Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokaż wyniki od 51 do 59 z 59

Wątek: SKACZĄCE OBROTY O 200/300rpm NA TRZECIM/CZWARTYM BIEGU! PROSZĘ O POMOC!

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arman
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    775
    BMW
    740d F01
    Skąd
    Kraków
    Mogę podać adres do tej firmy w której robiłem to wszystko, ale to nie jest jakaś mega firma, którą chciałbym koledze z forum polecić z czystym sumieniem.
    Nie chodzi o usługę, a szczególnie o cenę, na pewno gdzieś zrobisz to taniej niż tutaj u nas w Krakowie.

  2. #52
    Początkujący Użytkownik Awatar maniek
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    47
    BMW
    e23 728i 1981
    Skąd
    DZG
    Cytat Zamieszczone przez doto04 Zobacz posta
    ...... ciekawe czy zregenerują mój czy dadzą inny na wymianę
    regeneruja twoj jesli oczywiscie nadaje sie do regeneracji

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    511
    BMW
    E65 740d, 335i, 750dX
    Skąd
    LU
    Cytat Zamieszczone przez maniek Zobacz posta
    regeneruja twoj jesli oczywiscie nadaje sie do regeneracji
    Duzo wnoszacy post, regeneracja polega na wywaleniu wnetrza, zostale tylko obudowa. Jak nie chcesz oddawac swojego to placisz od 100 zl wzwyz lub inne sobie konkretna firma zyczy.

  4. #54
    Początkujący Użytkownik Awatar maniek
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    47
    BMW
    e23 728i 1981
    Skąd
    DZG
    Cytat Zamieszczone przez lysy_k Zobacz posta
    .....regeneracja polega na wywaleniu wnetrza, zostale tylko obudowa. Jak nie chcesz oddawac swojego to placisz od 100 zl wzwyz lub inne sobie konkretna firma zyczy.
    nie wprowadzaj ludzi w blad gdyz wymianie podlegaja tylko elementy eksploatacyjne czyli uszczelnienia , ookladziny lock-up oraz w zaleznosci od typu inne elementy hydrauliczne . dociski , miski obudowy , kierownice itd zostaja stare i jesli one sa uszkodzone to zamiana ich na nowe kosztowala by drozej niz zakup nowego konwertera i czesto zastepowane sa przez firmy dokonujace regeneracji elementami z odzysku . zdarza sie rowniez ze pewne elementy nie sa dostepne nawet nowe (np. dociski do 5hp19 1,9 tdi) i zaklada sie je poprostu inne uzywane . czesto uszkodzeniu ulega wlasnie obudowa gdyz w wielu modelach konwerterow jest ona elementem wspolpracyjacym z okladzina lockup ktora jak sie zetrze powoduje trwale uszkodzenie obudowy . stad napisalem ze regeneracja niejednokrotnie nie jest mozliwa , a doplata nie stanowi juz regeneracje tylko doliczony zakup drugiego uzywanego konwertera plus oczywiscie usluga . doplata chocby za jedna z misek obudowy do e65 730d to np. 300 pln .

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    511
    BMW
    E65 740d, 335i, 750dX
    Skąd
    LU
    No to jak masz takie firmy jak wymieniaja tylko elementy zuzyte to powodzenia, stad biora sie ceny 700zl za regeneracje.

  6. #56
    Początkujący Użytkownik Awatar doto04
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    61
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Tczew
    Budowa konwertera wydaje się być niezbyt skomplikowana, dlatego zawsze zastanawiało mie to co takiego dzieje się w konwerterze że obroty falują czy łapie poślizg

    Co do regeneracji to u nas dużo firm się tym zajmuje tylko na zasadzie że wysyłają do regeneracji

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    511
    BMW
    E65 740d, 335i, 750dX
    Skąd
    LU
    Cytat Zamieszczone przez doto04 Zobacz posta
    Co do regeneracji to u nas dużo firm się tym zajmuje tylko na zasadzie że wysyłają do regeneracji
    Nie wiem jak jest teraz ale jeszcze 2 lata temu konwertery do skrzyn 6HP w Polsce regenerowala jedynie firma ********.

  8. #58
    Początkujący Użytkownik Awatar kapsel
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    20
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Manchester
    Cytat Zamieszczone przez xaser Zobacz posta
    Ja jestem umówiony moim E65 730d z Sebkiem na naprawę skrzyni bo też mam problemy które opisywałem na forum jakiś czas temu (szarpanie, twarde redukcji, wibracje), będę wymieniać konwerter, olej, miskę, zestaw do mechatronica, tak że jak będę po całej operacji opiszę co i jak ale dopiero za 2 tyg :)
    I jak robiles ta skrzynie u Sebka? Jak efekty?

  9. #59
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Cytat Zamieszczone przez kapsel Zobacz posta
    I jak robiles ta skrzynie u Sebka? Jak efekty?
    Ja też robiłem u kolegów Seby i zła diagnoza = kolejna naprawa . Rok się przemęczyłem na skrzyni ,która pod podjezdzaniu pod górke miala problem ze zmianą biegu i przeciągałą do 3,5-4 tyś obrotów ,i szarpała , o właczaniu w tryb awaryjny przy wyprzedzaniu już nie wspomne (samobójstwo) ale zapłaciłem kolejnym ludziom i sprawa załatwiona

Podobne wątki

  1. Skaczące obroty w Corolli
    Przez euro_tuned w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-12-2013, 06:59
  2. Jak podniesc obroty silnika na biegu jalowym ?
    Przez technics w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-08-2011, 21:57
  3. [silnik] Skaczące obroty m30b35 e32.
    Przez marek-ogi w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-06-2011, 08:43
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 22:06
  5. [mechanika] Obroty biegu jałowego? 730 94r.
    Przez zuku2911 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-08-2009, 17:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •