). jak to ogarnąć tzn czy są inne powody zasysania korka oleju tzn uszkodzone pierścienie zawory czy uszczelniacze zaworowe mogą spowodować takie podciśnienie w silniku? czy powodem moze być uszkodzenie uszczelko pod pokrywą? że silnik kuleje i że jest mała kompresja? silnik czasem zakopci na błękitno przy odpalaniu, ale żadko. czy wymiana samych uszczelniaczy zaworowych jest możliwa bez ściągania głowicy? słaba kompresja z jednej strony moze być spowodowana rozrządem który niedomyka zaworów, ale to podciśnienie mnie niepokoii. panowie czekam na jakieś pomysły bo remont kompletny m60b40 wyjdzie mnie tyle co kupienie silnika w dobrym stanie, a ciągle liczę na to że to wina jakiejś pierdoły. Normalnie sprzedał bym inny samochód, ale że to e38 to wiem że zostanie ze mną bo od podstawówki marzyłem o tym samochodzie plakaty na ścianach i tego typu historie. czekam na wskazówki

  3. #33
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Jak tak zasysa korek I słaba kompresja to znaczy, że przedmuc***e do jednej z głowic. Remont lub inny silnik, nic innego Ci nikt nie poradzi, bo nie ma co.
    pozdrawiam Bartek

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    71
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    a ma ktoś m60b40 w dobrym stanie do sprzedania i cena jakaś spoko

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Byczus
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    495
    BMW
    E39 530dAT, E32 730i V8 manual
    Skąd
    Poznań
    jak świece w oleju to zacząłbym od wymiany uszczelki pod pokrywami zaworów.
    Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.


    Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.



    Było BMW E34 525i manual 1991r.

  6. #36
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    No tak, ale przy słabej kompresji, i wyraźnego podciśnienia w głowicy jest sens robić cokolwiek w tym silniku?
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. Nierówna praca m60b40
    Przez cinekpl w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-07-2017, 00:04
  2. [silnik] M60B40 nierówna praca na zimnym silniku
    Przez jackolus w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 12-02-2015, 02:18
  3. trzęsie buda na biegu jałowym m60b40 e38
    Przez rdboy w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 07-06-2013, 21:58
  4. [silnik] Nierówna praca silnika na biegu jałowym
    Przez daber w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 02-04-2012, 15:22
  5. M60B40 - nierówna praca i ogromne spalanie
    Przez kapitan w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-12-2009, 15:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •