Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Długi postój E38

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie

    Post Długi postój E38

    Witam, moje E38 jest nieodpalane od ok roku czasu.Do zakończenia remontu zostało jeszcze trochę czasu i w związku z tym mam pewne obawy czy mogą się pojawić jakieś naloty korozji na cylindrach lub tłokach? Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji?Nie mam możliwości w tej chwili odpalenia auta (zdemontowany wydech, chłodnice itd).Dobrym pomysłem jest odkręcenie świec i wstrzyknięcie do środka malej ilości oleju?

  2. #2
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez impex Zobacz posta
    Dobrym pomysłem jest odkręcenie świec i wstrzyknięcie do środka malej ilości oleju?
    A w czym to ma pomóc ,spokojnie może stać następny rok i nic się nie stanie :)
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Skoro tak to dzieki za odpowiedz.pozdrawiam

  4. #4
    Początkujący Użytkownik Awatar niedzwiedz78
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    48
    BMW
    Bmw e38 750
    Skąd
    wrocław
    rdzawy nalot pojawia się na cylindrach już po miesiącu procedura wygląda tak odkręcasz świece i zalewasz wszystko naftą i wtedy może stać

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Po takim czasie stanie trzeba cos takiego robic? Swiece wolalbym w sumie odkrecac tylko w momencie ich wymiany.

  6. #6
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Ale to są silniki aluminiowe, to o jakim rdzawym nalocie mówimy :) Blok też jest aluminiowy.

    Zalewa się naftą na naprawdę długie stanie, żeby nie zapiekły się pierścienie od starego paliwa i oleju.
    pozdrawiam Bartek

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Czyli biorac pod uwage, ze auto bedzie stac jeszcze w najgorszym wypadku max rok to nic nie musze robic?

  8. #8
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Uważam, że nic nie musisz robić.
    pozdrawiam Bartek

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    OK, jeszcze raz dzieki.Pozdrawiam

  10. #10
    Początkujący Użytkownik Awatar niedzwiedz78
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    48
    BMW
    Bmw e38 750
    Skąd
    wrocław
    cylindry są stalowe pierścienie też wiec rdza łapie od razu ale co tam ja się nie znam

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •