Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 59

Wątek: SKACZĄCE OBROTY O 200/300rpm NA TRZECIM/CZWARTYM BIEGU! PROSZĘ O POMOC!

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    116
    BMW
    e65
    Skąd
    PL
    Riki tez robilem w tym warsztacie w Pieńsku, rozmawialem z mechaniorami, zagadywalem, podpytywałem i widziałem, ze na temat skrzyń mają pojęcie, co więcej zajmują się głównie skrzyniami, a nie wszystkim po trochu. Inna kwestia jest, z rozkreceniem mechatronika filozofii nie ma, kazdy we wlasnym zakresie praktycznie moze to zrobic, wymagane minimum sprytu i obeznania z mechanika.

  2. #2
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,985
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    @ Riki


    Pierwsza wymiana po 120 tys. i każda następna po 60 tys. - to jest zalecenie producenta.

    Jezeli tak ostro eksploatujesz auto to i olej w skrzyni straci po 50 tys. swoje właściwości.

    Temperatura oleju w skrzyni dochodzi nawet do 100 stopni ...
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Sebek :

    Bo ja mam auto do jeżdzenia , a nie oglądania . Dlatego czasem coś się zepsuje . Ale wole żeby się psuło i wiem ,że mam na nowe wymienione i być pewnym ,że przez jakiś czas bedzie działać niż poźniej gdzies na trasie być zaskoczonym.

  4. #4
    Początkujący Użytkownik Awatar MiSiEk MoTo
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    30
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Reda, Trójmiasto
    Jutro odstawiam auto do naprawy,jak tylko będzie gotowe dam znać co i jak ;)

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar MiSiEk MoTo
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    30
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Reda, Trójmiasto
    Witam.
    Auto po wymianie sprzęgła hydro-kinetycznego... wszystkie objawy zginęły , nawet lepiej biegi zmienia :D Chciałem regenerować konwerter (koszt 1150zł) ale załatwiliśmy nowy oryginalny ZF za 1650zł więc wymieniliśmy na nowy i jest bajka ;) pozdrawiam

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Czyli miałem nosa ,że to konwerter . Dobrze ,że wymieniłeś na nowy i teraz śmiga elegancko . Oby jak najdłużej

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arman
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    775
    BMW
    740d F01
    Skąd
    Kraków
    Czyli ile Cie wyszlo suma sumarum wszystko razem?

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Cytat Zamieszczone przez Arman Zobacz posta
    Czyli ile Cie wyszlo suma sumarum wszystko razem?
    Ale w Krakowie z doswiadczenia wiem ,ze jak pojedziesz do ASO to nie dość ,że zapłacisz 7tyś to jeszcze Ci dolicza sto milionow dodatkowych kosztów bo to najwieksi zlodzieje są jakich znam

  9. #9
    Początkujący Użytkownik Awatar MiSiEk MoTo
    Dołączył
    Feb 2014
    Posty
    30
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Reda, Trójmiasto
    Powiem Ci tak.Ja wymieniałem niedawno olej i miskę (przejechałem na nim kilkaset km) więc przy wymianie konwertera płaciłem tylko za konwerter 1650zł ,robocizna 500zł i olej bo trzeba było zrobić dolewke ( coś ponad 100zł). Wyszedłem na tym troche gorzej bo dwa razy musiałem płacić robocizne (najpierw przy wymianie oleju później wymiana konwertera). Jabyś u siebie zrobił wszystko za jednym razem (olej,miska,konwerter) to przy regeneracji konwertera zmieściłbyś się w 3000zł przy wymianie na nowy kilkaset zł więcej.

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arman
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    775
    BMW
    740d F01
    Skąd
    Kraków
    W zyciu nie pojde do ASO.

    Ostatnio olej sprawdzalem w skrzyni to byl w ladnym stanie, zostal wymieniany ok. 20tys km temu i teraz zastanawiam sie czy nie sciagnac skrzyni, zregenerowac konwerter, wlec olej na ktorym aktualnie jezdzi i poskladac wszystko... Po co mam placic za cos 1500zl co niedawno zostalo juz wymienione a zaleca sie wymiane co ok. 60tys km wiec dopiero 1/3 przejechalem z tego.

Podobne wątki

  1. Skaczące obroty w Corolli
    Przez euro_tuned w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-12-2013, 06:59
  2. Jak podniesc obroty silnika na biegu jalowym ?
    Przez technics w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-08-2011, 21:57
  3. [silnik] Skaczące obroty m30b35 e32.
    Przez marek-ogi w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-06-2011, 08:43
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 22:06
  5. [mechanika] Obroty biegu jałowego? 730 94r.
    Przez zuku2911 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-08-2009, 17:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •