Pokaż wyniki od 21 do 30 z 59

Wątek: SKACZĄCE OBROTY O 200/300rpm NA TRZECIM/CZWARTYM BIEGU! PROSZĘ O POMOC!

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arman
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    775
    BMW
    740d F01
    Skąd
    Kraków

    Exclamation SKACZĄCE OBROTY O 200/300rpm NA TRZECIM/CZWARTYM BIEGU! PROSZĘ O POMOC!

    Witam,


    Chłopaki, mam problem następujący…

    Rozpędzam najzwyczajniej w świecie pojazd...
    Samochód nabiera prędkości i obrotów i zmienia biegi naturalnie kolejno 1 - 2 - 3 i tutaj zaraz po zmianie lub też po chwili gdy wejdzie na BIEG TRZECI CAŁY CZAS ZBIERA obroty w kierunku biegu czwartego - natomiast nie robi tego płynnie… np. 1500-1600-1700-1800-1900rpm i zmiana, tylko przeskakuje tak jak w tytule, czyli co ok. 200rpm (1500-1700-1900[drgania delikatne]-2200rpm - zmiana) - dodatkowo, na ostatnie 2-3 sekundy przed zmianą zaczyna mi delikatnie drgać budą (nie zawsze daje się to odczuć), takie szybkie mrowienie pod tyłkiem.
    Dzieje się to na biegu 3 oraz 4.

    1 / 2 / 5 /6 - jest ok.

    Jako że bardzo rzadko wciskam pedał gazdu do kick-down'u wczoraj i przy tym manewrze zauważyłem że drga niemal cały czas przy obciążeniu jak kręci do końca. Czyli gdy są obciążone biegi 3 i 4.

    Posiadam filmik, który nakręciłem wczoraj, jak to dokładnie wygląda, jak to dokładnie przebiega abym nie musiał opisywać stronami a na samym końcu pozostawić wątpliwości lub nie jasności - w związku z tym zwracam się do moderatorów o pomoc jak mógłbym tutaj zamieścić ten filmik.

    Co do silnika - pracuje IDEALNE - cichutko, równo, zbiera się doskonale i nie czuje żadnego braku mocy.

    Skrzynia - biegi zmienia bardzo płynnie, zrzuca je tak że nawet w minimalny sposób nie daje tego po sobie odczuć - czyli nie szarpie, nie ślizga się nie przeciąga biegów - suma summarum, też jest w porządku.

    Natomiast mimo wszystko jestem przekonany że wina leży albo po jednej stronie, albo po drugiej - silnik lub skrzynia.

    Silnik - przepływomierz?

    Skrzynia - Konwerter/elektrozawory ?

    Auto serwisowane do końca, wszystko na oryginałach, wszystko robione na czas, olej wymieniany co 15tyś km. Olej w skrzyni wraz z miską wymieniony ok. 30tyś km temu.

    80% przebiegu jeżdżony po autostradach w DE na Niemieckim paliwie.

    ZERO pozostawiania czarnej chmury za sobą po wdepnięciu do końca. (Sprawdzał znajomy w aucie za mną)

    ZERO błędów po podpięciu pod komputer…

    NIE MAM POMYSŁÓW, co to jest i skąd się to bierze dlatego proszę o rady.
    Ostatnio edytowane przez Arman ; 14-02-2014 o 17:24

Podobne wątki

  1. Skaczące obroty w Corolli
    Przez euro_tuned w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-12-2013, 06:59
  2. Jak podniesc obroty silnika na biegu jalowym ?
    Przez technics w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-08-2011, 21:57
  3. [silnik] Skaczące obroty m30b35 e32.
    Przez marek-ogi w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-06-2011, 08:43
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 22:06
  5. [mechanika] Obroty biegu jałowego? 730 94r.
    Przez zuku2911 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-08-2009, 17:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •